Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä hävettää, kävin taas haisevana kaupassa

Vierailija
30.10.2017 |

En varmaan ihan löyhkännyt sentään, mutta suihkusta on jo useampi päivä. Miten jaksaisin oikeasti käydä suihkussa? Se on aivan hirveä suoritus minulle nykyään ja siellä menee _paljon_ aikaa. Saatan olla jopa puolitoista tuntia suihkussa. Mutta siis suurin ongelma on se, että en jaksa mennä sinne suihkuun. Sama muuten hampaiden pesun kanssa. Todella noloa. Kertokaa jotain vinkkejä/apuja please.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suihkussa menee paljon aikaa? Miksi et jaksa käydä suihkussa, alkaako sinua esim. heikottaa siellä ja tuntuu ettei saa tarpeeksi raikasta ilmaa, happea? Kysyn vaan mielenkiinnosta.

Kyllä muuten alkaa aina heikottaa! Monesti tuntuu että pyörryn. Mistäköhän johtuu? Ap

Onko sinulta testattu verikokeilla kilpirauhasarvoja? Meinaan vaan että monet vajaatoiminnasta kärsivät tuntevat usein olevansa masentuneita, mutta väsymys/jaksamattomuus/saamattomuus on se avaintekijä, miksi he näin tuntevat. Minuakin alkaa heikottaa suihkussa ja saunassa, pakko raottaa aina esim. saunan ovea tai suihkuverhoa ja pitää kylppärin ovea hieman auki että saan happea. Tämä auttoi jonkin verran. Hemoglobiini myös alhaalla, joten veri on "heikkoa" eikä kuljeta tarpeeksi happea.

voi kiitos tästä kommentista! Olen jo pitkään miettinyt läheistenkin kanssa että mistä se mun heikotus/huono olo suihkussa ja saunassa johtuu! Pitääpä käydä verikokeissa! Mulla on joskus aiemminkin ollut häikkää kilpirauhasarvoissa ja ihan hyvin voi olla sitä. Ap

Ole hyvä vaan! :) Kuulosti vaan niin tutulta tuo suihkussakin käymisen jaksamattomuus, vaikka suihkussa käynkin tarpeeksi. Kylläpä on itselläkin mielessä kirkastunut kaikkien ihmeellisten oireiden ja asioiden syyt, kun verikokeista selvisi nuo. 

Vierailija
22/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sairasta, että jaksoit kuitenkin kaupassa käydä, muttet parin metrin päässä suihkussa.

Ihanko sairasta tosiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat käydä kaupassa sitten?

Vierailija
24/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä totutella haaleaan veteen. Liian kuuma suihku voi alkaa pyörryttää. Älä ota liikaa haasteita kerrallaan eli älä pese hiuksia joka suihkukerta. Älä edes kastele hiuksia, vaan peseydy pikaisesti haalealla vedellä. Vaihda alusvaatteet päivittäin. Älä suunnittele liikaa suihkuunmenoa, että joo pitäis tästä kohta jne, vaan kylppäriin mennessäsi vain ilman etukäteissunnitelmaa riisuudu ja mene suihkuun ennenkuin ehdit harkita ja miettiä liikaa. Pikainen suihku ja pukeutuminen puhtaisiin vaatteisiin. Älä edes mieti mitä teet, vaan nopeasti vaan, ilman ajatuksia siitä ja sen raskaudesta.

Vierailija
25/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa voi olla joskus pakko käydä vai haluatko kuolla mieluummin nälkään? Ap

Vierailija
26/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se pallinaamainen vainoojakyttä joka kurkisti kulman takaa.

Vierailija
27/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla pakolla käyt sitten suihkussa.

Vierailija
28/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 101% varma että kaupassa asiointisi oli fyysisesti raskaampaa kuin 5 minuutin seisominen tai vaikka vittu sitten istuminen siellä suihkussa.

Vierailija
29/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on raskasta, jos suihkussa on yli tunnin. Onko sinulla mitään lääkitystä?

Vierailija
30/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 valikoiva masennus.

Vierailija
31/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suihkussa pillun räpeltäminen niin ei mene niin kauaa.

Vierailija
32/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lapsellista ja törkeää porukkaa täällä tällä hetkellä 😒

Vierailija
33/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka luulikaan muuta, tällä palstalla.

Vierailija
34/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen päästä tuohon pisteeseen? Lääkkeillä ja viinallako?

Niin, miten on mahdollista että uupuu ja/tai masentuu...

Vierailija
35/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihminen päästä tuohon pisteeseen? Lääkkeillä ja viinallako?

Niin, miten on mahdollista että uupuu ja/tai masentuu...

Miten jaksat palstailla?

Vierailija
36/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnistan itsestäni tän ihan selkeästi. Suihkussa käynti tuntuu tosi raskaalta, käyn kuitenkin siellä joka toinen päivä koska muuten hävettäis liikaa rasvaiset hiukset. Mä oon ehkä edistynyt vähän tuossa ettei niin raskaalta tunnu, ihan sillä että en ajattele etukäteen sinne menemistä ja kun meen nii sit vaan menen sen kummemmin ajattelematta. Joskus kyllä jos ei tartte käydä missään niin kotona menee useampi päivä peseytymättä. Mutta tuo hampaiden pesemättömyys on suurempi ongelma mulle. Ei oo koskaan ollut siihen mitään rutiinia, ei oo lapsena opetettu, enkä oo vaan saanu sellasta rutiinia siihen että joka päivä pesis. Joskus käy mielessä ja ei vaan jaksa.

Kyllä se masennus vaan on valikoiva asioiden suhteen. Mäki opiskelen hyvää vauhtia tällä hetkellä.

Vierailija
37/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten alkaa aina heikottaa! Monesti tuntuu että pyörryn. Mistäköhän johtuu? Ap

Koska olet siellä 1,5 tuntia? 

Vierailija
38/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan ihan löyhkännyt sentään, mutta suihkusta on jo useampi päivä. Miten jaksaisin oikeasti käydä suihkussa? Se on aivan hirveä suoritus minulle nykyään ja siellä menee _paljon_ aikaa. Saatan olla jopa puolitoista tuntia suihkussa. Mutta siis suurin ongelma on se, että en jaksa mennä sinne suihkuun. Sama muuten hampaiden pesun kanssa. Todella noloa. Kertokaa jotain vinkkejä/apuja please.

Et ehkä huomannut mutta kassajonossa sinun takana jonottaneet yökkäilivät.

Itsekin siirryin toiseen jonoon ja sanoinkin kuuluvasti, että tuo tuossa löyhkää ja osoitin sinua sormella.

Vierailija
39/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko harrastaa seksiä? Piristäisikö se sinua?

Vierailija
40/41 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaksi kertaa viikossa suihkussa esim joka sunnuntai ja torstai. Muuten pese bideellä ja pyyhi kosteuspyyhkeillä kainalot. Tee lukujärjestys itsellesi, tulee hommat paremmin tehtyä.