Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei onnistu seksi takaapäin eikä lusikassa

Vierailija
29.10.2017 |

Tehdäänkö jotain väärin vai pitääkö miehellä olla joku aivan hervoton varustus että ylettyy? Mielestäni mies on kokovarustukseltaan mallia "normaali", ei nyt mikään iso mutta ei mikään nysäkään. Mutta se ei vain yksinkertaisesti ylety perille vaikka miten pyllyäni vääntäisin? 🤔 Eikä olla lihavia ettäkö siitäkään johtuisi....

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö jotain väärin vai pitääkö miehellä olla joku aivan hervoton varustus että ylettyy? Mielestäni mies on kokovarustukseltaan mallia "normaali", ei nyt mikään iso mutta ei mikään nysäkään. Mutta se ei vain yksinkertaisesti ylety perille vaikka miten pyllyäni vääntäisin? 🤔 Eikä olla lihavia ettäkö siitäkään johtuisi....

Kaikenlaisia ongelmia ihmisillä on, mutten ole kuullut vielä ettei osata panna...

Uuuu kovis. Itse varmaan hallitset täydellisesti kaikenlaiset seksiasennot.

Totta. Takakautta tissien väliin on yksi parhaista.

Vierailija
22/22 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ongelmia ihmisillä on, mutten ole kuullut vielä ettei osata panna...

Uuuu kovis. Itse varmaan hallitset täydellisesti kaikenlaiset seksiasennot.

Juuri näin. Mut mä näkisin että sä olet asian ytimessä. Pidä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla