Mikä on intohimosi??
Mikä sytyttää kipinän sinussa, saa silmäsi syttymään? Mistä saat energiaa? Mitä tehdessäsi aika katoaa? Mitä tekisit jos voisit tehdä mitä tahansa ja sinulle maksettaisiin siitä?
:)
Kommentit (218)
Vanhat ihanat talot ja kaikki niihin liittyvä.
Intohimoni;
-mieheni
-työni
-matkustelu
Mikä parasta tämän kaiken saan yhdistää. Työskentelen ja matkustelen yhdessä mieheni kanssa.
Olen kiitollinen.
Valokuvaus. Luonto, varsinkin Lapissa. Ja jos nämä kaksi pystyy yhdistämään, olen autuas.
Suunnistus ja kartat. Polkujuoksu ja avarat maisemat. Kirjat ja teatteri. Marjanpoiminta ja sienestys. Yksinolo ja hauska seura.
Numerot. Ne ovat minun parhaita ystäviäni tietokoneen lisäksi.
Partio
Tietäjät tietää, siihen JÄÄ koukkuun!
Erikoisten ja näyttävien kampausten teko.
Ne jotka sanoo että intohimo on nukkuminen tai ei mikään, ei oikeastaan edes elä... Niinku Oscar Wilde sanoi; "To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all ".
Käsityöt, lähinnä neulominen... on aika uskomatonta mitä kaikkea puikoilla ja lankakerillä voi saada aikaan. Luonnossa liikkuminen. Ruoanlaitto (ei aina, vaan silloin kun on inspiroitunut) Lukemista rakastan, mutta hyviä kirjoja on välillä vaikea löytää. Tykkään myös hirveästi siivoamisesta ja järjestelystä, siinä samalla puhdistaa omaa mieltään.
Tuikkune kirjoitti:
Ne jotka sanoo että intohimo on nukkuminen tai ei mikään, ei oikeastaan edes elä... Niinku Oscar Wilde sanoi; "To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all ".
Vmp
Vierailija kirjoitti:
Tuikkune kirjoitti:
Vmp
Mikä on vmp?
Ihaninta on se, kun miehen kanssa avaamme shampanjan ja olmme aivan kahdestaan.
Aika häviää, kun pelaan yhtä mobiilipeliä.
Varsinainen ”intohimoni” kuitenkin on alitajunta, sen syvällisempi ymmärtäminen ja oivaltaminen. Yleensäkin saan kicksejä silloin, kun oivallan jotain uutta. Se on herkullinen tunne.
Lapin luonto.