Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö miehen risteilylle pari viikkoa ennen laskettua aikaa?

Vierailija
30.10.2017 |

Tiedän, että mies haluaisi lähteä, vaikka sanookin että minä saan nyt päättää. Minä taas en haluaisi että mies lähtee, mutta tuntuisi inhottavalta kieltää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi vai onko lapsia ennestään? Jos on lapsia ennestään, niin kuka hoitaa lapset, jos tulee kiireellinen lähtö synnyttämään? Onko tulevalle äidille apua saatavilla, jos tulee jotain yllättävää? Onko joku jolle voi soittaa ja joka voi tarvittaessa tulla kotiin paikan päälle? Haittaako miestä, jos hän ei pääsekään synnytykseen? Saatko jonkun luotetavan henkilön synnytykseen mukaan, jos mies ei pääse.

Itse en varmaan päästäisi miestä, jos lapsia on ennestään, sillä olisin pulassa, jos pitäisi lähteä synnytykseen. Jos eka lapsesta on kysymys, niin en usko, että mies ottaisi riskiä, ettei risteilyn vuoksi pääse synnytykseen mukaan. Risteilemään pääsee milloin vain, mutta oman lapsen syntymä on ainutkertaista.

Köyttäisit kiinni jonnekin? Piilottaisit kaikki kengät? Lukitsisit kellariin? Vai ilmoittaisit, että jos lähtee niin otat eron?

Kertokaa minulle, miten aikuinen ihminen ollaan päästämättä, jos hän itse tahtoo mennä.

Vierailija
22/23 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä jotka siitä sanoo että mies voi mennä jos haluaa eikä kumppani voi sanoa siihen mitään. Ainakin meillä parisuhde on tosiaan parisuhde eli yhdessä keskustellaan ja päästetään asioista. Varsinkin kun lapsi tuloillaan.

Juu asioista keskustellaan kyllä, mutta ei toinen voi sanoa aikuiselle ihmiselle mitä saa tehdä ja mitä ei. Kyllä se on sitten sen lähtijän vastuulla se päätös. Jos mies kokee, että ei halua jättää viimeisimmillään raskaana olevaa naista risteilyn ajaksi yksin, niin sehän olisi hieno päätös.

Jos mies sanoo, että vaimo päättää, niin ei kai siinä varsinaisesti sanella toiselle mitä saa tehdä ja mitä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka lapsi vai onko lapsia ennestään? Jos on lapsia ennestään, niin kuka hoitaa lapset, jos tulee kiireellinen lähtö synnyttämään? Onko tulevalle äidille apua saatavilla, jos tulee jotain yllättävää? Onko joku jolle voi soittaa ja joka voi tarvittaessa tulla kotiin paikan päälle? Haittaako miestä, jos hän ei pääsekään synnytykseen? Saatko jonkun luotetavan henkilön synnytykseen mukaan, jos mies ei pääse.

Itse en varmaan päästäisi miestä, jos lapsia on ennestään, sillä olisin pulassa, jos pitäisi lähteä synnytykseen. Jos eka lapsesta on kysymys, niin en usko, että mies ottaisi riskiä, ettei risteilyn vuoksi pääse synnytykseen mukaan. Risteilemään pääsee milloin vain, mutta oman lapsen syntymä on ainutkertaista.

Köyttäisit kiinni jonnekin? Piilottaisit kaikki kengät? Lukitsisit kellariin? Vai ilmoittaisit, että jos lähtee niin otat eron?

Kertokaa minulle, miten aikuinen ihminen ollaan päästämättä, jos hän itse tahtoo mennä.

Minun miehelleni riittää, että kerron hänelle, etten halua hänen lähtevän. Se riittää, kun minulla on asiaan järkevät perustelut.

Vaikea kuvitella miestä, joka menee täysin oman halunsa mukaan huomioimatta millään tapaa omaa perhettään. En osaa edes kuvitella, millaista olisi elää sellaisen miehen kanssa.