Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1321/1559 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

An' mä kerron sulle nyt suuren ja valtavan salaisuuden. Siis sen ns. hyvän ja huonon hajuveden ei eroita itse tuoksu. Kyllä niitä eri tuoksuisia vesiä oppii hyvällä rahalla tekemään ties mikä kiinalainen poika. Se kalliin ja halvan hajun erottaa vain tuoksun kesto. Vain.

Vierailija
1322/1559 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

An' mä kerron sulle nyt suuren ja valtavan salaisuuden. Siis sen ns. hyvän ja huonon hajuveden ei eroita itse tuoksu. Kyllä niitä eri tuoksuisia vesiä oppii hyvällä rahalla tekemään ties mikä kiinalainen poika. Se kalliin ja halvan hajun erottaa vain tuoksun kesto. Vain.

Tämä! Ja se laadukas vesi kestää tuoksuna ehkä 4h. Se 1/5 hinnaltaan maksava kestää ehkä 2h. Että siinä se ero tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1559 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehdoton ei on ns. markettihajuvedet ja erilaiset julkkishajuvedet, tuoksuvat poikkeuksetta halvoilta tai 14-vuotiaille tarkoitetuilta. Iso ero on myöskin siinä onko kyseessä edT vai edP, näistä viimeisin on mielestäni huomattavasti parempi vaihtoehto. Sopiva määrä on suihkaus/pisara ranteisiin ja siitä hierotaan ranteita yhteen ja lopuksi vielä korvien taakse.

Itsellä käytössäni tällä hetkellä Dior ja YSL, riippuen onko kyseessä minkälainen meno.

Eikä hierota - se rikkoo hajuveden molekyylit - etkö tiennyt?

Vierailija
1324/1559 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nykyään enää tuoksuja töissä enkä vapaa-ajalla.

Työpaikka on savuton ja tuoksuton.

Monet ihmiset kärsivät nykyään hajusteyliherkkyydestä.

Vierailija
1325/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä just kysyttiinkin.

Itse käytän Chanelia. Vain yhden pisaran nilkkoihin.

Vierailija
1326/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei molekyylisidoksia voi rikkoa ranteita hankaamalla--

Vierailija
1327/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, se on sinun valintasi. Minun valintani on toisenlainen, käytän ja tulen käyttämään hajuvesiä jatkossakin.

Vierailija
1328/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei molekyylisidoksia voi rikkoa ranteita hankaamalla--

Juuri meinasin kommentoida samaa. Kauneuspuolella kaikki tunuu menevän läpi, kalliita shampooita joissa tehoaineena DNA, milloin mitkäkin aineet vaikuttavat ihon läpi ihon uudistumiskykyyn... :D

Vierailija
1329/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei mitään hajusteita. Poikkeuksetta kärpäsmyrkylle haisee kaikki

Onkohan sinulla jotain häikkää hajuaistissa..? Tai kokeile vaihteeksi laadukkaita hajusteita halpa-hallin vitosen maksavien "hajuvesien" ja "partavesien" sijaan. Voit yllättyä miten rikas ja monipuolinen tuoksumaailma niissä onkaan.

99% miehistä inhoaa hajuvesiä. Tekin olette turruttaneet aistinne hajusteisiin ja kuvittelette tuoksuvanne hyvältä vaikka silmiä kirvelee ja hajuvesi maistuu suussa

Miksi miehet sitten itsekin käyttävät hajuvesiä jos niitä inhoavat?

Vierailija
1330/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ei mitään hajusteita. Poikkeuksetta kärpäsmyrkylle haisee kaikki

Onkohan sinulla jotain häikkää hajuaistissa..? Tai kokeile vaihteeksi laadukkaita hajusteita halpa-hallin vitosen maksavien "hajuvesien" ja "partavesien" sijaan. Voit yllättyä miten rikas ja monipuolinen tuoksumaailma niissä onkaan.

99% miehistä inhoaa hajuvesiä. Tekin olette turruttaneet aistinne hajusteisiin ja kuvittelette tuoksuvanne hyvältä vaikka silmiä kirvelee ja hajuvesi maistuu suussa

Miksi miehet sitten itsekin käyttävät hajuvesiä jos niitä inhoavat?

Moni fiinisti sonnustautunut pukumies haisee yhtään liioittelematta metrien päähän, koska on lätkinyt pari kourallista eau de colognea ennen töihin lähtöä. Ulkkarit kaikista pahimpia tässä suhteessa. Ja moni tuoksuu todella vahvasti patsulilta tms. Hyvin harva nainen käyttää hajuvesiä yhtä rempseästi.

Vierailija
1331/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla äitini käytti Toska-hajuvettä. Se tuoksui minusta lapsena niin ihanalta. Äidiltäni salaa laitoin sitä tipan korvan taakse.

Siinä oli sellainen ihanan pehmeä ja puuterimaisen hienostunut tuoksu.

Vierailija
1332/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Tresor in love, miedompi kuin Tresor, eikä arvostelujen perusteella ärsytä ihmisiä niin paljon kuin Tresor, saanut paljon paremmat, hyvät arvostelut mm. Fragranticassa (tunnistaa kuitenkin Tresorin sukulaiseksi). Toinen on Hugo Bossin Deep Red, julkkistuoksuista Britney Spearsin Fantasy Naughty Remix (valitettavasti sitä on nykyään vaikea löytää). Uusin ihastukseni on Lancomen Poeme, sitä hankin keväämmällä. Pidän aistikkaista tuoksuista, jonkin verran makeista, muttei liian, myskisistä, itämaisista metsäisistä, hedelmäisistä, jonkin verran saa olla kukkainenkin. Pidän sekä naisellisista että jonkin verran unisex-tuoksuista. Minulla on muitakin suosikkeja ja omistan useita tuoksuja, mutta alussa oli ne tuoksut, joista pidän eniten. Näitä muita suosikkituoksujani ovat Yves Rocherin Secrets d'essences neroli (ihana appelsiininkukka, myös myskiä), Adidaksen Born original for her (oranssinvärinen neste pullossa, aprikoosia, omenaa, kookosta, myskiä mm.) ja Agent Provocateurin Fatale Intense. Jostain syystä vesituoksut alkavat tuoksua ylläni märältä koiralta, joten en pidä niistä (poikkeuksena oli Body Shopin Oceanus ja Armanin Aqua di Gioia). Tuota jälkimmäistä käyttää tyttäreni, joten koen sen hänen tuoksukseen. T. Nainen 47 v.

Vierailija
1333/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosca oli ihana tuoksu. Myös oli joku kielontuoksuinen hajuvesi.

Muistan kun sain teininä lahjaksi sellaisen Eiffel-tornin muotoisen lasipullon hajuvettä. Tuoksua ja nimeä en enää muista, ei ollut ainakaan paha tuoksu. Ainakin käytin kaiken.

Oli myös suihkutettava deodorantti Apple Blossom.

Ei liity hajuvesiin, mutta Tokalon-voiteen tuoksun muistan myös, liittyi lapsuuteen. Myös oli Ponds-voide samoihin aikoihin, sekin tuoksui.

Ai niin, myös Creme Mouson ihovoide.

Tuoksuivat siis kaikki. ☺

Vierailija
1334/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen Deep Redin ystävä. Olen ostanut useankin pullon.

Poeme taitaa olla jo klassikko, ihana tuoksu. Samoin usea pullollinen käytetty, nyt ei ole kaapissa, voisin ostaakin taas.

Vierailija
1335/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mitenkään tuoksuyliherkkä, en siis saa tuoksuista allergisia oireita, päänsärkyä tms. Enkä ole koskaan vaatimassa että muut rajoittaisivat tuoksujen käyttöään.

Mutta mun hajuaistissa on joku outo vika, että useimmat naisten tuoksut haisee minun nenään kamalalle. Erityisen inhotuksen aiheuttaa tietynlainen puuterinen tuoksu. Sitten osa tuntuu haisevan vain alkoholille ja jollekin vinkeälle kukkaisuutteelle. Enkä tarkoita halpoja huonolaatuisia tuoksuja vaan ihan tunnettujen merkkien kalliita. Haluaisin käyttää tyylikkäitä hajuvesiä, mutta kun mun nenään ne on pahan hajuisia. Hyvin luonnollisen oloiset kevyet tuoksut menettelee, muut oikein ei. Tällä hetkellä kaapissa L'Occitanelta Verbena ja Rose tuoksut ja pari Aqua Allegoriaa Guerlainilta.

Miesten tuoksuista ja unisexeistä kyllä tykkään toisista, pitkän ajan suosikki Gaultier 2. Jotenkin vaan ehkä vähän noloa käyttää "miehekkäitä" tuoksuja kun on nainen.

Vierailija
1336/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lancomen Tresor in love, miedompi kuin Tresor, eikä arvostelujen perusteella ärsytä ihmisiä niin paljon kuin Tresor, saanut paljon paremmat, hyvät arvostelut mm. Fragranticassa (tunnistaa kuitenkin Tresorin sukulaiseksi). Toinen on Hugo Bossin Deep Red, julkkistuoksuista Britney Spearsin Fantasy Naughty Remix (valitettavasti sitä on nykyään vaikea löytää). Uusin ihastukseni on Lancomen Poeme, sitä hankin keväämmällä. Pidän aistikkaista tuoksuista, jonkin verran makeista, muttei liian, myskisistä, itämaisista metsäisistä, hedelmäisistä, jonkin verran saa olla kukkainenkin. Pidän sekä naisellisista että jonkin verran unisex-tuoksuista. Minulla on muitakin suosikkeja ja omistan useita tuoksuja, mutta alussa oli ne tuoksut, joista pidän eniten. Näitä muita suosikkituoksujani ovat Yves Rocherin Secrets d'essences neroli (ihana appelsiininkukka, myös myskiä), Adidaksen Born original for her (oranssinvärinen neste pullossa, aprikoosia, omenaa, kookosta, myskiä mm.) ja Agent Provocateurin Fatale Intense. Jostain syystä vesituoksut alkavat tuoksua ylläni märältä koiralta, joten en pidä niistä (poikkeuksena oli Body Shopin Oceanus ja Armanin Aqua di Gioia). Tuota jälkimmäistä käyttää tyttäreni, joten koen sen hänen tuoksukseen. T. Nainen 47 v.

Lisään vielä suosikkeihini kaksi Armanin tuoksua, Code for women ja Si intense (musta pullo), ensi vuonna hankintalistalla. Paras hankkia pienempiä 30 ml:n pulloja, enhän muuten kerkeä käyttää tuoksujani. Tosin minusta ne säilyvät kolmisen vuotta, jos ne säilyttää oikein. En käytä tuoksuja, jos tiedän tapaavani tuoksuallergikkoja tai jos tuoksuttomuus on toive jossain paikassa.

Vierailija
1337/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mitenkään tuoksuyliherkkä, en siis saa tuoksuista allergisia oireita, päänsärkyä tms. Enkä ole koskaan vaatimassa että muut rajoittaisivat tuoksujen käyttöään.

Mutta mun hajuaistissa on joku outo vika, että useimmat naisten tuoksut haisee minun nenään kamalalle. Erityisen inhotuksen aiheuttaa tietynlainen puuterinen tuoksu. Sitten osa tuntuu haisevan vain alkoholille ja jollekin vinkeälle kukkaisuutteelle. Enkä tarkoita halpoja huonolaatuisia tuoksuja vaan ihan tunnettujen merkkien kalliita. Haluaisin käyttää tyylikkäitä hajuvesiä, mutta kun mun nenään ne on pahan hajuisia. Hyvin luonnollisen oloiset kevyet tuoksut menettelee, muut oikein ei. Tällä hetkellä kaapissa L'Occitanelta Verbena ja Rose tuoksut ja pari Aqua Allegoriaa Guerlainilta.

Miesten tuoksuista ja unisexeistä kyllä tykkään toisista, pitkän ajan suosikki Gaultier 2. Jotenkin vaan ehkä vähän noloa käyttää "miehekkäitä" tuoksuja kun on nainen.

Mun nenäni taas toimii kyllä muiden tuoksujen kohdalla mutta Pradan Candyä en haista ollenkaan. :o En itselläni enkä muiden käyttämänä. Aivan kuin ei olisi mitään suihkautettukaan.

Vierailija
1338/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
1339/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat tuoksuu laadukkailta hajuvesiensä kanssa.

Hyvän tuoksuinen nainen tuoksuu hyvälle puhtaana ja raikkaana.

Vierailija
1340/1559 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet aiheuttavat osalle anafylaksiaa, joten ole hyvä äläkä käytä mitään hajusteita julkisilla paikoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan