*_*_*EX-HAAHUT_Viikko 15*_*_*
Kommentit (48)
Nostan, että kukaan ei aloita turhaan uutta pinoa ;)
Lauris
Tuosta yahoon ex-haahu-ryhmästä: sinne on kaikki ex-haahut tervetulleita! Rekisteröitykää mielellään kuitenkin tunnistettavalla nimimerkillä (täältä tutulla), ja esittäytymisen kanssa niin yritetään säilyttää yksityisyys mahdollisimman hyvin :)
Jos hende vielä täällä käy, olet tietysti tervetullut takaisin tuonne yahoo:hun, taisin vahingossa poistaa tunnuksesi!! :(
joanna
rekisteröidyin eilen mutta vieläkään en tunnuksillani sinne pääse. olenkohan tehnyt jotain väärin vai kestääkö toi tunnusten rekisteröinti kauankin
kati, joka ei aina osaa " keskustella" koneensa kanssa
ei pitäis kestää kauaa...sehän luo automaattisesti sähköpostiosoitteen sulle,pääsetkö sähkäriisi?Ja kirjoitusasu on luonnollisesti oltava sama.En nyt muuta osaa kyl neuvoa.Millaisen virheilmoituksen saat?
Ei kai .kati. kuulu niihin, jotka poistettiin, kun eivät esitelleet itseään eikä heitä muutenkaan tunnistettu?
Iltapuuhat kesken, pikavisiitillä vain tässä koneella, joten jatkan paremmalla ajalla.
neronja rv 19+0
hende ja visakoivu! Molemmille pahoittelut, en tosiaan tunnistanut teitä, ja pelästyin että listoilla roikkuu ihan " tuntemattomia" :)
Olen näköjään ylisuojelevainen myös muilla osa-alueilla kuin raskaudessani!
joanna
Minun pois potkiminen oli oma vika,en laittanut tätä nim.olen toistuviin kirjautunut sillä eri nimellä...
En ole oikein ahkera kirjottelemaan :)Pitää aina välillä kirjotella:)
Ajatukset on vaan kovasti masu asukissa,ei jaksa,pysty paljo muuta miettimään,joka on varmaan väärin ?
Mutta kyllä se tästä..Teidän juttuja on kiva lukea :)
ja nyt meni tiedot läpi, edellisellä kerralla tais käydä joku kämmi etten onnistunut,
Kylläpä se viikonloppu meni nopeasti.
Tosin eihän minulla ollut kuin yksi päivä vapaata, mutta siltikin tuntu että se meni liian nopeasti.
Ulriina: Kyselit tuossa että jokos olen käynyt np-ultrassa.. Ensi viikon tiistaina olisi tarkoitus mennä. Pikkusen se jännittää jo tässä vaiheessa. =) Kyllähän noita viikkojakin on ihan kivasti tullut, vaikka ei sitä millään meinaa uskoa. =)
Omaan masuun: Tänään oli 1.neuvolalääkärin tapaaminen aamusta heti. Eka jutustelin tuon neuvolantätin kanssa, ensimmäisessä tapaamisessa hänen kanssaan otettiin ne verityyppikokeet ym. niin ne olivat kuulemma niin hyvät, että niitä hän ei tule ottamaan ilmeisesti sitten joskus myöhemmin. Jos silloinkaan. Sitten, verenpaine oli 138/90 alipaine oli hieman kohollaan. En kyllä kerinnyt istumaan 15min. ennen kuin se mitattiin. Toisella mittaus kerralla se oli 140/88, alipaine oli laskenut, mutta sitten taas yläpaine pikkasen kohollaan. =) Painoa oli pudonnut ekasta punnituksesta 600g/vko. Se oli hyvä asia.
