Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi MGTOW:sta?

Vierailija
29.10.2017 |

Mikä on mielipiteesi MGTOW:sta?

Kommentit (694)

Vierailija
1/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno juttu.

Vierailija
2/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää MGTOW:ssa sama asia kuin monessa muussa nykypäivän ilmiössä.

Se, että yksinkertaisen henkilökohtaisen päätöksen (tässä tapauksessa avioliitosta ja parisuhteista kieltäytyminen) ympärille kasattu uskonnollisen kultin kaltainen "valaistunut" yhteisö. Ja tämän individualistisen ajatuksen nimissä keräännytäänkin sitten olemaan samaa mieltä, jeesustelemaan omaa paremmuuttaan ja paheksumaan yhteistä "vihollista".

Olen lukenut MGTOW-foorumia jonkin verran ja monet aktiivisimmista keskustelijoista ovat täysin seinähulluja, siis sellaisia tapauksia jotka ovat mielessään luoneet maailman, joka on yhtä irrallaan todellisuudesta kuin kiihkofeministien aivottomin huuhaa. Redditin MGTOW-subredditissä oli jonkin verran järkevämpää keskustelua ja erilaisia näkökulmia tuntui olevan enemmän, ajattelu ei ollut keskimäärän yhtä mustavalkoista jne. joten varmasti fiksuakin porukkaa on mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että yksinkertaisen henkilökohtaisen päätöksen (tässä tapauksessa avioliitosta ja parisuhteista kieltäytyminen) ympärille kasattu uskonnollisen kultin kaltainen "valaistunut" yhteisö. Ja tämän individualistisen ajatuksen nimissä keräännytäänkin sitten olemaan samaa mieltä, jeesustelemaan omaa paremmuuttaan ja paheksumaan yhteistä "vihollista".

Olen lukenut MGTOW-foorumia jonkin verran ja monet aktiivisimmista keskustelijoista ovat täysin seinähulluja, siis sellaisia tapauksia jotka ovat mielessään luoneet maailman, joka on yhtä irrallaan todellisuudesta kuin kiihkofeministien aivottomin huuhaa. Redditin MGTOW-subredditissä oli jonkin verran järkevämpää keskustelua ja erilaisia näkökulmia tuntui olevan enemmän, ajattelu ei ollut keskimäärän yhtä mustavalkoista jne. joten varmasti fiksuakin porukkaa on mukana.

tämä oli idiottimaisinta paskaa mitä olen ikinä tältä palstalta lukenut pitkään aikaan

Vierailija
4/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi kiinnosta. Jokainen saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
5/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah beta puolustuskannalla

Vierailija
6/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä oli idiottimaisinta paskaa mitä olen ikinä tältä palstalta lukenut pitkään aikaan

:D

Vierailija
7/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri omaa elämää kosketa niin kauan kuin joku Roosh V tai kumppanit ei tule kertomaan, että pitäisi pysyä kotona tekemässä lapsia ja pitämässä itsensä nättinä. Tai hän on kai alkanut puhua avioliitosta mahdollisuutena eli ei ihan MGTOW, mutta siis kai vastaava tämän liikkeen keulahahmo, jos sellaista on?

Niin kauan kuin omaa elämääni ei siis pyritä rajoittamaan, niin en ole kauhean kiinnostunut ihmisistä, jotka haluavat elää omaa elämäänsä. En itse halua esim. lapsia ja pystyn sen tiimoilta samaistumaan siihen, että yhteiskunnan painostus on kova, jos oma elämäntyyli poikkeaa valtavirrasta.

Lykkyä tykö!

Vierailija
8/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomien klassikoiden turhaa ruikutusta. Vähän kun lapsi joka ei saa mitä haluaa, ristii käsivarret, istuu maahan ja sanoo "en ois halunnutkaan!" Ja yrittää sillä saada mitä haluaa.

Vierailija
9/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisettomien klassikoiden turhaa ruikutusta. Vähän kun lapsi joka ei saa mitä haluaa, ristii käsivarret, istuu maahan ja sanoo "en ois halunnutkaan!" Ja yrittää sillä saada mitä haluaa.

*lassukoiden

Vierailija
10/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan ihmetyttää, että kun on tehnyt päätöksen elää ilman naisia, eikö sitten voisi siirtyä elämässä eteenpäin? Kun ottaa huomioon, miten täysin mgtow-miehet ovat sanoutuneet irti naisista, he tuntuvat silti AJATTELEVAN naisia tosi paljon...

Vierailija
11/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan ihmetyttää, että kun on tehnyt päätöksen elää ilman naisia, eikö sitten voisi siirtyä elämässä eteenpäin? Kun ottaa huomioon, miten täysin mgtow-miehet ovat sanoutuneet irti naisista, he tuntuvat silti AJATTELEVAN naisia tosi paljon...

Johtuu siitä, että nämä miehet eivät ole oikeita individualisteja vaan tarvitsevat aina "heimon" tukemaan päätöksiään. Siksi osa näistä vaahtoaa nettifoorumeilla päivittäin

Vierailija
12/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri on kuvailemani lapsi joka ei saa mitä haluaa. Sanoo että ei olisi halunnutkaan ja sitten yrittää vihjailla jne että voisin mä sittenkin moisen haluta.

Vierailija
13/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä olisi hyvä nimi yksin asuvalle sinkkumiehelle?

Vierailija
14/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW miehet ei siis harrasta irtoseksiä? Tumputtavat loppuelämän käteen siis?

Vierailija
15/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöllisyys on pahasta , jos et ole palstamamma joka vihaa kaikkia ala- ja ylätumputuksineen.

Kaksinaismoralismi on naisten ykkösharrastuksia ulinan ja uhriutumisen ohella.

En anna mitään arvoa mammojen mielipiteille MGTOW-liikkeestä, sama kuin kysyisi vegaaneilta mielipidettä lihansyönnistä tai joulukinkuista.

Suurin ulinanaiheuttajahan on se, että joku mahdollinen elättäjä on pois mammojen miesmarkkinoilta.

Vierailija
16/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei MGTOW-miehet ole naisettomia. He vaan eivät ole kiinnostuneita elämään naisten ehdoilla, vaan haluavat seksiä mahdollisimman vähäisin kustannuksin. Eivät siis suostu elättämään naisia, sitoutumaan naisiin jne.

Useimmat MGTOW-miehet tuskin edes tietävät olevansa mitään MGTOW:tä. Kyseessä on ihan normaali nykylänsimainen elämäntapavaihtoehto miehelle, ja usein jopa ihan paras mahdollinen feministisessä yhteiskunnassa. 

Vierailija
17/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannattaisin, jos se olisi nimensä mukaisesti omien teiden kulkemista. Minusta olisi mainio asia, että ihmiset joille toimiva onnellinen parisuhde ei syystä tai toisesta ole realistinen vaihtoehto kohauttaisivat olkiaan, toteaisivat "pitäkää tunkkinne" ja keksisivät elämälleen muuta sisältöä. Kaikki olisivat onnellisempia.

Mutta kyseinen liikehän on omien teiden kulkemisen täysi vastakohta. Katkeroituneet miehet aivopesevät toisensa entistä syvemmälle vihan ja masennuksen suohon, ja lopputuloksena on kitkerä sopulilauma jankuttamassa samoja harhaisia teesejä hullunkiilto silmissä. Liikkeen kutsuminen "omien teiden kulkemiseksi" kuulostaa lähinnä vitsiltä.

Vierailija
18/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei MGTOW-miehet ole naisettomia. He vaan eivät ole kiinnostuneita elämään naisten ehdoilla, vaan haluavat seksiä mahdollisimman vähäisin kustannuksin. Eivät siis suostu elättämään naisia, sitoutumaan naisiin jne.

Useimmat MGTOW-miehet tuskin edes tietävät olevansa mitään MGTOW:tä. Kyseessä on ihan normaali nykylänsimainen elämäntapavaihtoehto miehelle, ja usein jopa ihan paras mahdollinen feministisessä yhteiskunnassa. 

Tai siis ovat naisettomia siinä mielessä, etteivät elä yleensä vakiintuneessa parisuhteessa saati avioliitossa. Kuitenkaan MGTOW ei tarkoita samaa kuin puutteessa eläminen, pikemminkin monella MGTOW-pelimiehellä on enemmän seksikumppaneita kuin monella sitoutumishaluisella miehellä.

Vierailija
19/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nyt on kyllä ihan sama mihin ryhmään kukaki kuuluu.

Ennen kuullu koko jutusta ennen tätä..

Ja teen mitä teen enkä sitä kuuluta sen kummemmin.

Mutta jos tällainen ryhmä on olemassa niin antakaa olla vaan ei se ole keneltäkään pois.

Vierailija
20/694 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mgtow naista polkee ja seurusteleekin, mutta asuntolainoja ja yhteisiä lapsia ei tehdä. Vertaa lapset tehneeseen 40v naiseen.

Siis omia polkujaan kulkeva mies on vähän sama kuin perheellinen keski-ikäinen nainen? Okei.

Ketju on lukittu.