Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisko muillekin?

Onnenpoeka
29.10.2017 |

Olen siitä onnellisessa asemassa että vaimo on aloitteellinen seksissä. Saunan jälkeen olin lähdössä nukkumaan kun nappasi minut olohuoneessa kiinni, istui eteeni nojatuoliin ja kiskaisi yöhousuni jalasta. Siinä alkoi suihin ottamaan ja kaluani jäykistämään. Eihän siinä taas kauan mennytkään. Otti suihin ja nuoli posliinipallejani. Sitten käski sohvalle selälleen ja meni jalkojeni väliin jatkamaan suuhoitoa. Vaimo heitti vaatteensa ja nousi istumaan rintani päälle. Sain imeä hänen nännejään ja puristella tissejä ja muhkua persettä. Hän alkoi runkkaamaan kaluani selkänsä takaa, imi toisen käden sormiaan ja hieroi niillä klitoristaan. Teki tämän useamman kerran maistellen pillumehujaan. Aloin runkkaamaan vasemmalla kädelläni ja työnsin oikean etusormen vaimon suuhun. Imu oli melkoinen. Hän hieroi pilluaan ja toisella kädellä rintojaan ja sai orkun. 15s. myöhemmin ruikin mällit rouvan treenatulle perseelle. Mahtavaa seksiä jälleen! Ei tarvinnut unta odotella!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hyvää ollakseen totta :)

Vierailija
2/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen ymmärtänyt vuosien aikaan ettei tällaisia vaimoja ole kaikille riittänyt... 15 vuotta kimpassa eikä ole kertaakaan seksistä kieltäytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyykö vaimot muka seksistä? Minä ainakin meillä aloitteentekijä ha kokeilunhaluinen. 30+ vuotta naimisissa. Eipä tuu mieleen, että en olisi halunnut. Miehet ne pihtaa, on päänsärkyä, väsyttää ym.

Vierailija
4/7 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä melko katkeria avautumisia esiintyy...

Vierailija
5/7 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena ajattelen, että tuo vaatii myöskin mitä suurinta luottamusta miestä kohtaan. Pisteet aloittajallekin siis, vaimosi tietää että olet mukana.

Meillä menee aina niin, että kun teen aloitetta johonkin niin alkaa:

-pitää käydä vessassa

-pesen vielä hampaat

-laitan verhot kiinni

-laitan telkkarinkin kiinni

-mennään sänkyyn

Eli minun kohdaltani se hetki kerkeää mennä totaalisesti ohi,kun AINA vähintään vartti pitää odotella vaikka olisin monesti halunnut ihan vaan siinä.

On meillä silti seksiä mutta noiden, ynnä muiden, valmistelujen jälkeen täytyy tavallaan koko juttu aloittaa alusta ihan ajatuksen tasolta lähtien.

Vierailija
6/7 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

brofist! kuullostaa ihan mun tyttikseltä, ei parane valittaa ;)

Vierailija
7/7 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena ajattelen, että tuo vaatii myöskin mitä suurinta luottamusta miestä kohtaan. Pisteet aloittajallekin siis, vaimosi tietää että olet mukana.

Meillä menee aina niin, että kun teen aloitetta johonkin niin alkaa:

-pitää käydä vessassa

-pesen vielä hampaat

-laitan verhot kiinni

-laitan telkkarinkin kiinni

-mennään sänkyyn

Eli minun kohdaltani se hetki kerkeää mennä totaalisesti ohi,kun AINA vähintään vartti pitää odotella vaikka olisin monesti halunnut ihan vaan siinä.

On meillä silti seksiä mutta noiden, ynnä muiden, valmistelujen jälkeen täytyy tavallaan koko juttu aloittaa alusta ihan ajatuksen tasolta lähtien.

Minä kyllä miehenä tunnistan tästä nykyisen itseni. Itsellä erittäin aloitteellinen naisystävä ja itse haluan varmistaa, että lapset nukkuvat ja että suudellessa ei tarvitse miettiä maistuuko kissanraadolta.

Entisessä suhteessa olin kyllä itse se hanakka ja aloitteellinen. Ja kävi niin kuin sinulla.

Eli: itse olen oppinut, että pitää pitää huolta toisen valmiudesta aiheeseen. Ei liian suorasukaista lähestymistä, vaan läheisyyden ja mukavan fiiliksen kautta. Joku (vapaa)päivä tietenkin otan kyselemättä vaikka puutarhavajassa ja niin päin pois, mutta semmoinen arkiseksi pitkän päivän päätteeksi vaatii mulla ensin kanavan virityksen kohdalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi