Miksi seurustelusuhteen löytäminen on niin vaikeaa?
29v. Hoikka, mukava ja ihan ok näköinen nainen. Käyntyössä ja on hyvä koulutus. Ensitreffeiltä yleensä kommentit, että oli tosi kiva tavata jne
Lopulta kuitenkin hyvin pian yhteydenpito lopahtaa ilman mitään draama. Miksi?
Kommentit (106)
Nykymiehet on niin vaativia. Jos sieltä ei tule sitä missin tasoista naista, niin juttu jää siihen. Ei riitä, että on ihan nätti, kun pitää olla kaunis ja hyväkroppainen.
Millaisia miehiä olet treffaillut? Sellaisella suht hyvännäköisellä tavismiehellä on niin paljon valinnan varaa, että ihan ok ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia miehiä olet treffaillut? Sellaisella suht hyvännäköisellä tavismiehellä on niin paljon valinnan varaa, että ihan ok ei riitä.
Valinnanvaraa on vasta miesten parhaalla kymmenyksellä.
Ootko ite koittanut pitää yhteyttä vai jättänyt kaiken miehen harteille? Nykypäivänä miehet on nopeita tulkkaamaan että ei kiinnosta vastapuolta ja jättää homman siihen.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Olen usein lukenut tältä palstalta että suht hyvännäkönen tavismies ei pääse treffeille kuin korkeintaan kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt menee vähän sitä tilastoa vastaan mitä tällä palstalla aina jankutetaan, eli että alle 50v miehiä on Suomessa paljon enemmän kuin samanikäisiä naisia. Vai onko suht hyvännäköisiä tavismiehiä moninkertainen määrä suhteessa suht hyvännäköisiin tavisnaisiin?
Jaa minulla vika oli siinä ettei tullut ketään mielenkiintoista vastaan. Mistä te muut niitä oikein löydätte?
Mulle se on vaikeaa siksi, että en itse kiinnostu kenestäkään riittävästi. Seurustelu vaatii niin julmetun suuret tunteet (ainakin itse koen niin), että mukava ja kiva ei siihen riitä. Pitää olla sukat ihan sekaisin toisesta..
Lopeta treffailu ja tutustu erilaisiin ihmisiin vapaamuotoisesti ilman jotain ankeita treffejä. Nykyajan treffikulttuuri vaikuttaa olevan ihan pimeä... kukaan ei pysy perässä ja hirveesti pitää esittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minulla vika oli siinä ettei tullut ketään mielenkiintoista vastaan. Mistä te muut niitä oikein löydätte?
Muut ei varmaan odota mitään unelman prinssi -roboottia, vaan tavalliset ja mukavat ihmiset ovat kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ei varmaan odota mitään unelman prinssi -roboottia, vaan tavalliset ja mukavat ihmiset ovat kiinnostavia.
Millainen on unelmien prinssirobotti? :D Tavallisia ja mukavia miehiä on aika vähän. Ei miehillä ole mitään mielenkiintoa tutustua vaan heti pitää alkaa seurustella.
Suljin deittisivut kokonaan. Alkoi tuntua ala-arvoiselta olla tarjolla ja yrittää viestitellä . Todella kivoja miehiä oli, mutta välimatkaa liikaa edes tavata ja osa oli pelkän seksiseuran haussa. Kävin kyllä kolmet treffit, mutta ei tullut jatkoja.
Lopetin viestittelyjä itse, jokunen mies oli kiinnostunut soittamaan.
Yhden kanssa oli kuuden viikon viestittelyä ja tavattiin kahdesti. Mies oli oikein kiva, mutta lopulta kuitenkin vailla pelkkää seksiä. Sitten kuuluuisat sanat : olet ihana nainen, mutta....
Vetäydyn nyt kokonaan deiteiltä ja alan liikkua aeri paikoissa. Nyt on hyvä olla, kun tein tuon päätöksen irtaantua Tindereistä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on unelmien prinssirobotti? :D Tavallisia ja mukavia miehiä on aika vähän. Ei miehillä ole mitään mielenkiintoa tutustua vaan heti pitää alkaa seurustella.
No sinähän sen tiedät enkä minä. Mulle kelpaa ne normaalit, inhimilliset miehet. Jotenkin vinksahtanutta väittää et tavallisia ja mukavia miehiä on vain vähän... Tuo sun asenne on se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta treffailu ja tutustu erilaisiin ihmisiin vapaamuotoisesti ilman jotain ankeita treffejä. Nykyajan treffikulttuuri vaikuttaa olevan ihan pimeä... kukaan ei pysy perässä ja hirveesti pitää esittää jotain.
Miten tuo nykymaailmassa onnistuu? Kun menet minne tahansa tapahtumiin, tilaisuuksiin tai baariin niin kaikki ovat pariskunnittain tai kaveriryhmittäin. Kokemusta on 10v ajalta.
Itse jo kerran naimisissa olleena ja äitinä on vaikea löytää sellaista miestä joka minua kiinnostaa pidemmänpäälle.Ihmettelen kyllä miesten kiinnostusta tälläisestä naisesta,treffejä olisi vaikka joka illalle ja kyllä lähes kaikki treffikumppanit haluavat nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ite koittanut pitää yhteyttä vai jättänyt kaiken miehen harteille? Nykypäivänä miehet on nopeita tulkkaamaan että ei kiinnosta vastapuolta ja jättää homman siihen.
Miehenä voin todeta tämän pitävän paikkaansa. Jos nainen ole yhtään aloitteellinen, niin tulkitsen, että ei ole kiinnostunut. Monet naiset kyllä vastaavat esim. tinderissä aina viesteihin, mutta eivät koskaan aloita keskustelua tai juurikaan esitä kysymyksiä. Tulkitsen tämän niin että nainen on hyvätapainen ja kohtelias, mutta ei lopulta kiinnostunut. Jätän homman tähän. Voi olla, että olen ollut joskus väärässäkin.
Vaikka miehenä teen aloitteen, niin en mitenkään pysty näkemään, että nainen olisi kiinnostunut, jos sitä ei mitenkään tuoda esille. Kiinnostuksen osoittaminen ei ole salatiedettä. Miehelle voi lähettää ihan turhanpäiväisen viestin, jossa kertoo ihan arkisesta asiasta tai vaikka vain toivoo parempia kelejä. Tällaisen viestin saaminen kertoo miehelle jo paljon. Kertoo, että nainen on ajatellut miestä ja haluaa olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän sen tiedät enkä minä. Mulle kelpaa ne normaalit, inhimilliset miehet. Jotenkin vinksahtanutta väittää et tavallisia ja mukavia miehiä on vain vähän... Tuo sun asenne on se ongelma.
Minun asenne? Se etten kiinnostu jokaisesta vastaantulijasta? Ehkä se on sitten niin ettei vaan minun kohdalle tullut niitä tavallisia ja mukavia miehiä vaan niitä jotka koitti heti ripustautua kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin todeta tämän pitävän paikkaansa. Jos nainen ole yhtään aloitteellinen, niin tulkitsen, että ei ole kiinnostunut. Monet naiset kyllä vastaavat esim. tinderissä aina viesteihin, mutta eivät koskaan aloita keskustelua tai juurikaan esitä kysymyksiä. Tulkitsen tämän niin että nainen on hyvätapainen ja kohtelias, mutta ei lopulta kiinnostunut. Jätän homman tähän. Voi olla, että olen ollut joskus väärässäkin.
Vaikka miehenä teen aloitteen, niin en mitenkään pysty näkemään, että nainen olisi kiinnostunut, jos sitä ei mitenkään tuoda esille. Kiinnostuksen osoittaminen ei ole salatiedettä. Miehelle voi lähettää ihan turhanpäiväisen viestin, jossa kertoo ihan arkisesta asiasta tai vaikka vain toivoo parempia kelejä. Tällaisen viestin saaminen kertoo miehelle jo paljon. Kertoo, että nainen on ajatellut miestä ja haluaa olla yhteydessä.
Voisin vaihtaa tekstiin naisen ja miehen paikat ja tämä olisi se mitä itse ajattelen. Myönnän myös etten itse keskutelua aloita jos en ole kovin kiinnostunut. Sellainen turhanpäiväinen vietittely kertoo kyllä paljon ja itsekin niitä laitan vain kiinnostuneena.
Sulla on vaalennetut hiukset, ankeat harrastukset ja olet tylsä ?