Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä miehen energiansäästöä.

Vierailija
30.10.2017 |

Meillä on kylmä. Mä palelen koko ajan vaikka mulla on kalsarit/softshellhousut/merinovillainen toppi/pitkähihainen merinovillainen aluspaita/ fleesehuppari, jalassa ohuet ja paksut villasukat.
Sisälämpötila on noin 18-19 astetta, vanha talo joten pieni veto ehkä lisää kylmyyden tunnetta.
Sauna/suihku uudessa ulkorakennuksessa joka on tiivis mutta lämpötila säädetty niin että laattalattia on kylmä ja sisälämpötila noin 22. Mä en tarkene käydä suihkussa ellen lämmitä saunaa.
Mä olen ihan totaalisen kyllästynyt palelemaan, tää kylmyys vaikuttaa mun elämänlaatuuni niin paljon että välillä ihan vakavissani mietin että tämä on riittävä peruste avioerolle.

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on miettinyt mitä tarkoittaa Cuckold, niin alla on oikein hyvä esimerkki siitä. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa on kalsea ja pimeä.
Miehet täällä ei puhu eikä kuuntele.

Suomea ei olis koskaan pitänyt asuttaa.

Höpö höpö täältä ainakin löytyy keskusteleva,kuunteleva ja toiseen huomioon ottava. Hitto pidetäänkö mua sitten jotenkin outona kun teen jokaikinen arki ilta vaimolleni seuraavaksi päiväksi eväät töihin ( eilenki paistoin hänelle itsetehtyä pyttipannua) keitän meille joka aamu kahvit, teen aamupalat molemmille, kuuntelen päivän kuulumiset ja keskustelen miten molempien päivä on mennyt kun nähdään iltapäivällä kotona. Vaimo voi herättää vaikka keskellä yötä jos on joku huoli tai murhe joka painaa pahasti mieltä (ei ole kertaakaan herättänyt vielä), Puhun omista tunteista jos on jotain puhuttavaa ja puhun myös suoraan niistä ja haluan että vaimokin tekee niin ja hän tekeekin niin.

Uskokaa tai älkää mutta vaimoni ei tarvitse tehdä täällä kotonamme oikeastaan mitään muuta kuin tiskata eikä aina edes sitäkään. Eli siis kyllä pesen lattiat,pyyhin pölyjä,pesen pyykit jne jne. Ei minua ei käsketä tai todellakaan vaadita tekemään yhtään mitään noista asioista vaan teen ne puhtaasti omasta halusta. Ihan vapaasti mua saa haukkua vaikka neidiksi tai vastaavaksi ei nappaa mua. :) Oli vaan pakko selventää ettei todellakaan kaikki miehet ole tuollaisia kuin tuossa lihavoidussa tekstissä on ja mitä täältäkin välillä saa lukea.

T: 33v mies joka on todella onnellisesti naimisissa.

Sun mielestä tuo tekee miehestä Asiankannattajan? kerohan toki enemmän tuosta miksi tuo tekee juuri sinun mielestä miehestä Aisankannattajan? Taidat olla teropetteri jonka mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä niinkö? :D :D

Vierailija
82/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun olevani syntymävilusta kärsivä, joten ymmärrän oikein hyvin, kun kalsarien määrä/villaisuus, fleeset ja villaiset asiat eivät lämmitä. Minulle ei aina riitä kahdetkaan villasukat. Lämpötilan tulisi olla mielellään sisällä sen 20-21. Kun itse yritin sinnitellä muutaman vuoden siinä 19 asteessa, nenä oli sisällä aina kylmä, kädet aina kylmät ja jalkaterät. Ei sellainen ole todellakaan kivaa. Ja kilpirauhasessa ei ole mitään vikaa. Jotkut meistä vaan tuntevat kylmän sellaisena, jossa on epämiellyttävä olla.

Jos tuo mies ei ala vähitellen ymmärtää, että olet tosissasi, niin pakkaa kassit ja mene jonnekin muutamaksi päiväksi. Näytä että olet tosissasi. Jatkuva palelu on yhtä helvettiä, sen tiedän. Käyn edelleen mielelläni suihkussa vain kun sauna on lämmin. Muuten jälkivilu on kamala. Ainoa millä tuollaisessa pysyy lämpimänä on touhuta koko ajan jotain, mutta ei sitä ihminen halua koko ajan touhuta, kun olisi kiva välillä istua sohvallakin. Villahuopakaan ei aina auta.

Toivottavasti saat ukkosi käsittämään. Se voi olla vaikeaa, jos toisen veri kiertää suonissa ja tarkenee olla ilman sukkia tuossa lämpötilassa. Sellaista voi sanoa lämmiveriseksi, eikä sellainen voi käsittää meitä, jotka kärsimme koko ajan kylmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillekkin tiedoksi mikä on Aisankannattajan merkitys.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aisankannattaja

Aisankannattaja on halveksiva ilmaus naimisissa tai muuten vakaassa liitossa olevasta miehestä, jonka vaimo on uskoton.[1][2]Aisankannattaja ei pysty estämään naisensa uskottomuutta, ei tiedä siitä tai ei pysty lopettamaan liittoa.

Ranskaksi aisankannattaja on ”cocuald” ja englanniksi ”cuckold”. Sana on halventava, pilkallinen muoto käkeä merkitsevästä sanasta cuco(ranskaksi) tai cuckoo (englanniksi). Merkitys tulee siitä, että käet munivat toisten lintujen pesiin, jolloin toisen linnun tehtäväksi tulee hautoa ja hoitaa poikanen.lähde?

Aisankannattajien kerrotaan joskus vertauskuvallisesti ”kantavan sarvia”. Tämä viittaa legendaan, jonka mukaan jossakin eurooppalaisessa kylässä mies olisi häpäisty panemalla hänen päähänsä sarvet, jos hänen vaimonsa synnyttämä lapsi ei näyttänyt häneltä. Legendan mukaan mies olisi pakotettu kulkemaan paraatissa sarvet päässään koko kyläyhteisön pilkatessa.lähde?

Italiassa, Portugalissa, Brasiliassa ja espanjankielisissä maissa ”sarvet” ovat vertauskuva vaimon uskottomuudelle.lähde?

Kiinalainen aisankannattajaa merkitsevä termi voidaan kääntää ”vihreän hatun kantamiseksi”.lähde?

Vierailija
84/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule meillä on tosin päin.

Mökille (joka vkl myös talvella) kun mennään, mies on laittanut sähköpattereihin vähän lämpöä päälle jo kotoa. Heti kun päästään mökille kaasulämmitin päälle ja takkaan tuli. Takka on viritetty jo edelliskerralla tulitikkua vaille valmiiksi.

Sitten hän säätää ilmalämpöpumpun ja lähtee lämmittämään saunaa, jossa myöskin on pesä ladattu valmiiksi. Sitten kulkee ympäri mökkiä katsomassa n. 10 eri lämpömittaria, mitä on lämpöä nyt sisällä ja mitä ulkona. Hyvä lämpötila hänelle on n 23 sisällä, johon minä meinaan tukehtua. Kun mies menee ulos, pidän salaa ulko-ovea auki kun on pakko tuulettaa.  Saunan jälkeen avaa seinässä olevan luukun, että saunan lämpö tulee sisälle tupaan.

Onneksi me ei asuta samassa huushollissa, vain viikonloput yhdessä.

Vierailija
85/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, tuollaisen miehen seurasta haaveillaan. Ehkä hän voisi vuokrata itseään? Ja sekös lakkovahtia nyppii.

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on miettinyt mitä tarkoittaa Cuckold, niin alla on oikein hyvä esimerkki siitä. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa on kalsea ja pimeä.

Höpö höpö täältä ainakin löytyy keskusteleva,kuunteleva ja toiseen huomioon ottava. Hitto pidetäänkö mua sitten jotenkin outona kun teen jokaikinen arki ilta vaimolleni seuraavaksi päiväksi eväät töihin ( eilenki paistoin hänelle itsetehtyä pyttipannua) keitän meille joka aamu kahvit, teen aamupalat molemmille, kuuntelen päivän kuulumiset ja keskustelen miten molempien päivä on mennyt kun nähdään iltapäivällä kotona. Vaimo voi herättää vaikka keskellä yötä jos on joku huoli tai murhe joka painaa pahasti mieltä (ei ole kertaakaan herättänyt vielä), Puhun omista tunteista jos on jotain puhuttavaa ja puhun myös suoraan niistä ja haluan että vaimokin tekee niin ja hän tekeekin niin.

Uskokaa tai älkää mutta vaimoni ei tarvitse tehdä täällä kotonamme oikeastaan mitään muuta kuin tiskata eikä aina edes sitäkään. Eli siis kyllä pesen lattiat,pyyhin pölyjä,pesen pyykit jne jne. Ei minua ei käsketä tai todellakaan vaadita tekemään yhtään mitään noista asioista vaan teen ne puhtaasti omasta halusta. Ihan vapaasti mua saa haukkua vaikka neidiksi tai vastaavaksi ei nappaa mua. :) Oli vaan pakko selventää ettei todellakaan kaikki miehet ole tuollaisia kuin tuossa lihavoidussa tekstissä on ja mitä täältäkin välillä saa lukea.

Vierailija
86/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Gambiaan siellä on lämmintä ja isoja moloja! Sika saa jäädä yksi kylmään koppiinsa.

http://brobible.com/life/article/average-penis-size-study/

Ei ole dataa Gambiasta, mutta Kolumbiassa ja niillä nurkin on isoja. Eivätkä ole niin epähygieenisiä kuin Länsi-Afrikassa. Kolumbialaiset naiset ovat muuten mailman kauneimpia, niin voisi se mieskin lähteä matkaan ihan mielellään. Näkee hänkin vaihteeksi jonkun kauniin.

http://www.chinaacheru.com/uploads/1/0/1/5/10158091/6557463_orig.jpg

Vierailija
87/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tuollainen nöyristelevä rätti kuin tuo "kaiken tekijä" ja palvelija, vaimo käy 100% varmuudella vieraissa. On 60-40 saumat että myöskään lapset eivät ole omia jos niitä yleensä on. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa on kalsea ja pimeä.

Sun mielestä tuo tekee miehestä Asiankannattajan? kerohan toki enemmän tuosta miksi tuo tekee juuri sinun mielestä miehestä Aisankannattajan? Taidat olla teropetteri jonka mielestä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä niinkö? :D :D

Vierailija
88/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee ihmisestä nöyristelevän rätin jos henkilö haluaa omasta vapaasta tahdostaan tehdä asioita ja joista vaimo on tyytyväinen? Nyt olisi ihan kivaa kuulla niitä jotain faktatietoja noille sinun väitteillesi koskien juuri tuota kyseistä avioparia kohtaan? Miten voit väittää, että kyseisen miehen vaimo käy 100% varmasti vieraissa? Tunnetko heidät kenties henkilökohtaisesti? Vai riipiikö yksinäistä Trollia kun täytyy itse vässykkänä joka ilta r*nkata itsesi uneen? :D

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tuollainen nöyristelevä rätti kuin tuo "kaiken tekijä" ja palvelija, vaimo käy 100% varmuudella vieraissa. On 60-40 saumat että myöskään lapset eivät ole omia jos niitä yleensä on. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maa on kalsea ja pimeä.

Vierailija
89/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se kylmänä pito tekee hallaa talolle, just ostettu talo, jonka edellinen omistaja pilannut kun ei halunnut kuluttaa sähköä.

Kurjaa ettei mies ota huomioon tarpeistasi, on sullakin oikeus elämään, jossa et palele koko ajan.

