Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistan yksityisen yrityksen, joka ostaa huonokuntoisia asuntoja halvalla, remointoi ja myy. Haluaisitko kysyä minulta jotain?

Vierailija
27.10.2017 |

Etsimme halvimpia asuntoja, menemme esittelyyn, laskemme remointointikustannukset ja esitämme tarjouksen.

Vuositulomme ovat yli 3 miljoonaa euroa. Haluaisitko kysyä jotain?

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako mökkiä teillä on nyt pääomana?

2 mökkiä on tällä hetkellä työn alla. Kummassakin on sähköt, mutta kunto on kehno.

Eikö mene kaupaksi? Kauanko on ollut myynnissä? Montako möitte tänä kesänä?

Vierailija
102/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 mökkiä on tällä hetkellä työn alla. Kummassakin on sähköt, mutta kunto on kehno.

Ei ne tietenkään työn alla mene kaupaksi, kun ei niitä olla laitettu vielä myyntiin. Onko vaikea asia ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi enemmän pääomaa voisin kuvitella eläväni tuolla. Sukulaiseni tekee vähän vastaavaa muttei kerro summia. Kivat sulle ja onnea, hyvä bisnesidea, oikeasti:).

Käy kyllä sääliksi hienoja retrokeittiöitä ja vaatekaappeja jotka nykyään rempataan kaatopaikalle hir..hilpeiden lastulevyhökötysten tieltä. Itselleni en ikinä osta toisen vastaremontoimia asuntoja. En maksa seitsemän millin laminaateista ja ikeakeittiöistä ylihintaa. 

Vierailija
104/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei siis ole perhettä tai tyttöystävää? Minkä ikäinen olet?

Vastasin jo perhekysymykseen.

Perhe on, mutta olen ainoa lapsi. Tyttöystävää ei ole. Olen 33-vuotias.

Mä oon aika köyhä, ei huvittas mennä töihin.

Lähekkö treffeille? Oon 31-v.

Kiva tarjous, mutta en juuri nyt hae seuraa.

Hö, mietihän vielä. Tarvis täällä av-palstalla keskustelua viritellä kun voisit puhua mulle samalla kun mä nukun sun kingsize-sängyssä satiinilakanoissa fine dining-övereitä sulatellessa. Mä voin imuroida sun lattiat kerran viikossa, oon työskennellyt siivoojana.

Vierailija
105/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku moderaattori voisi poistaa nuo anssikommentit tästä ketjusta, jotta jäisi enemmän lukutilaa ihan oikeille kysymyksille ja vastauksille.

Vierailija
106/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tietenkään työn alla mene kaupaksi, kun ei niitä olla laitettu vielä myyntiin. Onko vaikea asia ymmärtää?

Mut kun niissä on nyt sähköt. Niin montako möitte tänä kesänä? Menikö jo 200 rikki?

Vierailija
107/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette tee asbestikartoituksia. Onnea vaan terveyden kanssa leikkimiseen.

Vierailija
108/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kun niissä on nyt sähköt. Niin montako möitte tänä kesänä? Menikö jo 200 rikki?

Ei me myydä heti kun asuntoihin saadaan sähköt. Me tehdään kunnon remontit.

Se sähkö oli vain yksi esimerkki, että jo itsestään sähkön asennuttamisesta tulee noin 15 000 euron voitto, mutta ei se jää kohteen suhteen siihen. Me remointoidaan ne hyvään kuntoon.

Vierailija
109/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yritysmuotoisena? Volyymien takiako?

Vierailija
110/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko asumiskieltoon laitetun talon ja remontoisit siitä asumiskelpoisen?

Vierailija
111/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sähkö oli vain yksi esimerkki, että jo itsestään sähkön asennuttamisesta tulee noin 15 000 euron voitto, mutta ei se jää kohteen suhteen siihen. Me remointoidaan ne hyvään kuntoon.

Onnea sit vaan ensiprojekteille!

Vierailija
112/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se tyhmän näköinen äijä, jonka naama tunkee Facebookin maksetuissa mainoksissa verkkokalvoille jokaikinen päivä?

Vierailija
113/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitettäisiin syy, miksi on asumiskiellossa.

Yleensä asunnot ovat täysin asumiskelpoisia, mutta ajan kanssa ovat vain menneet huonoon kuntoon.

Vierailija
114/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se tyhmän näköinen äijä, jonka naama tunkee Facebookin maksetuissa mainoksissa verkkokalvoille jokaikinen päivä?

En ole mutta jos löydät tämän kyseisen mainoksen, voisitko linkata? Kiinnostaisi nähdä

Vierailija
115/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yritysmuotoisena? Volyymien takiako?

Hih, kuka peukutti? Itekkö peukutit? ;)

Vierailija
116/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä bisnesidea. Itse olen nyt pääkaupunkiseudulla tekemässä vähän isompaa yksittäistä. Täällä tosin alkupääomaa pitää olla aika paljon enemmän, jouduin kuitenkin maksamaan tonnin / neliö, tarkoitus saada jotain kolmea tonnia kun valmis. Nyt on vielä kirjatkin siirretty ja nimellisesti asun remonttikohteessa sen kaksi vuotta, niin saa verottomana.

Vierailija
117/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ette tee asbestikartoituksia. Onnea vaan terveyden kanssa leikkimiseen.

Miksi pitäisi tehdä asbestikartoituksia kun jokainen tietää minkä aikakauden ja minkälaisissa materiaaleissa asbestia on käytetty?

Vierailija
118/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitettäisiin syy, miksi on asumiskiellossa.

Yleensä asunnot ovat täysin asumiskelpoisia, mutta ajan kanssa ovat vain menneet huonoon kuntoon.

Joo, vähän ne asunnot tahtoo ruostua ajan kuluessa. Pikkasen maalia päälle niin kyllä se siitä. Yhdessä yksityisesti yrittämällä ;)

Vierailija
119/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako asuntoa te siis keskimäärin myytte vuodessa?

Vierailija
120/163 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku moderaattori voisi poistaa nuo anssikommentit tästä ketjusta, jotta jäisi enemmän lukutilaa ihan oikeille kysymyksille ja vastauksille.

Kuten vastauksille asbestista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän