Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
21/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Ei toiselle voi noin vain suositella jotain tiettyä tuoksua! Oma iho ja ominaistuoksu vaikuttaa tosi paljon. Olen myös aivan eri mieltä siitä, että joku Chanel tai Dior olisi takuuvarmoja merkkejä... näin ei todellakaan ole. Teepäs nyt vaikka näin: mieti, millaiset tuoksut vetoavat sinuun ja miltä haluaisit itse tuoksua, ja ala sitten testailla erilaisia tuoksuja vaikka Stockalla. Älä testaa enempää kuin kahta kerralla (yksi kumpaankin ranteeseen). Myyjät voi neuvoa jos etsit vaikka ruusuista tuoksua. Oikean löytyminen voi kestää, mutta testailu on hauskaa! Muista pitää testituoksua ainakin päivän ajan sillä usein se paljastaa todellisen luonteensa vasta tuntien kuluttua. 

(Esimerkki: itse en tykkää kovin vihreistä tai hedelmäisistä tuoksuista, ne eivät vain tunnu omilta, joten käytän lämpimältä tuoksuvia skin-scent tyyppisiä hajuvesiä joissa on yleensä ambraa tai vaniljaa tai valkeita kukkia, ei kuitenkaan liian makeita. Suosikkini on Hermesin ambre de merveilles sekä Serge Lutensin fleur d'oranger, noin vain tiedoksi. ) N45

Vierailija
22/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage-hajuvesiä ehdottomasti. EU on kieltänyt (nipottavien pohjoismaisten nirppanokkien myötävaikutuksella) niin monia raaka-aineita hajuvesistä, että vain ennen v. 2005 tehdyissä on hienostuneisuutta ja kestoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkäyttöön kevyitä ja raikkaita tuoksuja. Biotherm Eau Pure, Elisabet Arden Green Tea, Hermes Un Jardin sur le Nil. Iltaan Diorin J`Adore. Nämä sopivat tyyliini.

Vierailija
24/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome Tresor Midnight Rose

Ruusua, vadelmaa, jasmiinia, myskiä, vaniljaa jne.

Tumma talvinen tuoksu.

Aivan ihana!

Vierailija
25/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermes on yksi parhaita hajuvesitaloja.

Vierailija
26/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Miettikää käyttötarkoitus ennen ostamista. Klassikot tunnetuilta merkeiltä toimivat yleensä. Jos pitää säästää laadussa niin sitten jättää ostamatta.

Vierailija
27/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut: minkä tasoista tuoksua käytät sen tasoisen puolison löydät. Chanel viitonen ja tasokas mies.

Vierailija
28/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myski päivällä on varma tyylimoka. Myös tuoksut joiden yksi ainesosa on myski.

Vierailija
29/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuoksu on raikas/puhdas nainen ilman keinotekoista hajustetta.

Useat HAJUvesien käyttäjät turtuvat hajusteeseensa ja siitä kärsii sitten esim. koko junavaunullinen ihmisiä :D

Vierailija
30/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus nyt vaan on, että kaikki hajuvedet haisevat kuvottavan pahalta. Miten ne voi jonkun nenään haista hyvältä, täytyy olla hajuaistissa jotain vikaa. Viimeksi junassa matkustaessa oli oikeasti oksentaminen lähellä, kun sekä edessä oleva nuori nainen, että käytävän toisella puolella oleva vanhempi nainen löyhkäsivät aivan hirveälle. Toisen hajun tunnistin chanel vitoseksi, toinen oli ällöttävä sekoitus kaikkea mahdollista; hiustököttejä, ihorasvoja, hajuvettä, pyykinpesu- tai huuhteluainetta. Piti ottaa loppumatkasta varalta oksennuspussi esille, haju oli niin kammottava. 

Vierailija
31/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tuoksu on raikas/puhdas nainen ilman keinotekoista hajustetta.

Useat HAJUvesien käyttäjät turtuvat hajusteeseensa ja siitä kärsii sitten esim. koko junavaunullinen ihmisiä :D

Ongelmahan on ne, jotka turtumisen takia alkavat laittaa lisää hajuvettä eivätkä tajua, ettei se tuoksu ole kulunut vaan nenä. Jos tietää tämän suht yleisen "riskin", tokkopa pitkälläkään aikavälillä sortuu liikaa tuoksuttelemaan. Siksi hajuvesiä neuvotaan kierrättämään, ettei aina käyttäisi sitä samaa ja antaisi nenän tottua. En koskaan ole poikennut yhden suihkauksen taktiikastani vaikka vuosia olen hajuvesiä käyttänyt :)

Vierailija
32/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten se on poikkeuksetta niin, että ulkoisesti hieman eltaantunut daami ruiskuttaa päälleen jotain järkyttävän tymäkkää tainnutuskaasua? Eikö ne itse haista mitään?

Vierailija
33/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hajuvedellä voittaa?

Jos et haise miltään, ketään ei haittaa. Jos haiset joltain, jotakuta haittaa aina, vaikka sitä ei ääneen sanottaisi. "Omaksi iloksikaan" ei oikein voine hajustautua, sillä hajuun tottuu. Hajuvesien maine ihanina luksustuotteina näteissä pulloissaan houkuttelee näkemään niissä jotain mystistä. Mutta kun sinut haistaa, ei mielikuvat ole samat, jotka sinä itse siitä pullosta saat.

MUTTA KUN MINULLA ON OIKEUS HAISTA!!!!111

No, haise sitten.

Vierailija
34/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt hajuja ovat ainakin Nina Riccin, Escadan ja Juicy Couturen imelänmakeat tuoksut. Ylipäänsä mielestäni kaikki karkki-tuoksut ovat wt tai teini-ikäisille.

Itse olen usein löytänyt hyviä tuoksuja Diorilta ja Marc Jacobsilta.

Vierailija
35/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä käytössä Hugo Bossin The Scent.

Vierailija
36/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan koskaan laittako mitään hajuvettä käydessänne itse sairaalassa tai jotain katsomassa tai vastaanotolla. Hajuaisti turtuu omaan hajuun ja aina saa olla tuulettelemassa sitä makeaa lemua tai kissan pissan kummaa partaveden tuoksua. Sairaalassa ei saa haista. Moni ärtyy sairaana hajusta, kun on muutenkin herkällä elimistö.

Vierailija
37/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versace Bright Crystal EdT tuoksu on parasta mitä tiedän vaikka itsellä ei olekaan tuoksuja syystä, että olen herkästi migreenin saava.

Tämä tuoksu ei aiheuta minulle inhotusta vaan on keveän raikas vaikkakin voimakas tuoksu.

Vierailija
38/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Versace Bright Crystal EdT tuoksu on parasta mitä tiedän vaikka itsellä ei olekaan tuoksuja syystä, että olen herkästi migreenin saava.

Tämä tuoksu ei aiheuta minulle inhotusta vaan on keveän raikas vaikkakin voimakas tuoksu.

Käytän itse samaa tuoksua:) on ihana, raikas tuoksu, naisellinen ja sensuelli tuoksu.

Vierailija
39/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Forever and ever on aika pehmeä ja mainio päivätuoksu. 

Vierailija
40/1559 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet on ihania, mutta en käytä niitä joka päivä, koska monet muut käyttämäni tuotteet ovat hajustettuja, kuten vartalovoide. Yleensä jos laitan hajuvettä, suihkautan kerran tai kaksi ilmaan ja kävelen sitten hajupilven läpi. Tykkään monesta suositusta tuoksusta, esimerkiksi Miss Dior on tosi hyvä ja olen huomannut sitä monella muullakin. Minua ei haittaa että tuoksuni ei ole uniikki. Hajuvedestä tulee pientä luksusta päivään, voin laittaa sitä ihan omaksi iloksi vaikka viettäisin päivän kotona poistumatta kertaakaan muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän