Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seurustelusuhteen löytäminen on niin vaikeaa?

Vierailija
27.10.2017 |

29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne
Lopulta kuitenkin hyvin pian yhteydenpito lopahtaa ilman mitään draama. Miksi?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset, miksi miehen kannattaisi ylipäätään lähteä minkäänlaiseen seurustelu- tai parisuhteeseen nykyaikana tämän päivän naisten kanssa?

Älkää vastatko lässytyksin ja sydämmen sytkytyksillä perustellen, vaan aivan aidoilla faktoilla, että mitä mies saisi siitä itselleen ja miksi siis miehen kannattaisi lähteä siihen.

Ei tietenkään kannata, jos siitä ei mitään saa. Oma mieheni ilmeisesti kokee jotain saavansa, voisin kuvitella että hän saa ainakin hellyyttä, seksiä, huolenpitoa, ihmisen joka on läsnä ja kiinnostunut siitä mitä hän ajattelee ja kokee, arjen jakajan, hemmottelijan, kaverin harrastuksiin, keskustelukumppanin, ihmisen joka haluaa häntä nimenomaan miehenä, juhlapyhien jakajan, matkakumppanin...Tuossa ainakin muutama niistä asioista, joita uskoisin hänelle antavani.

Mutta ole huoletta, kukaan ei taatusti pakota sinua parisuhteeseen.

Kysyin yleisellä tasolla olevia faktoja ilman lässytystä, enkä suinkaan puhunut itsestäni tai kenestäkään muusta yksittäisestä miehestä.

Kykenetkö vastaamaan objektiivisesti kysymykseeni?

Vierailija
82/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä tapaan tinderin kautta 10 sinkkumiestä, joista kenenkään kanssa ei oikein natsaa, niin mikä ihme takaa, että se kutomapiirin mummelin sukulaispoika olisi minulle juuri se oikea? Juu, onhan se tietysti pieni mahdollisuus, mutta ei tuossa nyt todennäköisyydet oikein ole kohdallaan suhteutettuna vaivannäköön. 

Ja tähänkin pitää vielä ottaa huomioon se, että tämä sinkkusukulaismieskin voi olla tinderissä, joten kutomapiirin hyöty on täysi nolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä oiski niin kunnollinen 35v mies vapaalle tavalliselle naiselle, joten ainakin yksi löytyy:)

-Kpoo

Vierailija
84/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viimeisen vuoden aikana käynyt esimerkiksi käsityömessuilla, teatterissa, elokuvissa ja maalaismarkkinoilla. Yhdessäkään näissä ei ole kyllä tullut edes etäisesti sellaista tilannetta, joka olisi voinut johtaa pidempään keskusteluun. Ehkä teen sitten jotain väärin. 

Mene seuraavalla kerralla elokuvakerhoon. Liity johonkin käsityöporukkaan. Lähde mukaan kesäteatteritoimintaan.

Kyllä ihmisten kanssa kohtaa myös menemällä messuille, elokuviin tai teatteriin, mutta itse kyllä kehottaisin lähtemään yhteisölliseen toimintaan. Ei menemään yksin noihin paikkoihin, vaikka sekin on jo paljon verrattuna siihen että istuisi vapaa-aikansa kotona.

Entä jos on hyvin introvertti eikä nauti yhteisöllisestä toiminnasta yhtään, edes silloin kun harrastus on muuten kiinnostava ja ihmiset tuttuja? Itse en jaksa vuorovaikutusta kun ihmismäärä kasvaa yli viiden henkilön, se vaan käy nopeasti tosi uuvuttavaksi. Aika vaikea siinä on keneenkään luoda mitään merkityksellistä suhdetta tai edes kunnolla tutustua jos itse ei viihdy tilanteessa yhtään ja toivoisi vaan olevansa kotona.

Sosiaalisissa harrastuksissa ja tapahtumissa varmasti tutustuu ihmisiin paremmin, sitä en kiellä, mutta se kyllä edellyttää että tuntee itse olonsa edes jokseenkin mukavaksi.

Vierailija
85/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selitetty moneen kertaan. Verrataanpa miesten ja naisten kokemuksia.

Minun tuntemistani miehistä kärkikaartilla riittää treffejä vaikka muille jakaa, muut eivät saa treffejä/mätsejä/tykkäyksiä juuri ollenkaan.

Naiset puolestaan sanovat että "kiinnostavia miehiä" on vähän, todistaen miesten näkemyksen oikeaksi.

= miesten kärkikaarti treffailee suurta joukkoa naisia. Näistä osa dumpataan heti, osaa käydään panemassa, hyviä panoja otetaan vakkareiksi. Vaimo luultavasti löytyy livenä.

Vierailija
86/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeasti hoikka ja nätti. Vaihtoehtoisesti olet sekaisin kuin seinäkello, menet treffeille vain paljon itseäsi tasokkaampien miesten kanssa, jotka saat huijattua treffeille yliedustavilla kuvilla tai luonteesi on muuten vain sanoin kuvaamattoman perseestä.

Muissa tapauksissa osa miehistä haluaisi tavata sinut seksin merkeissä uudestaan, vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita sinusta kumppanina. 

Vierailija
87/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa naiset, miksi miehen kannattaisi ylipäätään lähteä minkäänlaiseen seurustelu- tai parisuhteeseen nykyaikana tämän päivän naisten kanssa?

Älkää vastatko lässytyksin ja sydämmen sytkytyksillä perustellen, vaan aivan aidoilla faktoilla, että mitä mies saisi siitä itselleen ja miksi siis miehen kannattaisi lähteä siihen.

Mitä tarkoitat aidoilla faktoilla tässä yhteydessä? Mitä muita syitä miehellä tai naisella olisi aloittaa seurustelu kuin se, että ihastuu/rakastuu toiseen niin, että haluaa olla toisen kanssa? En mä ainakaan muita syitä itselleni kelpuuta enkä ymmärrä mitä järkeä olisi seurustella ilman sitä kemiaa ja vetovoimaa ja ihastumista ja rakastumista?

Vierailija
88/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne

Lopulta kuitenkin hyvin pian yhteydenpito lopahtaa ilman mitään draama. Miksi?"

Naisten olisi fiksua ymmärtää että miehet ajattelevat eri tavalla. Miehellä on eräänlainen tikapuutaulukko naisille. Kuvaan sen tässä:

Kuvitellaan että mies tietää olevansa n. 9/10. Ei miesmallimiljonääri mutta pitkähkö, maskuliininen, sosiaalisesti taitava ja melko kokenut.

Mies haluaa suhteeseen kauniin naisen joka ei ole aivan missi, mutta on erittäin nätti ja hyvävartaloinen. Annettakoon tälle naiselle arvosanaksi 9/10.

Mutta jos luvassa on seksiä vailla sitoutumista, tälle miehelle käy vähempikin.

- 8/10 nainen kävisi hyvin vakipanoksi

- 7/10 nainen kävisi irtopanoksi

- 6/10 kävisi kännipanoksi kun himot ovat suuret ja hottisnaiselta tuli viime hetkessä pakit

Tinderissä mies treffailisi 7-9/10 naisia sillä asenteella että katsotaan mitä tulee. Mutta mies ei olisi kiinnostunut _suhteesta_ 7-8/10 naisen kanssa.

Tästä syystä Tinderissä ei juuri synny suhteita. 7/10 tavisnainen saa _aina_ tykkäyksiä, mätsejä ja teffejä komistusten kanssa ja siksi skippaa tavismiehet. Sitten ihmetellään miksi yksikään mies ei halua vakiintua.

Tavisnainen voisi helposti löytää Tinderistä suhteen oman tasoisensa kanssa, mutta miksi tyytyä tavikseen kun saa niitä komeampiakin?

Vierailija
89/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti hoikka ja nätti. Vaihtoehtoisesti olet sekaisin kuin seinäkello, menet treffeille vain paljon itseäsi tasokkaampien miesten kanssa, jotka saat huijattua treffeille yliedustavilla kuvilla tai luonteesi on muuten vain sanoin kuvaamattoman perseestä.

Muissa tapauksissa osa miehistä haluaisi tavata sinut seksin merkeissä uudestaan, vaikka eivät olisikaan kiinnostuneita sinusta kumppanina. 

Tismalleen.

Vierailija
90/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalla tai kaverimenot😂Tinder-miehet käyttää näitä selityksiä,kun tapailevat toisia naisia Tinderissä.

Onko yllätys, että tindermies viestittelee muidenkin kanssa kuin sinun? Se sika on jopa saattanyt käydä treffeillä ennen kuin löysi sinun kuvasi!

Vierailija
91/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä täsmennän, että minä halusin nyt vain tuoda esiin ärsytykseni tuota asennetta kohtaan, että jos tinderissä ei onnista, ainoa neuvo on se, että pitää mennä tapaamaan ihmisiä muissa tilanteissa. Ikään kuin ne tinderin käyttäjät eivät olisi tätä itse hoksanneet, vaan jostain syystä vain päättäneet, että parisuhteen täytyy löytyä tinderistä. Useimmiten siihen tinderiin päädytään juuri siksi, kun livenä ei ketään tavata tai sitten se on vain keino niiden livekohtaamisten lisäksi. Aika harvoin kukaan tinder- tai nettitreffien käyttäjä on niin idiootti, ettei tajuaisi muulla tavalla hakeutua ihmisten seuraan. Mutta silti nämä neuvojat kuitenkin aina näin olettavat. Vähän sama, kuin köyhille aina ensimmäisenä ehdotetaan lehtitilausten lopettamista, ikään kuin sitä ei olisi tajuttu vielä tehdä. 

Niinpä. Mielestäni on osoitus aktiivisuudesta, että keinolla tai toisella järjestää itselleen keskusteluja ja treffejä. Samat henkilöt varmasti ovat olleet aktiivisia monella muullakin kanavalla.

Tuota olen myös ihmetellyt, ettei köyhä voisi luopua edes muutaman satasen lehtitilauksista kuukaudessa. Oma vikansa, jos rahat eivät riitä ruokaan.

Vierailija
92/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et koe, että saisit mitään irti suhteesta, niin ei sitten varmaan kannata ryhtyä suhteeseen? Tällainen pieni vinkki vain :D

Itse saan suhteesta kumppanuutta. Että on oma rakas vierellä jakamassa arjen asiat :) Saa seksiä, kauppaseuraa, juoksuseuraa, ruuanlaittoseuraa, leffaseuraa ja yleensäkin ajatustenvaihtoseuraa. Toki näitä kaikkia asioita saisi kavereiltakin (paitsi ehkä seksiä..) mutta mulle mies on mun paras kaveri.

Lue postaukseni uudelleen, kun et näemmä ymmärtänyt siitä ensimmäistä sanaakaan, vaan vastailit nimenomaan lässytyksin ja ilman ensimmäistäkään faktaa.

No minkä takia kukaan ylipäänsä menee suhteeseen? No sen rakastumisen ja rakastamisen takia tietenkin höpsö :) Ei kukaan minkään "faktojen" takia aloita suhdetta. Mut hei älä huoli, ei kukaan sua edelleenkään pakota parisuhteeseen :)

Vierailija
93/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmissa viesteissä tilanne kuvattiin hyvin.

Olen itse vähän yli kolmekymppinen mies joka yritti löytää elämänkumppania Tinderin ja nettideittien kanssa. Päädyin nettiin koska en käynyt enää baareissa kovin säännöllisesti eikä ollut harrastuksia joissa kävisi naisia. Kun vielä kävin baareissa, livenä mätsäsi melko hyvin.

No, netissä ei ollut mitään toivoa. Jos haki lapsetonta ja mieluusti jopa vähän liikunnallista (kuten itsekin olen), sama kuin yrittäisi Jennifer Lopezia.

Kun asiasta juteltiin kaverien kanssa niin muilla oli samat kokemukset. Paitsi yhdellä varmasti yleisen mittapuun mukaan komealla jolla oli kolme naista "kierrossa", irtoseikkailuja ja ties mitä säätöjä.

Tajusin sitten että noin se homma toimii. Kun naiset saa viestejä komistuksilta niin tokihan sen "kiinnostavimman" kanssa yritetään ensin. Ja sitten seuraavan komistuksen kanssa, ja seuraavan, ja seuraavan. Eikä naiset välttämättä itse edes pitäneet näitä komistuksia kuin ihan tavallisina miehinä.

Deletoin profiilit, ihan turhaa touhua. Livenä elämänkumppani sitten lopulta löytyi.

Eli joo, kyllä meitä vakiintumishaluisia hyviä tavallisia miehiä löytyy, mutta ei me pystytä kilpailemaan niiden viettelijäkomistusten kanssa.

Vierailija
94/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihantavallinenmiekkonen kirjoitti:

Olen itse vähän yli kolmekymppinen mies joka yritti löytää elämänkumppania Tinderin ja nettideittien kanssa. Päädyin nettiin koska en käynyt enää baareissa kovin säännöllisesti eikä ollut harrastuksia joissa kävisi naisia. Kun vielä kävin baareissa, livenä mätsäsi melko hyvin.

No, netissä ei ollut mitään toivoa. Jos haki lapsetonta ja mieluusti jopa vähän liikunnallista (kuten itsekin olen), sama kuin yrittäisi Jennifer Lopezia.

Kun asiasta juteltiin kaverien kanssa niin muilla oli samat kokemukset. Paitsi yhdellä varmasti yleisen mittapuun mukaan komealla jolla oli kolme naista "kierrossa", irtoseikkailuja ja ties mitä säätöjä.

Tajusin sitten että noin se homma toimii. Kun naiset saa viestejä komistuksilta niin tokihan sen "kiinnostavimman" kanssa yritetään ensin. Ja sitten seuraavan komistuksen kanssa, ja seuraavan, ja seuraavan. Eikä naiset välttämättä itse edes pitäneet näitä komistuksia kuin ihan tavallisina miehinä.

Deletoin profiilit, ihan turhaa touhua. Livenä elämänkumppani sitten lopulta löytyi.

Eli joo, kyllä meitä vakiintumishaluisia hyviä tavallisia miehiä löytyy, mutta ei me pystytä kilpailemaan niiden viettelijäkomistusten kanssa.

OKCupid on tutkinut asiaa. Nettideiteillä naisten silmissä 1% miehistä on selkeästi komeita ja 80% keskivertoa rumempia.

Siispä kun tavisnainen menee Tinderiin, hän yrittää vain top 20% miehiä jotka ovat hänen silmissään "tavallisia". Av-palstalla hän kysyy miksi ihan ok näköinen nainen ei kiinnosta miehiä, vaikka kaikki treffikumppanit ovat olleet ihan tavallisia eikä mitään miesmalleja.

https://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curv…

https://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curv…

Vierailija
95/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viimeisen vuoden aikana käynyt esimerkiksi käsityömessuilla, teatterissa, elokuvissa ja maalaismarkkinoilla. Yhdessäkään näissä ei ole kyllä tullut edes etäisesti sellaista tilannetta, joka olisi voinut johtaa pidempään keskusteluun. Ehkä teen sitten jotain väärin. 

Mene seuraavalla kerralla elokuvakerhoon. Liity johonkin käsityöporukkaan. Lähde mukaan kesäteatteritoimintaan.

Kyllä ihmisten kanssa kohtaa myös menemällä messuille, elokuviin tai teatteriin, mutta itse kyllä kehottaisin lähtemään yhteisölliseen toimintaan. Ei menemään yksin noihin paikkoihin, vaikka sekin on jo paljon verrattuna siihen että istuisi vapaa-aikansa kotona.

Entä jos on hyvin introvertti eikä nauti yhteisöllisestä toiminnasta yhtään, edes silloin kun harrastus on muuten kiinnostava ja ihmiset tuttuja? Itse en jaksa vuorovaikutusta kun ihmismäärä kasvaa yli viiden henkilön, se vaan käy nopeasti tosi uuvuttavaksi. Aika vaikea siinä on keneenkään luoda mitään merkityksellistä suhdetta tai edes kunnolla tutustua jos itse ei viihdy tilanteessa yhtään ja toivoisi vaan olevansa kotona.

Sosiaalisissa harrastuksissa ja tapahtumissa varmasti tutustuu ihmisiin paremmin, sitä en kiellä, mutta se kyllä edellyttää että tuntee itse olonsa edes jokseenkin mukavaksi.

No silloin pitää hakea sieltä tinderistä tai nettideiteiltä. Oikeasti, ei voi olla noin vaikea ymmärtää?

Vierailija
96/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

"29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne

Naisten olisi fiksua ymmärtää että miehet ajattelevat eri tavalla. Miehellä on eräänlainen tikapuutaulukko naisille. Kuvaan sen tässä:

Kuvitellaan että mies tietää olevansa n. 9/10. Ei miesmallimiljonääri mutta pitkähkö, maskuliininen, sosiaalisesti taitava ja melko kokenut.

Mies haluaa suhteeseen kauniin naisen joka ei ole aivan missi, mutta on erittäin nätti ja hyvävartaloinen. Annettakoon tälle naiselle arvosanaksi 9/10.

- 6/10 kävisi kännipanoksi kun himot ovat suuret ja hottisnaiselta tuli viime hetkessä pakit

Tinderissä mies treffailisi 7-9/10 naisia sillä asenteella että katsotaan mitä tulee. Mutta mies ei olisi kiinnostunut _suhteesta_ 7-8/10 naisen kanssa.

Tästä syystä Tinderissä ei juuri synny suhteita. 7/10 tavisnainen saa _aina_ tykkäyksiä, mätsejä ja teffejä komistusten kanssa ja siksi skippaa tavismiehet. Sitten ihmetellään miksi yksikään mies ei halua vakiintua.

Tavisnainen voisi helposti löytää Tinderistä suhteen oman tasoisensa kanssa, mutta miksi tyytyä tavikseen kun saa niitä komeampiakin?

Minua on aina kiinnostanut miltä nämä 9/10 miehet, 8/10 naiset ym. näyttävät. Voisitko laittaa kuvan 9/10 miehestä, tavismiehestä, 6/10 naisesta, 7/10 naisesta, 8/10 naisesta, 9/10 naisesta ja 10/10 naisesta? Auttaisi hahmottamaan minne minä ja kaverini kuuluvat.

Vierailija
97/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et koe, että saisit mitään irti suhteesta, niin ei sitten varmaan kannata ryhtyä suhteeseen? Tällainen pieni vinkki vain :D

Itse saan suhteesta kumppanuutta. Että on oma rakas vierellä jakamassa arjen asiat :) Saa seksiä, kauppaseuraa, juoksuseuraa, ruuanlaittoseuraa, leffaseuraa ja yleensäkin ajatustenvaihtoseuraa. Toki näitä kaikkia asioita saisi kavereiltakin (paitsi ehkä seksiä..) mutta mulle mies on mun paras kaveri.

Lue postaukseni uudelleen, kun et näemmä ymmärtänyt siitä ensimmäistä sanaakaan, vaan vastailit nimenomaan lässytyksin ja ilman ensimmäistäkään faktaa.

Haluatko sellaisia faktoja kuten taloudellinen hyöty siis?

Vierailija
98/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihantavallinenmiekkonen kirjoitti:

Voin yhtyä tähän viestiin. Kaikilla miehillä tuntuu olevan saman kokemus, että eivät löydä tinderistä ketään. Olen aina etsinyt vain parisuhdetta ja myös kertonut sen avoimesti jos nainen kysyi mitä etsin.

Itsellä on vain sellainen tilanne että IRL ei ole juuri kontakteja naisiin joten olen täysin tinderin varassa jos haluan treffejä.

Vierailija
99/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12121212 kirjoitti:

Minua on aina kiinnostanut miltä nämä 9/10 miehet, 8/10 naiset ym. näyttävät. Voisitko laittaa kuvan 9/10 miehestä, tavismiehestä, 6/10 naisesta, 7/10 naisesta, 8/10 naisesta, 9/10 naisesta ja 10/10 naisesta? Auttaisi hahmottamaan minne minä ja kaverini kuuluvat.

Niinpä. Ja miten on mahdollista, että kahdesta omaan silmään samantasoisista miehistä toinen voi kuitenkin kinuta parisuhteen perään, vaikka itseä ei kiinnostaisi, mutta sitten taas toista et saa parisuhteeseen millään? 

Vierailija
100/106 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kohdata kunnollisia miehiä vaikka uimahallissa, alkaa vaan juttelemaan ensin jotain jokapäiväistä ja kun aina morjestaa kun näkee niin pikku hiljaa tulee tutuksi ja sitten jo morjestaa kaupungilla tai kaupassa ja kertoa jo vähän itsestään. Mene uimahalliin tai kuntosalille niin tutustut ilman tinderiä