Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa perustella sanomisiaan, ottaa päähän!

Vierailija
27.10.2017 |

Miehen kanssa väitellään useinkin asioista. Minä väitän vain asioita, minkä paikkansapitävyydestä olen varma.

Olemme väitelleet mm. siitä, kumpi vaikuttaa laihtumiseen enemmän - liikunta vai ruokavalio. Mies oli sitä mieltä, että liikunta vaikuttaa eniten. Kun vaan lisää liikuntaa, niin voi syödä mitä vaan. Minä sanoin, että eikö olisi järkevämpää laittaa ruokavalio kuntoon ja liikkua, mutta hänen mielestään ruokavalio ei vaikuta, koska hän kuulemman söi 15-18-vuotiaana kuin hullu, mutta oli silti hoikka. Minä sanoin, että 15-18-vuotiaan aineenvaihdunta on sen verran vilkkaampaa kuin 30-vuotiaalla, ettei mikään ihmekään, jos silloin pystyy syömään lihomatta.

Mies oli eri mieltä.

Nyt, kun keskustelimme uudestaan asiasta, hän yhtäkkiä myönsikin, että kyllä se ruokavalio vaikuttaa enemmän laihtumiseen kuin liikunta. Minä kysyin häneltä, että miksi hän on nyt sitä mieltä, kun vielä jokin aika sitten väitti asian olevan toisin. Hän ei osannut sanoa syytä. Ok... Jotenkin musta tuntuu, että tuo mies ei käy ihan täysillä.

Millaisen analyysin tekisitte miehestäni? Onko hän vaan jotenkin simppeli tapaus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain halusi päteä. Lopulta myönsi tappionsa.

Vierailija
2/5 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Kuulostat aika rasittavalta.

Tutkimusten mukaan useimmilla vaikuttaa ruokavalio enemmän, mutta joillakin ihmisillä liikunnan merkitys on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa vääntää kanssasi. ei parisuhde voi olla kilpailu.

Vierailija
4/5 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä Kuulostat aika rasittavalta.

Tutkimusten mukaan useimmilla vaikuttaa ruokavalio enemmän, mutta joillakin ihmisillä liikunnan merkitys on suurempi.

Joo tää on totta, riippuu geeneistä, käy katsomassa 23andme testi, siellä näkyy, osa sitä tyyppiä, että liikunta vaikuttaa enemmän, osalla ruokavalio.

Vierailija
5/5 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli exän kanssa tuommoinen väittelysuhde ja ei ollut loppupeleissä enää kivaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä