Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa naiselle

Vierailija
11.07.2008 |

Olen siisn mies ja aika ujokin sellainen, tässä jokin aika sitten tutustuin ihan kivaan naiseen ja ajauduin hänen kanssaan seksisuhteeseen. Nyt vain on niin että nainen on päättänyt tehdä minusta miesystävänsä, jota en halua olla hänelle.

Nainen ei vastaa ulkoisesti lainkaan naisuhannettani, hän on pahasti ylipainoinen, rinnat on taas minimaaliset, mutta vatsaa, reittä peffaa löytyy. Onko siis oikein sanoa naiselle että en voi olla hänen kanssaan koska ulkoinen olemuksensa ei miellytä minua.

Ja itse olen ulkoisesti kunnostani huolta pitävä, päivittäin liikkuva, salilla käyvä, hyvä kroppainen mies.

Tämä ei tunnu hyvälle ollenkaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella tilanteen. Heti sen jälkeen kun olette naineet sanot että naisen ulkomuoto on niin vastenmielinen että sinua oksettaa.

Ongelma ratkaistu, nainen jättää sinut rauhaan. Tai on siinä pieni riski että nainen istuu päällesi ja tukehdut hengiltä.

Vierailija
2/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot liian läski (senkin traani) ja sulla on liian pienet tissit." Ei vaivaa sua taatusti enää koskaan. =DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille kellekään naiselle ole sattunut miestä jonka ulkomuoto ei olekaan alastomana miellyttänyt silmää.

Tälläkin naisella oli rintoja isontavat pushupit ja jotkin lötköt liiveissä :(

Vierailija
4/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa niiltä naisilta, jotka miellyttävät silmääsi?

Oletko ruma siitä huolimatta, että huolehdit itsestäsi?

Nykyinen suhteesi on hyväksikäyttöä. Kanna vastuusi kuten nainen (ei kuten mies, muista paitsi itsestä syytä etsien) ja lähde suhteesta heti.

Vierailija
5/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs oli niin tyhmä, että ajauduit tuollaiseen tilanteeseen.

Jos nainen on todella noin epätoivoisen näköinen kun kuvailit, niin sori, mutta nalkissa olet.

Sen kun vaan katsot kalenterista sopoivan hääpäivän. Olet itse antanut naisen ymärtää haluavasi hänet.

Mietipä onko tuolla ulkonäöllä usein seksisuhteita? Nii-in! Eli olet luvannut ottaa hänet vaimoksesi.

Hah hah, mitäs ajattelet alapäälläsi.

Vierailija
6/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan, ettet halua seurustella. Jos on tarpeen sanoa, ettei juuri tämän naisen kanssa, senkain voi sanoa, mutta ihan turha kommentoida ulkonäköä. Jos syy pitää antaa, voi sanoa, että ei vaan tunnu sitä kemiaa ja haluat olla rakastunut, jos lähdet suhteeseen. Suhteeseen pitää olla syy.

Minusta on hullua ajatella, että jos mitään selkeää estettä ei ole, niin silloin _pitää_ pariutua.

Minusta on turha loukata toista arvostelemalla ulkonäköä. Kyllä nainen tietää olevansa läski ja nythän kyse ei ole siitä, että kritiikki jotenkin pelastaisi suhteen tms (parisuhteessa kritiikki voi olla sysäys siihen, että muutosta parempaan tapahtuu, silloin varovainen kommentointi voi olla hyväksikin)

Vierailija
7/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta seksiä vain jos oikeasti välität toisesta ja rakastat. Silloin hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on.

Ja ihan tiedoksi. Tälle ihmiselle ei ole ollenkaan pakko sanoa mitään hänen ulkonäöstään. Sano, että et halua suhdetta hänen kanssaan, koska et ole häneen rakastunut. Ilman perusteluja.

Vierailija
8/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai joku todella ala-arvoinen ja typerä idiootti pystyy tuohon. Eli harrastat seksiä naisen kanssa joka ei edes miellytä sinua ulkoisesti. Mitä ihmettä sulle on tehty lapsena? Seksuaalista hyväksikäyttöä?

Vierailija
9/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kelpaa, mutta kun panopuun ulkonäkö ei vastaa runkkulehtien ihannetta, mitä sitä suhdetta jatkamaan!

Vierailija
10/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysi mukaansa ja kutsui toisen kerran kotiinsa, tiedäntiedän... olen törkimys, sika ja vaikka mitä. Kun en osannut kieltäytyä jo silloin. Omistan huonon itsetunnon ja olen ujohko.

En minä nyt kamalan ruma ole ulkoisesti, ihan normaalimies, kalju... itse ajan silmälasit, pituutta 174cm painoa 70kg.

Vierailija
11/11 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan vaikka provo onkin.

Tällaisia tilanteita ja ap:ta varten ovat maksulliset naiset. Herra on hyvä vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi