Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seurustelusuhteen löytäminen on niin vaikeaa?

Vierailija
27.10.2017 |

29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne
Lopulta kuitenkin hyvin pian yhteydenpito lopahtaa ilman mitään draama. Miksi?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jonkin aikaa Tinderissä ja käynytkin treffeillä sieltä muutaman miehen kanssa.Minulla on todella vaikea livenä tavata miehiä,muutoin kun randomina jossain kaupassa tai muuten normipäivän arkijutuissa.Olen siis ainoa huoltaja lapselleni ja hankala saada hoitoapua,joten en siis siksi käy missään.Vuoden aikana en ole kertaakaan ollut ulkona,terassilla tai yöelämässä enkä käynyt missään ravintolassa.Treffit näiden miesten kanssa olen onnistunut järjestämään,mutta nekin ovat olleet vaan pikatreffejä.Ne äidit joilla on ex-mies ja lapsi esim. vuoroviikoin miehellä,ovat paljon paremmassa asemassa treffailla miehiä.Minun aikaani on ihan kortilla.Onneksi lapsi sentään kasvaa koko ajan.

Vierailija
102/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi kohdata kunnollisia miehiä vaikka uimahallissa, alkaa vaan juttelemaan ensin jotain jokapäiväistä ja kun aina morjestaa kun näkee niin pikku hiljaa tulee tutuksi ja sitten jo morjestaa kaupungilla tai kaupassa ja kertoa jo vähän itsestään. Mene uimahalliin tai kuntosalille niin tutustut ilman tinderiä

Kuten jo olen moneen kertaan sanonut, todennäköisyys tuossa on noin kymmenentuhatta kertaa pienempi kuin tinderin kautta. 

1) uimahalleissa on vähemmän omanikäisiä miehiä kuin tinderissä

2) uimahallissa tavattu oman ikäinen mies voi olla varattu

3) uimahallissa on aika epätodennäköistä, että tapaat saman ihmisen useaan kertaan

4) vaikka tapaisit jonkun miehen uimahallissa, hän on ihan samanlainen mies, kuin ne tinder-miehetkin, joten, vaikka juttu etenisi treffeille asti, hän voi silti olla ihan vääränlainen tyyppi

Ja kyllä, minä käyn myös uimahalleissa ja siellä tulee juteltua lähinnä lapsiperheiden äitien kanssa, erittäin lyhyesti. Nämä samat asiat pätevät nyt useimpiin tämän kaltaisiin paikkoihin. En ymmärrä, miksi tämä olisi muka tinderiä parempi keino. Joo, on eräs keino, mutta ei kyllä millään tavalla parempi. Tinderissä kuitenkin päästään suoraan siihen asiaan ja molemmat tietävät toisen olevan suunnilleen samalla asialla. Oikeassa elämässä se "oikea elämä" vie huomion siltä pariutumispyrkimykseltä ja olosuhteet ihmisen löytämiseen ja tutustumiseen ovat ihan erilaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

"29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne

Lopulta kuitenkin hyvin pian yhteydenpito lopahtaa ilman mitään draama. Miksi?"

Naisten olisi fiksua ymmärtää että miehet ajattelevat eri tavalla. Miehellä on eräänlainen tikapuutaulukko naisille. Kuvaan sen tässä:

Kuvitellaan että mies tietää olevansa n. 9/10. Ei miesmallimiljonääri mutta pitkähkö, maskuliininen, sosiaalisesti taitava ja melko kokenut.

Mies haluaa suhteeseen kauniin naisen joka ei ole aivan missi, mutta on erittäin nätti ja hyvävartaloinen. Annettakoon tälle naiselle arvosanaksi 9/10.

Mutta jos luvassa on seksiä vailla sitoutumista, tälle miehelle käy vähempikin.

- 8/10 nainen kävisi hyvin vakipanoksi

- 7/10 nainen kävisi irtopanoksi

- 6/10 kävisi kännipanoksi kun himot ovat suuret ja hottisnaiselta tuli viime hetkessä pakit

Tinderissä mies treffailisi 7-9/10 naisia sillä asenteella että katsotaan mitä tulee. Mutta mies ei olisi kiinnostunut _suhteesta_ 7-8/10 naisen kanssa.

Tästä syystä Tinderissä ei juuri synny suhteita. 7/10 tavisnainen saa _aina_ tykkäyksiä, mätsejä ja teffejä komistusten kanssa ja siksi skippaa tavismiehet. Sitten ihmetellään miksi yksikään mies ei halua vakiintua.

Tavisnainen voisi helposti löytää Tinderistä suhteen oman tasoisensa kanssa, mutta miksi tyytyä tavikseen kun saa niitä komeampiakin?

Minua on aina kiinnostanut miltä nämä 9/10 miehet, 8/10 naiset ym. näyttävät. Voisitko laittaa kuvan 9/10 miehestä, tavismiehestä, 6/10 naisesta, 7/10 naisesta, 8/10 naisesta, 9/10 naisesta ja 10/10 naisesta? Auttaisi hahmottamaan minne minä ja kaverini kuuluvat.

Niinpä. Ja miten on mahdollista, että kahdesta omaan silmään samantasoisista miehistä toinen voi kuitenkin kinuta parisuhteen perään, vaikka itseä ei kiinnostaisi, mutta sitten taas toista et saa parisuhteeseen millään? 

Tasot ovat kuin kerrostalo:

Et pidä kaikista samassa ja ylemmissä kerroksista asuvista, mutta et saa ketään ylemmistä kerroksista etkä pidä kenestäkään alemmissa kerroksissa.

Esim. 9/10 nainen voi pitää monia 9/10 ja 10/10 miehistä todella rumina, mutta ei pidä ainuttakaan 7-8/10 miehistä riittävän komeana. Se jota 9/10 nainen pitää komeana, löytyy tasoilta 9/10 ja 10/10.

Makuasiat eivät siis vaikuta tasoteorian toteutumiseen, niin hassulta kuin se kuulostaakin.

S24-puolella testasin tätä gallupilla. Linkkasin kolme kuvaa:

9/10 komea mies.

9/10 komea mies.

7/10 tavismies.

Naiset olivat täysin eri mieltä siitä kumpi komea mies oli parempi. Useimmat pitivät vain toisesta. Mutta _yksikään_ ei valinnut tavismiestä.

Vierailija
105/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä varsin pätevä tasotesti:

https://heartiste.wordpress.com/dating-market-value-test-for-women/

Classic beta = 7/10

Testi on ollut täällä ennenkin, ja vaikka jotkut kysymykset herättivät vastalauseita, testin tehneet myönsivät pisteiden osuvan melko hyvin.

Huomatkaa viimeinen lause.

Vierailija
106/106 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi merkittävä tekijä on tindereitten ja deittipalstojen tarkoitushakuisuus. Eli niissä nimenomaan haetaan seksiseuraa tai seurustelukumppania/tulevaa puolisoa. Kun mennään treffeille, on treffien ainoa tarkoitus katsoa, olisiko juuri tästä ihmisestä täyttämään nämä toiveeni. Jos ei ole, siirrytään seuraavaan. Ennen nettiaikaa oli varsin tavallista, että seurustelukumppani löytyi omien, sisarusten tai ystävien kautta. Parhaan ystävän veljellä saattoi olla joku kaveri, johon tutustui viettäessään aikaa porukalla. Tai kun oma ystävä alkoi seurustelemaan, poika/tyttöystävällä oli joku kaveri, joka vaikutti kiinnostavalta. Ihmiset tutustuivat toisiinsa ilman tavoitetta jakaa loppuelämä uusien tuttavuuksien kanssa tai edes päästä näiden kanssa sänkyyn.