Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Tätä on vaikea selittää, mutta sellaista "nössömäisyyttä". Sellaista, että nainen joutuu ottamaan sen "miehen roolin" suhteessa.
Juuri näin! Tulee oikein oksennus suuhun kun ajattelen noita nössöjä vätyksiä. Miehen pitää osata olla mies ja näyttää kuka käskee, eikä epävarma rääpäle.
Pienet, pulleat kädet aikuisella miehellä.
Naismaista kai tarkoitat?
No, miehen rinnat on kamalat, ja tukan hiplaaminen. Ylipäänsä kun mies apinoi naisen elekieltä, se on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään naismaisesti itsestään huoletivista miehistä. Mutta kikattava mies ei oo mieleen tai naismainen ääni. Miehen pään sisäpuolen pitää olla miehinen, vähän sovinistinen mutta ei väkivaltainen tai julma. Mies voi tiskata mutta osaa vaihtaa myös renkaat.
Laura Huhtasaari preisdentiksi 2018 kyllä!
Huonompi palkka.
Täällä joku kirosi pitkiä hiuksia miehellä. Itselläni on tuuheat, pitkät ja ruskeat hiukset jotka kihartuu ja kyllä naisväki on näistä pitänyt
Vierailija kirjoitti:
vartalo, jossa lantio ja perse on leveämmät kuin hartialinja.
Ei tuollaista ole olemassakaan, naisillakin todella harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja nariseva homomainen nasaaliääni.
Myös sellainen teennäinen nikotteleva ja ”pohdiskeleva” puhetyyli, jolla retardi kuvittelee luovansa älykkään vaikutelman särähtää pahasti korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on vaikea selittää, mutta sellaista "nössömäisyyttä". Sellaista, että nainen joutuu ottamaan sen "miehen roolin" suhteessa.
Juuri näin! Tulee oikein oksennus suuhun kun ajattelen noita nössöjä vätyksiä. Miehen pitää osata olla mies ja näyttää kuka käskee, eikä epävarma rääpäle.
Semmosella miehellä onkin myös isompi -- palkka.
En osaa kirjoittaa sitä oikein mutta se joku klifnerin syndrooma eli leveä lantio, kapeat hartiat ja gynot, jotain muutakin siihen kuului.
Vierailija kirjoitti:
Istuminen jalat ristissä
Tätä olin tulossa sanomaan.
Jos asento on sellainen feminiininen jossa reidet ja polvet koskevat toisiaan niin automaattisesti tulee mielikuva alkoholistista joka on juonut niin paljon, että on jo muuttunut androgyyniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä nykyään näkee nuoremmissa polvissa.
En rehellisesti sanoen tiedä miten se on mahdollista. Jotain hormonihäiriöitähän siinä on pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko tämä ominaisuus, mutta sellainen kikattava nauru on karmeaa. Kaikissa näissä kikattajissa tuntuu olevan jotain muutakin vialla. Ihmettelen eikö nämä miehet itse sitä tajua vai onko se heidän mielestä jopa jotenkin hienoa?
Mun tuntemalla kikattajamiehellä on ADD, tourette ja kaksisuuntainen, lisäksi on naisellisuutta arvostava bi. Tosi outo tyyppi myös juttujensa puolesta välillä, mut silti yks mun parhaista ystävistä.
Vierailija kirjoitti:
...yhdistettynä lyhyyteen, pyöreyteen ja vähäiseen parrankasvuun.
Mulle se on turn off, jos mies ei osaa käsitellä autoa kunnolla tai ymmärrä MITÄÄN autoista. Tiedän, että tällaisia miehiä on paljon, varsinkin kaupungeissa, mutta makunsa kullakin ja tämä on minun maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä nykyään näkee nuoremmissa polvissa.
En rehellisesti sanoen tiedä miten se on mahdollista. Jotain hormonihäiriöitähän siinä on pakko olla.
Ympäristöestrogeenit? Vaiko Klinefelterin oireyhtymä?
Leveä lantio, pyöreä/iso perse, miestissit, läskit pikkukädet, nariseva ääni, nössöily/sellainen reppana-asenne. Phyi
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen vahaamista ja nyppimistä.
https://i.pinimg.com/236x/29/d5/13/29d51308e6502c7455124757e4074637.jpg
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös sellainen teennäinen nikotteleva ja ”pohdiskeleva” puhetyyli, jolla retardi kuvittelee luovansa älykkään vaikutelman särähtää pahasti korvaan.
Ymmärrän, että tällä täydennettiin tuota aiempaa kommenttia, mutta sano että olet yhtä mieltä kanssani; tämä ei varsinaisesti ole naisellinen piirre...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...yhdistettynä lyhyyteen, pyöreyteen ja vähäiseen parrankasvuun.
Juurikin näin! Usein nuo piilopullukat laihduttaa itsensä normaalin näköiseksi mutta tuo leveälanteisuus ja naukuva puheääni paljastavat vaikka kuinka yritettäisiin näyttää normaalilta.