Miltä tuntuu omistaa Moccamaster?
Ei ole koskaan ollut varaa. Nyt olen säästämässä jo toista vuotta moccamasteriin. Ehkä jouluna riittää rahat viimestään.
Kommentit (62)
Pysyy kuumana Moccamasterissa, kun levyn lämmön saa erikseen valittuna päälle. Tulee hyvää kahvia, kun Mm lämmittää veden kiehumapisteeseen, eikä jää muovinmaksua silti.
So simple as that, muu on tyhjän länkytystä. :D
Joka päivä hyväilen sitä, pyyhin pölyt ja puhuttelen häntä lempeällä äänellä.
Voi sua. Onhan se hyvä ja kestävä keitin. Mökillä on halpa rimpula ja on ihanaa aina tulla sieltä kotiin, kun saa kunnon kahvit.
Moccamestari on osa minun sieluani.
Ja hah. Mm on ihmisten mielissä jotain Ihan Ihmeellistä. Minulla oli ja pois Suomesta muuttaessani tyhmä raahasin sen mukanani. Kun maistoin uuden kotimaan ihania kahveja, ei kurakatriina enää maistunut. Annoin koneen pois ja nyt on ties kuinka mones DolceGusto kotona käytössä.
On se ihan hyvä kahvinkeitin, mutta pärjäisin myös halvemmalla. Kahvi on kuitenkin selkeästi parempaa Moccamasterilla keitettynä.
Hyi karstakatriinalle! kirjoitti:
Ja hah. Mm on ihmisten mielissä jotain Ihan Ihmeellistä. Minulla oli ja pois Suomesta muuttaessani tyhmä raahasin sen mukanani. Kun maistoin uuden kotimaan ihania kahveja, ei kurakatriina enää maistunut. Annoin koneen pois ja nyt on ties kuinka mones DolceGusto kotona käytössä.
Kyllä nyt on iha p*ska puhetta! Moccamasterilla saa parhaimman kotikahvin. Et vain ymmärrä Moccmasterin käytön saloja. Tai sitten et osaa vain keittää.
Meil ollut 10v ja edelleen toimii ja kahvi maistuu hyvälle. Suosittelen. Eikös sellaisen saa alle 200e?
Niin ja tietysti sekin vaatii kunnon kahvit. Ei mitään avonaisessa pussissa väljähtynyttä Rainbow-kahvia.
Romukaapissa pölyä keräämässä. Espressokoneella saa maukkaampaa ja voi keittää vain normaalisti tarvitut 1-2 kuppia.
lol.. käytetyn 90-luvin mikron saa 9e tai ilmaiseksi ja mikrossa tehty pikakahvi on aina parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Romukaapissa pölyä keräämässä. Espressokoneella saa maukkaampaa ja voi keittää vain normaalisti tarvitut 1-2 kuppia.
No hyihyi. Mikään ei vedä vertoja Moccamasterille!
Ihan hanurista. Ostin vahingossa sellaisen pikkupannun (8 kuppia) normikoon sijaan. Aina liian vähän kahvia, kun tulee vieraita. Lisäksi pannu pissii alleen kaadettaessa. Kielikin palaa joka aamu kun on niin kuumaa kahvia. Ja onhan se susiruma.
Tiesittekö että Moccamasteriin saa ostettua erillisiä lisäosia. Esim. Minulla on turbo v2 suodatin ja 2l custom kahvipannu.
Minä toivoin yhdistetyksi syntymä- ja joululahjaksi punaista Moccamasteria yli kymmenen vuotta sitten. Se toimii edelleen ja on ihana ja kaunis, kuin perheenjäsen minulle. Olen meillä ainoa, joka juo kahvia, joten se on minun oma kultu.
Lähinnä helpottavalta kun ei tarvite vuosittain juosta kaupassa uutta keitintä valitsemassa.
Olin viimeviikolla kolarissa moottoripyörällä ja juuri sillä hetkellä elämä vilahti silmissäni ja näin moccamasterin. Se hetki oli niin kaunis
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Moccamasteriin saa ostettua erillisiä lisäosia. Esim. Minulla on turbo v2 suodatin ja 2l custom kahvipannu.
Mikä näistä:
https://www.google.fi/search?q=turbo+v2+suodatin+moccamaster&tbm=isch&t… ?
Älä osta. Itse kaipaan sitä 20 € kahvinkeitintä jossa sentäs kahvi pysyi kuumana.