Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei onnistu seksi takaapäin eikä lusikassa

Vierailija
29.10.2017 |

Tehdäänkö jotain väärin vai pitääkö miehellä olla joku aivan hervoton varustus että ylettyy? Mielestäni mies on kokovarustukseltaan mallia "normaali", ei nyt mikään iso mutta ei mikään nysäkään. Mutta se ei vain yksinkertaisesti ylety perille vaikka miten pyllyäni vääntäisin? 🤔 Eikä olla lihavia ettäkö siitäkään johtuisi....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko yrittäneet laittaa munaa sisään niin, että olette ottaneet housut pois? Meillä oli sama ongelma, mutta Veijo tajusi ottaa farkut pois niin nyt menee pissaletku syvälle lihapiirakkaan. Nnnggghhhhmmmmm..

Vierailija
2/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko yrittäneet laittaa munaa sisään niin, että olette ottaneet housut pois? Meillä oli sama ongelma, mutta Veijo tajusi ottaa farkut pois niin nyt menee pissaletku syvälle lihapiirakkaan. Nnnggghhhhmmmmm..

Heh heh. Ootpas vitsikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijo  on pienimunaisten   aatelia

Ei yllää piirakalle

Vierailija
4/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette jotain väärin. Takaapäin nimenomaan ylettyy helpommin ja syvemmälle. Meillä ongelmana se, ettei vaimo tykkää kun menee kuulemma liian syvälle takaa laittaessa. Edestä päin ei tämmöistä probleemaa ole.

Vierailija
5/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupilluinen. Ei yllä.

Vierailija
6/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teette jotain väärin. Takaapäin nimenomaan ylettyy helpommin ja syvemmälle. Meillä ongelmana se, ettei vaimo tykkää kun menee kuulemma liian syvälle takaa laittaessa. Edestä päin ei tämmöistä probleemaa ole.

Komppi tälle. Lusikassa ei ongelmaa mutta takaapäin on valitettu että sattuu. Varsinkin lauetessa paukutan kuulemma liian lujaa pohjaan asti. Edestä kestää vaikka miten eikä satu.

Vierailija
7/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko etupilluinen? Eli lähetyssaarnaajassa miehesi paaluttaa syvälle?

Vierailija
8/22 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä etupillun merkki. Yhdellä rakastajattarellani on tämä ja sanoo ettei osaa siksi ottaa tajaapäin. Mittaa nimittäin kyllä riittää.

Vierailija
9/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ehkä sitten on... lähetyssaarnaaja onnistuu ihan hyvin. Ratsastus sattuu. Takaapäin ei ylety tai pysy sisällä. Tylsää...

ap

Vierailija
10/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen etupillu...?

Vierailija
11/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä muijalla oli viimeisen päälle takapillu, eli takaa ja lusikassa nussimisessa ei ollut mitään ongelmaa. Nykyisellä taas on etupillu, eli joutuu koukkimalla veteleen takaa ja lusikassa, eikä siltikään meinaa onnistua. Eli se vitun reijän sijainti heittää jonkin verran siellä jalkojen välissä. Joillain se on edempänä ja joillain taas taaempana.

Vierailija
12/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
13/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selvä etupillun merkki. Yhdellä rakastajattarellani on tämä ja sanoo ettei osaa siksi ottaa tajaapäin. Mittaa nimittäin kyllä riittää.

Höpöhöpö taas. Olen itse etupilluinen mutta kun tykkään takaapäinkin naimisesta, niin hyvin onnistuu kun asettuu oikeaan tarjontaan. Jalat levälleen, selkä notkolle ja poski petiä vasten, niin ukko voi naida vaikka napaan!

Naiset vaan on niin häveliäitä, että eivät kehtaa olla reva levällään, kun se peffanreikäkin näkyy.

Ei se twerkkauskaan heti onnistu. Siinä on kyse samasta asiasta.

Ei muuta ku perssilmä kattoa kohti, niin kyllä se pimppareikä tulee tarosalle etupilluseltakin.

Vierailija
14/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupimppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö taas. Olen itse etupilluinen mutta kun tykkään takaapäinkin naimisesta, niin hyvin onnistuu kun asettuu oikeaan tarjontaan. Jalat levälleen, selkä notkolle ja poski petiä vasten, niin ukko voi naida vaikka napaan!

Naiset vaan on niin häveliäitä, että eivät kehtaa olla reva levällään, kun se peffanreikäkin näkyy.

Ei muuta ku perssilmä kattoa kohti, niin kyllä se pimppareikä tulee tarosalle etupilluseltakin.

Juuri näin. Montaa olen takaa pannut ja aniharva nainen kehtaa pyllistää kunnolla. Normaali konttausasento ei ole paras mahdollinen. Komppaan edellistä, naama tyynyyn, selkä notkolle ja perse pystyyn. Kyllä se pillu sieltä tulee tarjolle. Eikä puhdasta pyllykoloa kannata kainostella.

Vierailija
15/22 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupimppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JUST NÄIN! Voi olisipa kaikki naiset näin perillä asioista.

Mahtaako kirjoittaja olla sinkku?

Vierailija
16/22 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupimppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin sängyn laidalle kontalleen, polvien väli 40.....50cm ja poski petiin mahdollisimman lähelle polvia. Mies voi nussia vaikka tissien väliin.

Miehethän rakastavat tätä ilmeisesti ihan alkuperäistä, ihmisten lisääntymisasentoa. Hyvää se tekee reiässäkin.

N28

Vierailija
17/22 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupimppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin sängyn laidalle kontalleen, polvien väli 40.....50cm ja poski petiin mahdollisimman lähelle polvia. Mies voi nussia vaikka tissien väliin.

Miehethän rakastavat tätä ilmeisesti ihan alkuperäistä, ihmisten lisääntymisasentoa. Hyvää se tekee reiässäkin.

N28

Onnistuu se toki niin että mies seisoo sängyn edessä ja minä notkun reunalla... ajattelin sellaista vähän lähempää kontaktia ja myös etenkin sitä lusikkaa. Mutta ehkä ne ei sitten tämmösellä etupimpillä onnistu.

ap

Vierailija
18/22 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etupimppinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Onnistuu se toki niin että mies seisoo sängyn edessä ja minä notkun reunalla... ajattelin sellaista vähän lähempää kontaktia ja myös etenkin sitä lusikkaa. Mutta ehkä ne ei sitten tämmösellä etupimpillä onnistu.

ap

Aikas läheinen on kontakti kun tappi on reijässä ja miehen maha tiukasti kiinni pyllyssä ja kädet missä nyt milloinkin. Minä tietysti alakautta sormeilen palleja

N28

Vierailija
19/22 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö jotain väärin vai pitääkö miehellä olla joku aivan hervoton varustus että ylettyy? Mielestäni mies on kokovarustukseltaan mallia "normaali", ei nyt mikään iso mutta ei mikään nysäkään. Mutta se ei vain yksinkertaisesti ylety perille vaikka miten pyllyäni vääntäisin? 🤔 Eikä olla lihavia ettäkö siitäkään johtuisi....

Kaikenlaisia ongelmia ihmisillä on, mutten ole kuullut vielä ettei osata panna...

Vierailija
20/22 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ongelmia ihmisillä on, mutten ole kuullut vielä ettei osata panna...

Uuuu kovis. Itse varmaan hallitset täydellisesti kaikenlaiset seksiasennot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän