Miksi deittipalstalla oleva mies
Jonka kanssa kirjoitellaan niin kertoilee miten hyvännäkösiltä saa viestejä.Miksi niistä minulle kertoilee?? Ei se tunnu kivalta vaikka selväähän se on että siellä muidenkin kanssa kirjoitellaan.
Kommentit (7)
Miksi haluat viestitellä noin käytöstavattoman miehen kanssa? Etkö koe ansaitsevasi parempaa? Mies haluaa tahallaan nöyryyttää sinua. Nyt vähän arvostusta itseäsi kohtaan, ei tuollaista tarvitse sietää.
Sinuna kirjoittaisin miehelle että viestittele ihan rauhassa niiden hyvännäköisten kanssa, minulle ei tarvitse enää kirjoittaa.
Yrittää (kömpelösti) vakuutella sinulle olevansa kunnon saalis, ettet vain kävelisi onnesi ohitse :P
Kun yksi mies baarissa pyysi multa reikää ja kieltäydyin kohteliaasti, niin hän alkoi kertoa että hänen on tosi helppo saada sitä, että hänelle kyllä riittää reikää. Sanoin että kiva juttu, ja hän vahvisti vielä, että joo se on tosi kiva juttu. En tiedä oliko tarkoitus vähän niin kuin "no en tarttekaan, kun saan muutenkin!" vai jotenkin "paremman kuvan" antaminen itsestään. Että hän on kyllä tosi kannattava valinta seksiin?
Joillakin miehillä on väärä käsitys siitä, mikä tekee vaikutuksen. No, naisillakin kyllä varmaan, mutta varmaan eri asioissa kuin siinä, että saa tosi helposti seksiä. Ulkonäöllä saatetaan antaa sellainen kuva, että vientiä (tai halukkaita) riittää, mutta ääneen sitä ei usein varmastikaan sanota.
Yrittää todistella suosiotaan. Epätoivoinen tampio.
Ollaan kirjoteltu lyhyeen aikaan jos vaikka mitä ja vaikuttanu tosi mukavalta ja ihan hyvännäkönenkin.Nyt ilmeisesti löytänyt jonkun muun jonka kanssa kirjoittelee enempi kun vastauksen saaminen kestää melkein tunnin kun aiemmin vastasi 15-20min sisään. Eikä minulle tulisi mieleenkään kertoa millaisilta miehiltä itse viestejä saan eikä ainakaan niin että joku tosi komee mies lähesty.
Itse jättäisin tuossa vaiheessa viestittelemään niiden hyvännäköisten kanssa ihan rauhassa.