Neuvolantäti sanoi, että lääkäri tulee kuuntelemaan sydänääniäkin tällä kertaa. Sitähän me miehen kanssa odoteltiin kuumeisesti ja toivottiin, että ne myös kuuluvat. Eipä niitä kuulunutkaan. Petyin tosi pahasti. Itku pääsi kun tultiin kotiin, ei meinannut tulla loppua millään. Nyt sitten viikon päästä on se np-ultra jolloin nähdään että onko kaikki hyvin. Pelottaa nyt todella paljon. Millä tässä selviää viikon...? Jos nyt mitattais verenpaineet niin kohollaan varmasti olisivat niin paljon olen hermostuksissani.
Sitten lääkäri sanoi, että tulen saamaan äitipolille lähetteen, kun minulla on ollut v.-98 veritulppa jalassa. Tulevat sitä seuraamaan erittäin tarkasti.
Oloni ei ole nyt kauhean iloinen, pelkään että kaikki ei ole hyvin... Muuten voin suhteellisen hyvin, eilen illalla oli huono-olo kun en ollut syönyt kunnolla. Mutta, sitten kun söin salaattia niin kyllä olokin siitä helpottui.
Milloinkas tai millä viikoilla te olette kuulleet ensimmäiset sydänsykkeet kun olette neuvolassa käyneet??
Anteeksi tämä purkautuminen, mutta pakko päästää " höyryjä" ulos... Nyt näistä töistä ei tule mitään, kun miettii vain kaikenlaista.
Mitenkäs muiden viikko on lähtenyt käyntiin?
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!! =)
Kaksonen76 ja Asukki 11+5
Kaksonen:älä vielä huolestu,mulla ei neuvolassa rv 12+4 sydänäänet kuuluneet.Oli kyllä kieltämättä pitkät kolme päivää ootella np-ultraa,mähän en ollut käynyt ultrassa alkuraskaudessakaan,joten ei ollut mitään hajua onko siellä edes mitään.Mutta siellä se tyyppi polski =)
Meillä on ollut tänään rankka päivä,kuopus oli leikkauksessa kun toinen kives ei ollut laskeutunut.Nukuin aika levottomasti kun jännitti niin ja aikaisin jo lähdettiinkin.Oli kurjaa kun pienen piti tietenkin syömättä olla ja vasta puol 11 pääsi leikkuriin,oli varmaan aika kurja olo jo.Mä jotenkin sitä nukutusta pelkäsin ja olihan se aika kamala tunne kun toinen meni sylissä ihan veteläksi.Kanyylia ei saatu laitettua,joten maskilla nukutettiin ja se tais olla pojalle aika inhottavaa,itki raukka aika lohduttomasti :( Heräämössä oltiinkin monta tuntia,kun nukutuksen loputtua ukkeli oli ensin aika hervoton ja sai lisää kipulääkettä,niin nukahti sit uusiks.Sattu nimittäin oleen päiväuniaika ;) Mutta kun seuraavan kerran heräs,olikin jo ihan suht pirtee ja kun sai nestettä menemään alas ja pysymään sisällä,saatiin lupa lähtee kotiin.Tuolla ne nyt iskän kanssa pötköttää sängyllä ja kattoo Rölliä :) Saapa nähdä onko ens yö levoton,kun puudutukset alkaa kadota...Silleen hyvään aikaan oli tää leikkaus,etten oo juuri muistanut stressata huomista ultraa =) Onneks toi masukaverikin on taas liikkunut parin päivän hiljaisuuden jälkeen!Tuun sit huomenna kertoon raporttia (menee kuitenkin varmaan iltaan,kun aikakin on vasta puol 3...ettette ehdi ootteeleen turhaan ;) )
Sari ja pikkukaveri 19+4
Älä nyt vielä huolestu, vaikka tiedän tunteesi kyllä todella hyvin. Koinhan tuon saman itsekin muutama viikko sitten.
Mulla on aiemmissa onnistuneissa raskauksissa kuunneltu sydänääniä aikaisintaan rv13+. Nyt tässä raskaudessa mulla oli proteiiniarvojen takia ylimääräinen käynti neuvolassa (ei ollut oma neuvolani, jossa kävin) vajaa viikko np-ultran jälkeen. Huoli alkoi silloin jo taas vaivata, että onkohan masussa varmasti kaikki vielä hyvin ja pyysin tätä neuvolantätiä kuuntelemaan sydänäänet, niin saisin taas huokaista helpotuksesta. No, harjoittelija yritti ensin kuunnella ja ihan tuosta läheltä napaa yritti. Eihän niitä ääniä kuulunut. Sitten varsinainen th yritti kuunnella ja sekin yritti tuosta läheltä napaa. Pari kertaa kuullosti, että NYT ne alkaa kuulua, mutta ne hävisivät aivan saman tien. Th sanoi, että hän ei yleensä edes kuuntele sydänääniä ennen kuin viikot on rv14+. Tuolloinhan mulla oli menkoista laskettuna rv13+5, mutta ultran mukaan rv14+jotain.
No, mulla oli sitten seuraavalla viikolla virallinen neuvola-aika omassa neuvolassa. Oma th:ni sanoi, että kyllä noilla viikoilla täytyy jo sydänäänien kuulua ja sanoi, että ne pitää hakea aivan sieltä häpyluun tuntumasta. Ja sieltähän ne löytyi heti, kun hän niitä rupesi kokeilemaan. Aivan turhat itkut olin itkenyt sen edellisviikkoisen neuvolakäynnin takia.
Mistä kohtaa sinulla yritettiin löytää niitä sydänääniä? Yrittikö tarpeeksi alhaalta? En usko, että sinulla on syytä huoleen, mutta ymmärrän silti täysin, että huolestuit. Moni on kertonut, ettei varsinkaan lääkärit ole löytäneet sydänääniä. Riippuu niin paljon lääkärin kokemuksesta.
Tsemppiä sinulle ultran odotteluun! Pitkiä päiviähän ne on odottaa. Toivottavasti kaikki on hyvin ja uskonkin, että on. Ja tosi hyvä, että sulla otetaan huomioon tuo veritulppa. Saattaa olla, että sinäkin joudut loppuraskaudesta piikittämään hepariinia, jotta varmistetaan, ettei tule veritulppaa, kun raskaus kuitenkin lisää riskiä.
ON: Vauvelilla tuntuu olevan jumppahetki just nyt. Ei nuo liikkeet vieläkään ole mitään järin tuntuvia, mutta kuitenkin sellaisia, että ne hyvin huomaa.
Huomenna menen käymään hepriinilääkityksen takia verikokeessa ja ylihuomenna olis sitten se rakenneultra. Voi kääks! Jos siellä saisin " vapauttavan tuomion" , niin sitten vois jo ihan oikeasti (kai) rentoutua. Liityin Kainuun kestovaippayhdistyksen yahoo-ryhmään ja sieltä huomasin, että huomenna on kokoontuminen, jossa käsitellään kantoliinailua. Olin ajatellut, että menisin noihin mukaan vasta ultran jälkeen, mutta tuo nyt sattuu olemaan just ennen ultraa ja kun tuo liinailukin kuitenkin kiinnostaa, niin kai on sitten mentävä. Lisäksi huomasin sähköpostiin tulleen H&M:n viestin, että vielä kolme päivää aikaa tilata, että saa 10 e:n alennuksen. Kai mun pitää sitten niitäkin äitiysvaatteita tilata ennen ultraa, vaikka alunperin ajattelin, että ultran jälkeen, jos edelleen on aiheellista.
Tässäpä kai tärkeimmät tällä erää. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, vaikka täällä se on alkanutkin vesisateen merkeissä. No, kevättähän se kai vaan tietää.
neronja rv19+1
Minuun se sitten iski, nimittäin kevätnuha. En tiedä onko tämä allergiaperäistä vai ihan ihkaa flunssaa. Mutta nenä on kunnolla tukossa ja olo on sen mukainen : ( lämpöä ei ole ollut, ainakaan vielä, joten töissä täytyy käydä ja oli aika puolikuntoinen olo kyllä tänään. Itku ja me oltais pääsiäiseksi lähdössä reissuun, kun kerrankin on molemmilla vapaata yhtäaikaa. Toivottavasti nenän tukkoisuus helpottuisi ja olo kohenisi ennen sitä.
Juups, kelan papruja ajattelin käydä viemässä torstaina, ellen sairastu pahemmin. Sitä ennen täytyis kyllä päättää vielä tuo äitiysraha asia, mullahan päättyy työt toukokuun loppuun ja siihen jää muutaman viikon pätkä ennen äippäloman alkamista. Joten täytyis nyt laskea, meneekö sillä 6:n kk vai edellisen verotuksen mukaan.. no voihan olla, etten sinne kelaan tällä viikolla pääse, varsinkaan jos tauti pahenee.. pää on ihan sekaisin nyt kaikista asioista.
Moni tuntuu viivyttelevän sitä kelan paprun viemistä, on kait vielä paljon noita edellisiä pakkauksia jakamatta. Mulle on oikeastaan ihan sama kumman saan. Tietysti jos aikoisi kestovaippaa kokeilla, niin siinä uudessa pakkauksessa olisi se mukana. No, elän ilman sitäkin.
Muuten olo on ihan ok ilman tuota nuhaa.
Mä ihan unohdin mitä mun piti kullekin kommentoida, anteeksi, nyt tosiaan ei juokse tuolla ajatuspuolella yhtään..
Voikaa hyvin ja pysykää terveenä!!
Lämmöllä wbm rv 23+5
Huhuu kaikki, missäs olette? Onkos kaikki siirtyneet yahoolemaan vai miksiköhän täällä näin hiljaista on??
No, täällä kuitenkin ollaan, keskellä työpäivää kun pitäis alkaa taas ihan muita hommia tekemään kun koneella istuskelemaan. Huomenna aamulla olen menossa neuvolaan vaikka olis ollu vasta ens viikon perjantaina, kun on ollut hiukan mahakipuja ja kiristyksiä, niin varmuuden vuoksi siellä käväisen. No, ainakin yritän ajatella niin...
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille vaikka täällä savossa tuo lumi pyryääkin niin kyllä se kevät tännekin tulee ;)
peebee 16+4
ulriina: olipas mukava kuulla sinustakin pitkästä aikaa!!! :) Hienoa, että oireita riittää ja masu kasvaa! Sullakin on noita viikkoja kertynyt tosi kivasti. Kyselit mun rakenneultrasta... Se on vasta kahden viikon kuluttua eli 26.4. Aika myöhään, mutta lekuri oli sitä mieltä, ettei kannata tulla aikaisemmin, koska np-ultra ja veriseula olivat ok. Saanpahan paremmat näkymät masuasukistamme kun luvassa on kuitenkin 3D/4D ultra.
kaksonen: harmi, ettei sydänääniä saatu kuuluviin. Harvoinhan ne kyllä kuuluvat noin aikaisin neuvoloiden laitteilla. Meilläkin aina kuunnellaan vasta rv 12 jälkeen... Eiköhän siellä masussa kaikki ole kuitenkin hyvin ja pianhan pääset sinne np-ultraankin asukkia ihailemaan. Tsemppiä odotteluun!
sartsu: olipas sulla tosiaan jännittämistä pikkumiehen leikkauksen takia. Hienoa, että kaikki meni kuitenkin hyvin! Ultrakuulumisia täällä odottelen kiivaasti ;-).
neronja: voi että, sullakin tuo rakenneultra jo huomenna... voi kuinka ihana juttu! Eiköhän kaikki ole juuri niin kuin pitääkin, uskon vahvasti niin. Joko tilailit niitä mammavaatteita? Aiotko sinäkin ruveta kestoilemaan? Itse olen vähän kahden vaiheilla...
wbm: harmi, että sait kevätflunssan. Pikaista paranemista! Vai on sinullakin Kelan paperit odottamassa... Moni tosiaan tuntuu odottavan sitä uutta pakkausta ja jättää papereiden jätön viime tippaan. Koitahan nyt levätä mahdollisuuksien mukaan ja karkoittaa pöpö pois, jotta pääset nauttimaan pääsiäisen reissusta.
peebee: olen itsekin ihmetellyt tätä palstan hiljaiseloa... Eipä tuolla yahoon puolellakaan mitään viestitulvaa ole ollut ;-). Taitaa ihmisillä olla kiireitä?!? Hyvä, että pääset neuvolaan tarkistuttamaan tilanteen noiden kiristysten takia. Mullakin on itse asiassa ollut muutamana päivänä aika voimakastakin kipua ja kiristelyä tuossa navan seutuvilla, mutta taitaa vaan kohtu kasvaa kohinalla - ainakin toivon niin. Mitäs siellä neuvolassa muuten tuumattiin???
ON: masua tosiaan on kiristellyt ikävästi muutamana päivänä, mutta tänään ollut taas parempi päivä sen suhteen. Liekö syynä eilen ostamani tukivyö, jota pidin tytön kanssa ulkoillessa. Liikkeitä olen tuntenut jonkin verran, mutten vieläkään mitenkään säännöllisesti päivittäin.
Täällä on melkoinen kiirus, kun tyttö täyttää pääsiäisenä 2v. Synttäreitä varten pitääkin nyt sitten siivota oikein urakalla ja tarjoiltavatkin pitää tänään miettiä valmiiksi, jotta saan kaiken tarvittavan hankittua huomisella kauppareissulla. Tänään aloittelinkin jo tuota siivousta luuttuamalla lattioita. Mun on pitänyt jo pitkään luututa nuo lattiat, mutta nyt vasta sain senkin tehtyä " pakon" edessä.
Saas nähdä milloin se kevät oikein tulee? Meillä on pihassa vielä melkein puoli metriä lunta ja pihatie puolestaan osittain jäässä... Saisi tuo lumi sulaa pian pois, jotta päästäisiin pikku hiljaa puutarhahommiin. Sormet oikein syyhyävät päästä kaivelemaan multaa ja istuttamaan kasveja.
Eipä tässä tällä kertaa muuta, kuin oikein mukavaa viikkoa kaikille! Voikaa hyvin!
masunasu rv 18+4
Masunasu, huominen ultra kyllä tosiaan jo jännittää. Olishan se ihanaa saada edelleen hyviä uutisia. Tilasin tosiaan mammahousuja ja yhden paidan h&m:ltä. Nää yhdet strech-housut mulle on vielä mahtunut. En edes muista, mihin tarkoitukseen olen aikoinaan nämä ostanut. Liekö sitten ollut kuopuksen odotusaikana vai sen jälkeen. Kestoilu tosiaan kiinnostaisi. Haluaisin siitä ihan sellaista käytännön tietoa, että voisi sitten miettiä, että voisiko se itsellä onnistua vai ei. Varmaan kun asiaan vaan paneutuu tarpeeksi, niin voisi onnistua.
Mullakin on eilen ja tänään ollut vähän sellaista kiristyksen tunnetta ja joskus sellaista vihlomista. Onneksi huomenna on se lääkärikäynti, niin voin kysyä asiasta. Aiemmissa raskauksissa olen kyllä voinut rehkiä ihan mielin määrin (esim. rankametsässä) eikä mulla ole ollut supistusten kanssa mitään ongelmia. Siinä yhdessä Lauriksen tänne laittamassa tietopaketissa taisi olla, että aika moni näistä " piikitysvauvoista" syntyy etuajassa (pitäis ihan tallentaa omalle koneelle se infopaketti). Sen takia olen vähän miettinyt, että kannattaa kyllä minunkin kuullostella tuntemuksia ja levätä tarvittaessa.
Tsemppiä sulle siivoukseen ja juhlien järjestämiseen! Onhan siinä aina oma hommansa, vaikka pikkulapsen synttäreistä onkin kysymys. Mäkin kyllä huokaisen aina helpotuksesta, kun juhlat on ohi. Kivahan se on, kun on vieraita, mutta järkkäämisessä on kyllä oma hommansa.
Wbm:lle pikaista paranemista flunssasta!!!
Peebee, toivottavasti nuo sinunkin kiristyksesi ovat ihan normaaleja kohdun kasvamisesta johtuvia tuntemuksia!!!
Kohta täytyykin lähteä sinne kantoliinailutapaamiseen. Toivottavasti pääsen vielä itsekin omalla vauvalla liinaa kokeilemaan.
neronja rv19+2
Vielä palasin lukemaan viestejä (olen lukenut viime viikollakin) ja ISO kiitos kaikille pahoittelijoille! Osanotto piristää mieltä. Itse asiassa olen jo paljon pirteämpi kuin viime viikolla. Olen hyväksynyt yritystauon, tavallaan se tuo ajatuksena helpotusta arkeen, että ei tarvitse koko aikaa miettiä ja laskea päiviä ja pelätä, josko taas menee kesken. Näin ollen vetäydyn nyt kokonaan syrjään ja en enää viitsi käydä lukemassa kuin joskus ja mielenkiinnosta missä täällä kukin menee! Näin ollen ei lainkaan haittaa, vaikka mun yahoo-tunnukset menivät. Hankin sitten uudet, jos tarvetta joskus on ja yahoo vielä toimii! Toivottavasti saisin siis tälle palstalle palata vielä joskus, mutta luulen, että täällä on porukka vaihtunut siihen mennessä, mikä on hyväkin asia! Elämä jatkuu siis.
Kaikille siis iloista raskaudenodotusta ja ennen kaikkea myös kesän odotusta ja pääsiäistä!
Hende
Eli nyt se on sit " hoidettu" ;) Kyllä taas meinas jännittää mahottomasti.Ja vallankin kun mua huoneeseensa huuteli samainen ultraaja kuin silloin syksyllä kun oli huonoja uutisia,eka ajatus oli,et VOI EI.Mutta oikein kiva täti se on,vaikka silloin vähän sammakoita päästelikin.Ja nyt sit ultrattiinkin pitkällä kaavalla!40 minuuttia kaikkineen,vaihdettiin välillä paremmalle koneellekin :) Kaikki oli siis oikein hyvin,ainoastaan olis halunnut saada sydämestä jotain vielä paremmin näkyviin.Kuitenkin siinä näkyi 4 lokeroa vai mitä ne oli,joku väliseinä oli ehyt ja aortan kaarikin näkyi :) Mutta joku pikkujuttu sit ei,ja sainkin nyt viel uuden ajan kolmen viikon päähän ja se tehdäänkin sit 3d:nä mun käsittääkseni :) 3d-koneella nytkin käytiin,mutta toi ultraaja ei osannut sitä 3-d ominaisuutta osannut käyttää,yritti kyllä saada mulle kasvokuvaa :) Hirmuisen selvästi sillä kuitenkin näkyi kaikki,itekin laskin 5 sormea ja sivuprofiili oli niin selvä,että melkein veikkaisin tulokkaan olevan veljiensä näköinen ;) Samanlainen nökönenä.Ja pitihän sitä sukupuoltakin sit udella kun kaikki näytti olevan hyvin ja täti niin auliisti kaikkea esitteli...Ja arvio oli,et pojalta näyttäis =D Se siitä tyttöolosta sitten.Mutta viis siitä,pojatkin on ihania!Ja kokoa pienellä on jo huimasti,painoarvio oli 316g.Nyt mä taas leijun onnesta soikeena täällä ja hykertelen itsekseni,kävin sit tohkeissani ostaan pikkuisen vaatekerrankin bussia ootellessa :) Ehkä tässä nyt uskaltais sit nauttia ja luottaa vaan siihen,että hyvin kaikki menee!!
Sari pilvilinnoissaan ja pikku-ukko 19+5
[color=violet]Hienoa[/color][color=green]Sartsu[/color][color=violet],että kaikki oli hyvin. Pääset vielä oikein 3d ultraankin!
Laitahan kuvia yahooseen.Tuolla yahoon palstalla tulee nykyisin enemmän kirjoiteltua. Kaikilla taitaa mennä täällä tällä hetkellä mukavasti. Mites[/color][color=blue]Viirun[/color][color=violet]raskaus sujuu? Ilmoittele, jos et ole vielä tositoimissa ;)
Lauris ja elo-onni 21+2[/color]
[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]
[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]
[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]
[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]
[b][color=darkviolet]Huhtikuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]
[b][color=violet]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]
[b][color=violet]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]
[b][color=darkviolet]Toukokuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Petjuska: [/b][/color] Molemmat 30+, lapsia on, 7 km:a alta vuodessa. [color=red] LA toukokuun puolella[/color]
[b][color=violet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]
[b][color=violet]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]
[b][color=violet]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]
[b][color=violet]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]
[b][color=violet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]
[b][color=violet]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]
[b][color=violet]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]
[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA 9.6. [/color]
[b][color=violet]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]
[b][color=violet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]
[b][color=violet]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]
[b][color=violet]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]
[b][color=violet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]
[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]
[b][color=violet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]
[b][color=violet]Hope74: [/b][/color] minä -74, mies -73, lapset 11/98 sekä 11/01, 4 keskenmenoa [color=red] LA 30.7 [/color]
[b][color=darkviolet]Elokuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]
[b][color=violet]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 20.8.2006 [/color]
[b][color=violet]Kerttukasperi: [/b][/color] Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4.[color=red] LA 22.8 [/color]
[b][color=violet]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]
[b][color=darkviolet]Syyskuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]Kuonokas: [/b][/color] pk-seutu, molemmat 30+, toinen lapsi tulossa, km 11/05 rv6+5[color=red] LA 5.9[/color]
[b][color=violet]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 3.9[/color]
[b][color=violet]Masunasu: [/b][/color] minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+[color=red] LA 8.9 [/color]
[b][color=violet]Femmamma: [/b][/color] Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. [color=red] LA 12.9[/color]
[b][color=violet]peebee: [/b][/color] Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3.[color=red] LA 22.9[/color]
[b][color=darkviolet]Lokakuu 2006[/color][/b]
[b][color=violet]hexu83: [/b][/color] 23vuotias äiti vantaalta mulla kaksi tytärtä 7/02 ja 10/04 ja kaksi keskenmenoa takana 3/05 ja 10/05 .[color=red] LA 3.10[/color]
[b][color=violet]UusiNuppu: [/b][/color] Ikä: Itsellä 30 ja miehellä 31, Paikkakunta: Pirkanmaa, Lapsia: 6/02 tyttö ja km.ja yhteensä 10, myös ennen esikoista mukaan lukien, Synnäri:TAYS [color=red] LA 5.10[/color]
[b][color=violet]Nipsunen: [/b][/color] Itse 29 vee mies 32 vee tyttö 3vee espoosta. Km 4/05, 5/05, 9/05, 10/05 kemiallinen[color=red] LA 20.10. [/color]
[b][color=violet]Kaksonen76: [/b][/color] Minä 29v. ja mies 32v., kaksi km takana -04 & -05.[color=red] LA 26.10[/color]
[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]
[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5. [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm
[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37
[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7. [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm
[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]
[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8. [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm
[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm
[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8. [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm
[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8. [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm
[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9. [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm
[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5
[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9. [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm
[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9. [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm
[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm
[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm
[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm
[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]
[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm
[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm
[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm
[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm
[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm
[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm
[color=6959cd][b] Inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm
[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm
[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm
[color=6959cd][b] Nette [/color][/b] 28.2. [color=blue]poika[/color], 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm
[color=6959cd][b] tiitiäinen05 [/color][/b] 5.3. [color=red]tyttö[/color], 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm
[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm
[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm
[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm
[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm
[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]
[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]
[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]
[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]