Mikä on intohimosi??
Mikä sytyttää kipinän sinussa, saa silmäsi syttymään? Mistä saat energiaa? Mitä tehdessäsi aika katoaa? Mitä tekisit jos voisit tehdä mitä tahansa ja sinulle maksettaisiin siitä?
:)
Kommentit (218)
Piirtäminen ja toivottavasti tulevaisuudessa myös animaatio :)
Ei oik3astaan ole mitään. Tai no, eläimistä tykkään. Niille juttelusta ja rapsuttelusta. Mutta en niistäkään kaikista koska on persoonaltaan veemäisiä eläimiäkin :(
Rankat fyysiset lajit. Olen vähän urheiluaddikti. Vedän itseni ihan piippuun ja mietin mitä järkeä siinä on. Seuraavana päivänä uudelleen, yhtä kovaa. Tai kovempaa.
Varmaan oma mies, tällä hetkellä en jaksa innostua oikein mistään muusta. Siksi ehkä käynkin terapiassa, mutta positiivisena puolena se, että koti- ja seksielämä ei ainakaan ole kärsinyt. :)
Matkustaminen ja puutarhanhoito.
Seksi ja läheisyys. Olen sinkku vasten tahtoani ja suuren osan ajastani mietin sitä, miten saisin seksiä, tai että tuleeko minulla enää koskaan olemaan toimivaan parisuhteeseen kuuluvaa rakkautta ja läheisyyttä, ja säännöllistä ja tyydyttävää seksielämää?
Luonto, etenkin meriluonto. Merellä oleminen täyttää minut aina onnella. Asioiden syiden ja mekanismien perinpohjainen selvittäminen. Käytännön ongelmien ratkaisu. Suunnittelu. Käsillä tekeminen. Rento yhdessäolo ystävien kanssa, hyvät keskustelut ja punaviini. Erittäin fyysiset työt ja raskas liikunta ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset pannut ja kattilat. Laadukkaat keittiöveitset. Tummapaahtoinen kahvi. Vehnäolut.
M 42
Intohimona pannut ja kattilat!😂 Sano nyt edes, että ruoan laittaminen.
Pitkään nukkuminen, seksi, aamukahvi ja ruoanlaitto.
Vierailija kirjoitti:
nainen
Korjaan: naiset.
Luonto, meditaatio, hengellisyys, läsnäolo, syvien oivallusten äärellä kohtaaminen, luovuus.
Rankka liikunta (kunnon salitreeni tai HIIT) mutta kävelykin heti aamulla on ihanaa mielelle ja kropalle!
Hevoset
Terveelliset elämäntavat
Matkailu ja ruoka sen kaikissa muodoissa eli syöminen, kokkaaminen ja nautin myös ihan vaan ruokaostosten tekemisestä ajan kanssa hyvässä ruokakaupassa :D Myös ruokakirjojen lukeminen ja reseptien selailu netissä kuuluu tähän, voisin tehdä sitä tuntikausia.