Miksi ette vain lähde seksittömistä liitoista?
Itse mietin välillä, että voisin olla vieläkin naimisissa naiseen, joka ei halunnut seksiä kanssani. Ja sitten huokaan helpotuksesta ja onnittelen itseäni päättäväisyydestä erota.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut erosta! Yleensä miehet eivät saa eroa aikaiseksi, vaan jäävät seksittömään ja muutenkin happanevaan suhteeseen. Odottavat vaimojensa tekevän ratkaisun. Ja yleensä naiset sen ratkaisun tekevätkin. Niillä on enemmän munaa kuin pettävillä, eroa aikaansaamattonilla miehillä.
Kiitos. Tässä auttoi se, että olin etukäteen tehnyt itselleni selväksi parisuhteen ehdot. Tarpeeksi monta surullista tarinaa olen kuullut ja lukenut seksittömistä liitoista, ja itse en halunnut sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä lasten vuoksi. Meillä ei riidellä, vietetään perheenä yhdessä aikaa jne. Mies ei vain halua seksiä. Otin rakastajan itselleni.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä lasten vuoksi. Meillä ei riidellä, vietetään perheenä yhdessä aikaa jne. Mies ei vain halua seksiä. Otin rakastajan itselleni.
Sama.
Onko nyt noin,että näillä naisilla jotka ovat ottaneet rakastajan niin mies ei halua seksiä???olen 47v. ja kohdalleni ei ole osunut miestä joka ei haluaisi seksiä.Kyse on siis siitä,että kyseinen mies ei halua oman naisensa kanssa enään seksiä,niihin miehiin olen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Onko nyt noin,että näillä naisilla jotka ovat ottaneet rakastajan niin mies ei halua seksiä???olen 47v. ja kohdalleni ei ole osunut miestä joka ei haluaisi seksiä.Kyse on siis siitä,että kyseinen mies ei halua oman naisensa kanssa enään seksiä,niihin miehiin olen törmännyt.
Alentunut testosteroni tekee tuota monille keski-ikäisille miehille.
Vaimo vain jossakin vaiheessa sanoi, että seksi ei ole hänelle tärkeää ja ihan hyvin voisi olla ilmankin. Kiinnostus koko touhuun loppui. Minulle taas seksi on perustarve, enkä kauaa jaksanut katsella sitä vedättämistä, että jos teet A ja B ja C ja tähdet ovat oikeassa asennossa, saatan ehkä suostua seksiin.