Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä miehen energiansäästöä.

Vierailija
30.10.2017 |

Meillä on kylmä. Mä palelen koko ajan vaikka mulla on kalsarit/softshellhousut/merinovillainen toppi/pitkähihainen merinovillainen aluspaita/ fleesehuppari, jalassa ohuet ja paksut villasukat.
Sisälämpötila on noin 18-19 astetta, vanha talo joten pieni veto ehkä lisää kylmyyden tunnetta.
Sauna/suihku uudessa ulkorakennuksessa joka on tiivis mutta lämpötila säädetty niin että laattalattia on kylmä ja sisälämpötila noin 22. Mä en tarkene käydä suihkussa ellen lämmitä saunaa.
Mä olen ihan totaalisen kyllästynyt palelemaan, tää kylmyys vaikuttaa mun elämänlaatuuni niin paljon että välillä ihan vakavissani mietin että tämä on riittävä peruste avioerolle.

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin pihi mies edes ottaa vaimoa?

Ikisinkkumies

Ei pihi vaan suojelee maapalloa, energian tuhlauskun tuhoaa sitä.

Vierailija
42/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin tovin tuollaisen hullun kanssa mutta se loppui siihen kun katkaisin varpaani rappusissa kun ulkovaloa ei vaan voinut pitää päällä.

Onnea x, istu pimeässä takki päällä ja laske eurojasi.

Oliko perustelu ulkovalojen käyttämättömyydelle että eihän siellä ulkona kukaan ole =)

Se oli sekoitus:

-Mitä naapuritkin sanoo jos talo on kuin joulukuusi

-Ei saa näyttää että ollaan kotona

Tämä liittyi jotenkin varkaisiin

-Rahansäästö

-Täydellinen toisen ihmisen tarpeiden huomioonottamattomuus

Toitko ne tarpeesi esille tarpeeksi hyvin ja alleviivasit ne? Ei semmoinen omiin tapoihinsa tottunut tajua sitä ennenkuin kalautetaan mailalla kalloon, että nyt jätkä kuuntelet.

Sinkkumies

Toki toin, olen hyvä keskustelija ja kuuntelija vaikka en lyökään ketään. Mies sanoi kaikkeen : Et voi olla tosissasi. Aina. Kaikkeen.

Ja vastasit: Olen. Nyt menet jätkä säätämään lisää lämpöä. 

Sinkkumies

Ei päässyt suhde niin pitkälle, olin vielä kohteliaisuusasteella. Kohteliaasti sitten vain kerroin että suhde ei nyt toimi.

"Et voi olla tosissasi"

"Olen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin tovin tuollaisen hullun kanssa mutta se loppui siihen kun katkaisin varpaani rappusissa kun ulkovaloa ei vaan voinut pitää päällä.

Oliko perustelu ulkovalojen käyttämättömyydelle että eihän siellä ulkona kukaan ole =)

Se oli sekoitus:

-Rahansäästö

Toitko ne tarpeesi esille tarpeeksi hyvin ja alleviivasit ne? Ei semmoinen omiin tapoihinsa tottunut tajua sitä ennenkuin kalautetaan mailalla kalloon, että nyt jätkä kuuntelet.

Sinkkumies

Toki toin, olen hyvä keskustelija ja kuuntelija vaikka en lyökään ketään. Mies sanoi kaikkeen : Et voi olla tosissasi. Aina. Kaikkeen.

Sinkkumies

Ei päässyt suhde niin pitkälle, olin vielä kohteliaisuusasteella. Kohteliaasti sitten vain kerroin että suhde ei nyt toimi.

"Et voi olla tosissasi"

"Olen"

Entäs jos se ei ottanut sinua kovin tosissaan, kun sinusta ei ollut kerran mitään sanomaan? Halusikin sinusta eroon?

Sinkkumies

Vierailija
44/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sekoitus:

-Rahansäästö

Sinkkumies

Sinkkumies

"Et voi olla tosissasi"

"Olen"

On tämä naisten meininki outoa. Jos sitten olitte kehittely vaiheessa, niin olisin kyllä tokaissut, että näin kylmässä en pysty elämään tai jotain vastaavaa ihan sivumennen. Jos sittenkään ei mene perille, niin ei jääne vaihtoehtoja.

Sinkkumies

Vierailija
45/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sekoitus:

-Rahansäästö

Sinkkumies

Sinkkumies

"Et voi olla tosissasi"

"Olen"

Entäs jos se ei ottanut sinua kovin tosissaan, kun sinusta ei ollut kerran mitään sanomaan? Halusikin sinusta eroon?

Sinkkumies

Kirjeitä tulee vieläkin kahden vuoden jälkeen, meseviestejä myös.

Olen myös yli 20 hengen esimies joten osaan kyllä tuoda julki asiani.

En vain viitsi sanoa yksinkertaisesta asiasta montaa kertaa. Asiaan toki vaikutti pari muutakin juttua.

Vierailija
46/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon miehen olet itsellesi valinnut.

Vierailija
47/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sekoitus:

-Rahansäästö

Sinkkumies

Sinkkumies

"Et voi olla tosissasi"

"Olen"

On tämä naisten meininki outoa. Jos sitten olitte kehittely vaiheessa, niin olisin kyllä tokaissut, että näin kylmässä en pysty elämään tai jotain vastaavaa ihan sivumennen. Jos sittenkään ei mene perille, niin ei jääne vaihtoehtoja.

Sinkkumies

Niin en siis sanonut "jätkä" vaan puhuin asiasta ilman jätkittelyjä, rauhallisesti ja perustellen.

Mutta kun ei niin ei.

Vierailija
48/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon rakenteet kärsivät jos on koko ajan kylmillään, kosteus tiivistyy. Puhu hyvä ihminen miehellesi ja

remontoikaa talo lämpimäksi! Jos ei sinun mukavuuttasi ajattele,vedä omat johtopäätöksesi ja etsi

itsellesi toinen asunto. Jatkuva palelu käy terveydenkin päälle.

Vierailija
49/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alakerrassa 18.5-19, ja ylhäällä 20 astetta. En jaksa veivata lämpöä koko ajan johonkin suuntaan, niin siksi näin. Jos öljyä kääntää yhtään isommalle, niin lämpöä on heti näille keleille liikaa. Jos taas ilppiä säätää yhtään isommalle kuin 21, se ei vaikuta alakerran lämpötilaan yhtään, mutta ylös tulee liian kuuma :p 

Vierailija
50/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niinkuin joku jo mainitsikin niin paleleminen on terveysriski.

Ihmisen ei normaali oloissa kuulu kärsiä perushygienian puutteesta, ruuan puutteesta eikä lämmön puutteesta. Jos olet jo puhunut miehellesi ja se on noin tollo niin itse en jaksaisi aikuisen ihmisen kanssa tuollaisesta vääntää vaan pakkaisin kimpsuni ja kampsuni. Jostain auton vaihtamisesta tai talon ostosta voi hetken vängätä, mutta ei ihmisen perustarpeista.

Vierailija
51/153 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa on kalsea ja pimeä.

Miehet täällä ei puhu eikä kuuntele.

Suomea ei olis koskaan pitänyt asuttaa.

Meinasit sitten nielettää mulla hammastikun, sinä ruoja...

Ei pitäis hoitaa hygieniaa ja hekottaa samaan aikaan.

Ukko oli nimittäin eilen yötä poissa. Koska ei kuunnellut niin ymmärsi mitä sitten lie halunnut ymmärtää, päätti sitten olla puhumatta ja meni mököttämään muualle.

En ehtiny raahata puita siihen tahtiin kuivumaan kun olis pitänyt kun konemies oli karussa. Eli kylmä oli. Eikä siinä ketutuksessa viittinyt valojakaan paljon poltella. Pimeässä yksinään kiroilukin kuulostaa paremmalta.

Vierailija
52/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä tiukka puhuttelu miehellesi. Ei kotona oleminen saa olla kärsimystä eikä paleleminen jalosta ihmistä. Kuviteltu energiansäästö sietämättömän alhaisesta lämpötilasta on minimaalinen ja laskee elämanlaatua niin paljon että ei todellakaan kannata kärsiä.

Meillä on tasainen 21,9 astetta enkä ole valmis tinkimään siitä yhtään. Jos ulkona on tosi kylmä tai surkea sää, niin sytytän vielä takan lisälämmöksi ja viihtyisyyden vuoksi.

Vierailija
53/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaista vallankäyttöä.

Sanoit kärsineesi tilanteesta 15 vuotta? Eiköhän siinä ole jo tarpeeksi tehty yksipuolisen tahdon mukaan. Kunhan tyrannisi palaa niin kerrot tilanteen että et kestä enää. Ole jämäkkä äläkä taivu. Tilanteen on pakko muuttua, joko lämpöä lisää tai sitten oikeasti se ero. Ole arvokas itsellesi.

Vierailija
54/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut miehellesi että kyllä läskitkin palelee.

En, koska mulla ei ole moisesta omakohtaisia kokemuksia. Mutta kiitos että kerroit. Miestä tuskin kiinnostaa .

ap

Mutta justiinhan sä sanoit että palelet?

Vierailija
55/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienon miehen olet itsellesi valinnut.

Nämä ovat juuri niitä tavallisia mukavia miehiä, joiden sinkkuna ollessa ihmetellään, miksi prinsessaharhaiset naiset eivät kelpuuta parisuhteeseen. 

Vierailija
56/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sinä maksat tästä eteenpäin sähkö ym energialaskut ja nostat lämpötilaa.

Vierailija
57/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen miesviha provo tällä kertaa.

Vierailija
58/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli tuollainen. Tuo on vallankäyttöä. Sääti aina ilmastoinnit niin, että minä saan flunssan ja olen lihakset jumissa ja palelen. Kulki perässä sammuttamassa valoja, vaikka tarvitsen pimeäkaudella valoa pysyäkseni virkeänä.

Vierailija
59/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kehonlämpösi on? 35 ja jotain?

Vierailija
60/153 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen miesviha provo tällä kertaa.

Koskahan sinäkin ymmärtäisit, että tällaisissa aloituksissa ei puhuta koko miessukupuolesta yleensä vaan yhdestä miehestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan