Mitä mieltä olette ihannenaisestani?
-Hoikka ja siro vartalo. BMI maksimissaan ~20.
-Pituus 150-170cm
-Kapea kaula, ranteet, hartiat jne.
-Kiinteät, pienet rinnat, joissa on pienet nännipihat
-Hillityt häpyhuulet
-Söpöt kasvot
-Kaunis hymy
-Urheilullinen, mutta ei juurikaan lihaksikas
-Ajatusmaailmaltaan realistinen, ei näe jatkuvasti kaikessa hyvää tai pahaa
-Kiinnostuu kokeilemaan uusia asioita
-Ei ole kuitenkaan liikaa joka suuntaan ryntäilevä, vaan osaa ottaa rauhallisesti
-Harkitsee ennen kuin tekee
-Osaa tehdä päätöksiä perustuen järkeen. Tunteet otetaan mukaan pohdintaan, mutta ne eivät päätä automaattisesti lopputulosta.
-Ei kuulu mihinkään ääriajatteluun pohjaavaan ryhmään, haluaa ajatella itsenäisesti ja suhtautuu kriittisesti muiden puheisiin.
-Riitelee pääsääntöisesti rakentavasti, eikä riitelemisen ilosta. Pyritään löytämään ratkaisu, jotta samasta asiasta ei tarvisi riidellä uudestaan.
-Hyvä huumorintaju
-Ehdottoman luotettava
-Huomaavainen
-Ei ole välttämätöntä saada lapsia tai lemmikkejä, mutta ei toisaalta ehdottomasti ole niitä vastaankaan.
-On pääosin tyytyväinen omaan elämäänsä ja osaa säilyttää onnellisuuden muuttuvassa tilanteessa
-Hyvä tilannetaju puhumisen ja pukeutumisen suhteen
-Ei meikkaa voimakkaasti
-On kiinnostunut minusta ja elämästäni
Kommentit (257)
Ehkä aapeella on niin roikkuvat kivekset, että ne menee solmuun hillittömien häppäreiden kanssa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen lista, jopa hupaisa. Ja ei, naisilla ei ole listoja että sellainen leuka tai sellaiset kivekset ja nännipihat, tai että pitää olla luonnoton BMI.
Ja se tunnepuoli oli ihan yhtä surkuhupaisa, mielipiteetön nainen joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa. Sulle sopisi se nukke paljon paremmin, ei tarvitsisi surra että lihooko peräti normaalipainoiseksi.
Laita nyt lista omista ominaisuuksista, niin verrataan.
Miksi et vieläkään vastaa, että miksi olet näin vihainen? Olen jo moneen kertaan sen sinulta kysynyt.
Uskot tai et, niin naisilla on vaatimuslistoja miehistä ja sinne listaan kuuluu kyllä myös tuollaisisa ominaisuuksia. Listaa ei ehkä kirjoiteta mihinkään ylös, mutta jos miehellä roikkuu kivekset polvissa, niin valtaosa naisista ei toista kertaa tätä miestä tapaa. Siten tällainen jeesustelu on täysin tarpeetonta, mutta ikävä kyllä hyvin yleistä naisilla. Siksi toivonkin naisen olevan älykäs, harkitseva ja realistinen, jotta hänen ei tarvitse valehdella itselleen ja väittää, että jollakin asialla (kuten ulkonäöllä) ei ole hänelle merkitystä, vaikka on järjellä ajateltuna on aivan ilmiselvää, että sillä on merkitystä. Moni haluaa kuitenkin tämän kieltää, jotta voisi pitää itseään parempana ihmisenä.
Miten BMI 20 on luonnoton, kun normaalin painon alaraja on 18,5, eikä senkään jälkeen puhuta todellakaan vielä mistään vaarallisesta alipainosta ihan heti?
Mielipiteetön nainen, joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa? Tämähän on täysin vastapäinen asia, jonka minä listassani mainitsin.
Mistä sinä vihaisen vedät, minä nauran maha kippurassa noita hillittyjä häpyhuulia ja pieniä nännipihoja. Puuttuu se lista omista ominaisuuksistasi, muu tieto kun että olet kukkakeppi, joka ei kestä normaalivartaloista naista kun itse on niin hento ja voimaton. Ja laita vaikka kuva kiveksistäsi, niin katsotaan onko ne hillityt, vai sellaiset pikkupojan vaaleanpunaiset, kuten kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen lista, jopa hupaisa. Ja ei, naisilla ei ole listoja että sellainen leuka tai sellaiset kivekset ja nännipihat, tai että pitää olla luonnoton BMI.
Ja se tunnepuoli oli ihan yhtä surkuhupaisa, mielipiteetön nainen joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa. Sulle sopisi se nukke paljon paremmin, ei tarvitsisi surra että lihooko peräti normaalipainoiseksi.
Miksi et vieläkään vastaa, että miksi olet näin vihainen? Olen jo moneen kertaan sen sinulta kysynyt.
Uskot tai et, niin naisilla on vaatimuslistoja miehistä ja sinne listaan kuuluu kyllä myös tuollaisisa ominaisuuksia. Listaa ei ehkä kirjoiteta mihinkään ylös, mutta jos miehellä roikkuu kivekset polvissa, niin valtaosa naisista ei toista kertaa tätä miestä tapaa. Siten tällainen jeesustelu on täysin tarpeetonta, mutta ikävä kyllä hyvin yleistä naisilla. Siksi toivonkin naisen olevan älykäs, harkitseva ja realistinen, jotta hänen ei tarvitse valehdella itselleen ja väittää, että jollakin asialla (kuten ulkonäöllä) ei ole hänelle merkitystä, vaikka on järjellä ajateltuna on aivan ilmiselvää, että sillä on merkitystä. Moni haluaa kuitenkin tämän kieltää, jotta voisi pitää itseään parempana ihmisenä.
Miten BMI 20 on luonnoton, kun normaalin painon alaraja on 18,5, eikä senkään jälkeen puhuta todellakaan vielä mistään vaarallisesta alipainosta ihan heti?
Mielipiteetön nainen, joka kannattaa kaikkea mitä mies haluaa? Tämähän on täysin vastapäinen asia, jonka minä listassani mainitsin.
Mistä sinä vihaisen vedät, minä nauran maha kippurassa noita hillittyjä häpyhuulia ja pieniä nännipihoja. Puuttuu se lista omista ominaisuuksistasi, muu tieto kun että olet kukkakeppi, joka ei kestä normaalivartaloista naista kun itse on niin hento ja voimaton. Ja laita vaikka kuva kiveksistäsi, niin katsotaan onko ne hillityt, vai sellaiset pikkupojan vaaleanpunaiset, kuten kuulostaa.
Eiköhän tämä viesti ollut aika hyvä todiste vihastasi.
Kiinnostaa, mistä tulee tuo BMI max 20? Sehän on jossain päin maailmaa alipainon raja. Hoikka voi olla myös 20-25.
Onnea etsintään.
Eipä tossa paljon muuta voi sanoa kuin onnea etsintään. Näe vaikka mukavia unia unelmanaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä sama tyyppi jolla oli se kolmen sentin variaatio pituudessa ja silmän värit mutta ketju poistettiin. Se on joku reppana joka huomasi että näin saa paljon huomiota. Olishan sillä jo nainen ja elämä jos hän olisi oikeasti yhtään parisuhdekelpoinen 29-v diplomi-insinööri.
Jos haluaa julkisesti määritellä naiselle hyväksymiään nännipihan ympäryksiä, on joko kusipäinen julkkismiljönääri tai sitten tykkää aiheuttaa närää. Kotona haaveilija tämä on vain, ja provosoituneet naiset on palkkio.
Se, että sinä suutut kirjoituksestani, ei tarkoita sitä, että kirjoitukseni tarkoitus olisi suututtaa. Se on ainoastaan kuvaus ihannenaisestani. Olen ehkä tehnyt tänne vastaavan ketjun joskus, mutta siitä on ainakin vuosi aikaa.
En minä ole siitä suuttunut. Lähinnä surettaa että näinkö vieraantuneita elämästä ja aidosta kohtaamisesta meistä on tullut, ja aika armottomia toisillemme myös.
Parinvalinnassa on aina oltu armottomia. Se on elämän jatkumisen edellytys. Se ei tarkoita sitä, että en voisi olla kaveri lihavan naisen kanssa.
Sulla on nyt vähän väärä käsitys- jos kaikki miehet olisi kuin sinä, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon.
Jos kaikki miehet olisivat kuin minä, niin olisimme noin 3000 vuotta kehitystä edellä.
Jos kaikki miehet olisivat niin kuin sinä, kaikilla miehillä olisi narsistinen ja huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.
Ole hyvä, ilmainen diagnoosi sinulle, pikkukaveri.
Kiitos, mutta pärjään ilmankin apuasi, pikkutyttö.
No nyt on päästy tasokkaan keskustelun makuun :DD
Tämä on juuri se reaktio, jota odotin. Minusta tuntuu samalta lukiessani teidän kommenttejanne, kuin sinusta tuntui lukea tuota minun samalle tasolle vajoavaa kommenttiani.
C'mon, ei tarvii mieltä pahoittaa. Se oli sitä ironiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, mistä tulee tuo BMI max 20? Sehän on jossain päin maailmaa alipainon raja. Hoikka voi olla myös 20-25.
Onnea etsintään.
Missä päin maailmaa? Se on arvio perustuen mieltymyksiini. Raja ei ole tiukka, mutta aika hyvin karsii itseäni kiinnostavat tapaukset niistä, joista en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä sama tyyppi jolla oli se kolmen sentin variaatio pituudessa ja silmän värit mutta ketju poistettiin. Se on joku reppana joka huomasi että näin saa paljon huomiota. Olishan sillä jo nainen ja elämä jos hän olisi oikeasti yhtään parisuhdekelpoinen 29-v diplomi-insinööri.
Jos haluaa julkisesti määritellä naiselle hyväksymiään nännipihan ympäryksiä, on joko kusipäinen julkkismiljönääri tai sitten tykkää aiheuttaa närää. Kotona haaveilija tämä on vain, ja provosoituneet naiset on palkkio.
Se, että sinä suutut kirjoituksestani, ei tarkoita sitä, että kirjoitukseni tarkoitus olisi suututtaa. Se on ainoastaan kuvaus ihannenaisestani. Olen ehkä tehnyt tänne vastaavan ketjun joskus, mutta siitä on ainakin vuosi aikaa.
En minä ole siitä suuttunut. Lähinnä surettaa että näinkö vieraantuneita elämästä ja aidosta kohtaamisesta meistä on tullut, ja aika armottomia toisillemme myös.
Parinvalinnassa on aina oltu armottomia. Se on elämän jatkumisen edellytys. Se ei tarkoita sitä, että en voisi olla kaveri lihavan naisen kanssa.
Sulla on nyt vähän väärä käsitys- jos kaikki miehet olisi kuin sinä, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon.
Jos kaikki miehet olisivat kuin minä, niin olisimme noin 3000 vuotta kehitystä edellä.
Jos kaikki miehet olisivat niin kuin sinä, kaikilla miehillä olisi narsistinen ja huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.
Ole hyvä, ilmainen diagnoosi sinulle, pikkukaveri.
Kiitos, mutta pärjään ilmankin apuasi, pikkutyttö.
No nyt on päästy tasokkaan keskustelun makuun :DD
Tämä on juuri se reaktio, jota odotin. Minusta tuntuu samalta lukiessani teidän kommenttejanne, kuin sinusta tuntui lukea tuota minun samalle tasolle vajoavaa kommenttiani.
C'mon, ei tarvii mieltä pahoittaa. Se oli sitä ironiaa :D
Ei minun mieltäni voi pahoittaa internetin keskustelupalstalla. Halusin vain tuoda esiin kommenttienne typeryyden, jotta niitä ei ehkä viljeltäisi niin paljon ja keskityttäisiin itse asiaan. En myöskään pidä siitä myötähäpeän tunteesta, jota nämä kommentit minussa aiheutavat, joissa koitetaan esittää piilotella omaa vihaansa ja vähätellä keskustelukumppania hellyttelynimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä viesti ollut aika hyvä todiste vihastasi.
Jos ei erota edes huvittumista ja vihaa, niin en ihmettele että sinkku on. Sinä olet oikeasti hauska, olet niin pihalla parisuhteista ja mistä sellainen muodostuu.
Laita se oma listasi nyt, kun ei sulle kuitenkaan kukaan tulee vinkkaamaan, mistä löytyisi niitä hillittyjen häpyhuulien ja pienten nännipihojen naisia, kun ei kukaan normaali edes ajattele tuollaisia.
Minä veikkaan että olet sellainen aika naismainen mies, liian hoikka ja siro, vietät paljon aikaa peilin edessä ja käytät paljon rahaa vaatteisiin ja kenkiin. Käytät kaikenlaisia ihon- ja hiustenhoitotuotteita enemmän kuin keskiverto nainen. Sinua harmittaa, että hyvin harva nainen viehättyy anorektisen näköisestä miehestä.
Tulevaisuudessa tehdään varmaan robottinaisia, joille voi säätää haluamansa tarkat speksit. Koneälykin kehittyy, joten nukkenaiselle voi ohjelmoida toivotut luonteenpiirteet.
En kyllä ihan usko, että niin tarkkoja määritelmiä kannattaa oikealle unelmaihmiselle laittaa, pettyy vain.
Elämässä voi tulla vastaan muutenkin mitä vain, sairauksia, rinnan menetyksiä, Altzheimerin tautia. Ehkä kannattaa nyt vain hakea petikumppaneita.. Toisille parisuhde ei sovi välttämättä laisinkaan. Pakkohan se ei meidän yhteiskunnassamme ole.
Mun mielipiteeni: luonnekuvaus oli ihan järkevä, ulkonäkökuvaus taas ei niinkään vaikka on kai jokaisella oikeus omiin ihanteisiinsa...
Aika tavalliselta naiselta kuulostaa. Eikö noita ole 11 tusinassa. Ainakin suurin osa tuntemistani naisista on kuvatun kaltaisia. Tosin nännien ja huulten osalta tunnen vain muutaman.
Mikä hitto toi häpyhuulivaatimus on? Ei sun tartte sitä kattoa, tillotat daamia silmiin seksin aikana! :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto toi häpyhuulivaatimus on? Ei sun tartte sitä kattoa, tillotat daamia silmiin seksin aikana! :D
Outiet on out vuonna 2017. Innie on päivän sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outiet on out vuonna 2017. Innie on päivän sana.
Joo. Tosin huvittavaa kyllä erityisesti niiden keskuudessa jotka eivät kumpiakaan ole livenä eläessään nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea etsintään.
Missä päin maailmaa? Se on arvio perustuen mieltymyksiini. Raja ei ole tiukka, mutta aika hyvin karsii itseäni kiinnostavat tapaukset niistä, joista en ole kiinnostunut.
Aika taitava olet, jos erotat päältä päin BMI:n.
Tai sitten pyydät faktat pöytään jo ennen kuin tapaatte, niin eipähän tarvitse jälkikäteen harmitella.
Entä jos naisella on täydellinen häpy mutta hän ei tykkää suuseksistä? Mieheni väittää että minulla on täydellinen p*llu ja yrittää sen varjolla saada nuolla mutta en voi sietää nuolemista. Miehelle annan kyllä suuseksiä mutta en kerta kaikkiaan saa mitään siitä että minua nuollaan.
(Muuten en kyllä ap:n kriteereitä täytä ja luojalle kiitos siitä.)
Tässä on esimerkkejä naisvartaloista, jotka ovat AP:lle liian isokokoisia (painoindeksi 21):
http://www.mybodygallery.com/photos-48279-body-shape.htm?StartAt=41#.Wf…
http://www.mybodygallery.com/photos-52731-body-shape.htm?StartAt=17#.Wf…
http://www.mybodygallery.com/photos-48705-body-shape.htm?StartAt=34#.Wf…
Jos pitäisin miehistä, niin enkö haluaisi mieluummin isokokoisen ja lihaksikkaan naisen? Miehet ovat harvemmin noin lyhyitä, siroja ja muodokkaita. Kapea vyötärö on nimenomaan sitä naisellista muodokkuutta.