Vierailija
90/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se kylmänä pito tekee hallaa talolle, just ostettu talo, jonka edellinen omistaja pilannut kun ei halunnut kuluttaa sähköä.

Kurjaa ettei mies ota huomioon tarpeistasi, on sullakin oikeus elämään, jossa et palele koko ajan.

Talojakin on erilaisia. Kuten ihmisiä ja parisuhteita. Jos on vanha lämpöäpitämätön talo, nion neljän asteen lisäys tuo yllättävästi kuluja. Uudessa talossa kulut huomattavasti alhaisemmat. Tuo ei ole kylmä! Jotkut talot sietää kylmänä pitämistä, usein ne ovat vanhoja purueristeisiä tai hirsitaloja. Uusissa taloissa pidettävä lämpö aina päällä. Näillä lähtötiedoilla on paha mennä ainakaan talon kunnossapidossa neuvomaan.

Vierailija
91/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen miesviha provo tällä kertaa.

Koskahan sinäkin ymmärtäisit, että tällaisissa aloituksissa ei puhuta koko miessukupuolesta yleensä vaan yhdestä miehestä. 

Mitä sitten?

Miesvihaprovon idea on juuri se että keksitään joku tarina johon muut sitten samaistuu yksilötasolla.

Vierailija
92/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa, lihas lämmittää paremmin kuin läski tai pelkkä luu ja nahka.

Vierailija
93/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en kestäisi hetkeäkään tuollaista miestä joka ei ota toista huomioon/osaa tehdä kompromisseja.

Jos saisin päättää meillä olisi vaikka 30 astetta, ja nyt kun en päätä yksin on meillä 22-23. Toiset vain palelevat herkemmin kuin toiset ja en hetkeäkään suostuisi asumaan talossa jossa on 18 astetta. Ei elämä ole tarkoitettu paleluun.

Vierailija
94/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en kestäisi hetkeäkään tuollaista miestä joka ei ota toista huomioon/osaa tehdä kompromisseja.

Jos saisin päättää meillä olisi vaikka 30 astetta, ja nyt kun en päätä yksin on meillä 22-23. Toiset vain palelevat herkemmin kuin toiset ja en hetkeäkään suostuisi asumaan talossa jossa on 18 astetta. Ei elämä ole tarkoitettu paleluun.

Ei elämä myöskään ole tarkoitettu hikoiluun :D Itse hikoan jo jossain 23-24 asteessa vaikka en tekisi mitään, enkä ole ylipainoinen.

En nyt tarkoita vittuilla mutta en pystyisi asumaan yli 25asteessa, en millään. Eihän siinä saa nukuttuakaan. Näin meitä on moneen junaan.

Vierailija
95/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli samanlainen. Inhoan vieläkin kylmää. Miehellä on myös energiansäästäjän vikaa, mutta ei ihan niin paha. Lämmintä vettä ja esimerkiksi pesukonetta ei juuri saanut lapsuuden kodissani käyttää. Isä jätti kyllä jonkin verran perintöä, mutta tuskin olisi tyytyväinen kun tietäisi, että yksi lapsi ryyppäsi perinnön aika nopsasti, yksi matkusteli ja vain yksi sijoitti kasvamaan korkoa.

Vierailija
96/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kylmä. Mä palelen koko ajan vaikka mulla on kalsarit/softshellhousut/merinovillainen toppi/pitkähihainen merinovillainen aluspaita/ fleesehuppari, jalassa ohuet ja paksut villasukat.

Sisälämpötila on noin 18-19 astetta, vanha talo joten pieni veto ehkä lisää kylmyyden tunnetta.

Sauna/suihku uudessa ulkorakennuksessa joka on tiivis mutta lämpötila säädetty niin että laattalattia on kylmä ja sisälämpötila noin 22. Mä en tarkene käydä suihkussa ellen lämmitä saunaa.

Mä olen ihan totaalisen kyllästynyt palelemaan, tää kylmyys vaikuttaa mun elämänlaatuuni niin paljon että välillä ihan vakavissani mietin että tämä on riittävä peruste avioerolle.

Riittävä peruste avioerolle, mutta ei riittävä peruste avaamaan suuta ja kertomaan, että nyt loppui paleleminen?

Trollien taso sen kun jatkaa laahaamistaan pohjamudissa. Edes jonkunlainen logiikka olisi suotavaa.

1/5

Vierailija
97/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette yhteisessä ruokataloudessa, minä varmaankin sinuna alkaisin säästää niistä aineista, joista miehesi pitää mahdollisesti esim. ei lihaa, ei makkaraa ym.

Onhan sinullakin oikeus säästää, josko menisi miehelle säästämisen rajat pääkoppaan.

Vierailija
98/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä vielä ulkovaatteet. Kyllä ukko tajuaa.

Ei välttämättä tajua. Voi vaan innostua, että nythän voi sisälämpötilaa laskea entisestäänkin, kun rouvalla on ulkovaatteet päällä.

Vierailija
99/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta syyte pahoinpitelystä kylmällä asunnolla niin menee viesti perille.

Vierailija
100/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei luultavasti osaa eläytyä kokemukseesi, koska naiset ihan oikeasti palelevat herkemmin kuin miehet. Jos miehesi sattuu olemaan sitä sorttia, joka uskoo kun eteen lyödään tutkimus, niin näytä hänelle nämä:

Boris Kingmaand Wouter van Marken Lichtenbelt: Energy consumption in buildings and female thermal demand. Nature, 3. August 2015 | DOI: 10.1038/NCLIMATE2741

Paul J. Arciero, Michael I. Goran, and Eric T. Poehlman: Resting metabolic rate is lower in women than in men. Journal of Applied Physiology, December 1993.

(Suosittelen myös pitkällistä keskustelua siitä, millä perustein yhteisen kodin lämpötilan kaltaisista asioista teillä päätetään.)

Tiedän ettei osaa. Se ilmeisesti kuvittelee että mä karaistun. Karaistumiseen en usko koska niin ei ole tapahtunut 15 vuodessa.

Exä ei säästänyt energiaa, mutta viihtyi kylmässä. Meillä oli ikkunat auki yli 30asteen pakkasillakin. Kun yritin laittaa ikkunoita kiinni ne avattiin välittömästi uudelleen, exä valitti kun istuin sisällä takki päällä ja sitä, että kun yritin pukea vielkin enemmän kun mentiin ulos. Suunnilleen yritti repiä vaatteita päältä, koska sitä hävetti mun toimintani. Saatto myöskin tulla kesken mun kylpyni lisäämään sinne kylmää vettä, koska lömmib kylpy ei ole hyväksi. Exä itse vietti aikansa peiton alla lämpimässä dataamassa, mutta mulle ei aina riittänyt peittoa edes yöksi. Ja ongelma oli tietenkin minussa koska mun pitäisi KARAISTUA!

Eihän toi tervettä ollut, mitkään tutkimukset siitä että nainen palelee herkemmin tai huomiot siitä, että mä en voinut viettää päiviäni peiton alla ei kelvanneet.

Nyt oon omassa, ihanassa lämpimässä kodissani. Plussiin kuuluu myös se etten ole enää jatkuvasti kipeä.

Mutta yhdessä asiassa exä oli oikeassa, mä todellakin olen karaistuneempi. Sen lisäksi ettö eron jälkeen huomasin todellakin sietäväni kylmyyttä paremmin, karaistuin myös siihen että voin nykyään ohittaa kusipäät ilman tunnontuskia.

Hauskaa on se, että eron jälkeen lämpö alkoi kelpaamaan exällekkin. Ja se kun tajuaa, että on ihan normaalia haluta että rakkaillaan on hyvä olla, joskus jopa silloin kun sen vuoksi joutuu kärsimään pientä epämukavuutta. Mutta mitkä sen ihmisen todelliset tunteet ovat, joka haluaa sellaisen henkilön kärsivän, jota väittää rakastavansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi