En tykkää enää Anni Hautalasta
Kommentit (28)
En ole kauheasti perehtynyt hänen tekemisiinsä mutta satuin katsomaan sen Kielletty rakkaus -sarjan jakson, jossa pariskunnalla oli iso ikäero. Ennen tapaamista Anni pohdiskeli ihan hyvin ajatuksiaan ja ennakkoluulojaan pariskunnan suhteesta. Mutta kun tuli tapaamisen aika, Anni kommentoi pariskunnan juttuja teennäisen yli-innokkaasti nyökytellen ja silmät ymmyrkäisinä ("Ihanko totta... Ei kai, siis EIKÄ!"). Se jotenkin ärsytti.
Muutenkin se jakso oli kummallinen ja myötähäpeää herättävä, enkä oikeastaan ymmärrä, miksi se oli edes tehty. Pariskunnan suhde oli mielestäni outo enkä ymmärrä, miksi sellainen suhde pitää esittää televisiossa hyväksyvässä valossa. Anni ei tietenkään ollut valinnut pariskuntaa tuohon ohjelmaan, joten vastuu ei ole hänellä, mutta koko jaksosta jäi kummallinen vaikutelma.
Näyttää hauskalta ja ennenkaikkea kuullostaa hauskalta kun innostuu. Tykkään siitä ininästä.
Minusta Anni Hautala on tosi symppis ja on sopinut hyvin näihin tosi-tv sarjoihin jossa tarvitaan sellaista empaattista mutta sanat halussa otetta.
Pinnallisiin juontoihin telkkarissa ei oikein sovi koska vetää överiksi.
Anni Hautala oli ihana Kadonneen jäljillä - ja Kielletty rakkaus -ohjelmissa. Niissä hän oli sopivan empatiakykyinen ja muutenkin sympaattinen. Sen sijaan esimerkiksi Idols-juontajaksi hän ei sovi.
Se edustaa tätä tyhmistyvää kansaa = kansa viihtyy. Olen huolestunut kansan tyhmistymisestä. Aamuradio-ohjelma on yksi esimerkki pas'''ta viihteestä. Tai sitten ne ovatkin fiksuja, kun saavat palkaa ja elävät pelkällä pas--n jauhannalla. Olen siis itse tyhmä, kun olen 'oikeissa töissä'. :)
Olen aina inhonnut Anni Hautalaa. Onneksi ei tarvitse kuunnella radiota kun on spotify. Ja televisiotakaan ei tarvitse katsella kun on Netflix.
Mä pidän Annista sekä radiossa että tv:ssä, selkeästi siis epäsuosittu mielipide.
Ihan kuin Jaajo saman tv-kanavan ohjelmassa.