Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon outo käyttäytyminen vuoteessa?

Vierailija
27.10.2017 |

5 vuoden liitto ja kovakouraisuus on uusi ilmiö suhteessamme. Muutaman kuukauden ajan vaimon otteet sängyssä on olleet nopeita ja kovakouraisia enkä miehenä pidä sellaisesta. Tämä ilmenee vain vuoteessa, ei muuten vaimon käyttäytymisessä ja lapsia meillä ei ole. Olen ktonut vaimolle etten pidä hänen uudesta tavasta "ottaa minut huomioon" ja kohdella vuoteessa, mutta hän vaan kääntää kylkeä ja alkaa mököttää kun itse "kohtaus on ohi". Minulle seksi on muuttunut pakkopullaksi, kun en voi ottaa vaimoa enää samalla tavalla huomioon mitä aiemmin tein, koska hän on nykyään niin dominoiva ja hyökkäävä. :( Mikä neuvoksi? Teettekö muutkin naiset näin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se täällä palstalla selviä tai ratkea. Olisi kyllä mukava kuulla myöhemmin, mistä lopulta oli kyse.

Vierailija
42/51 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se täällä palstalla selviä tai ratkea. Olisi kyllä mukava kuulla myöhemmin, mistä lopulta oli kyse.

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt vieraissa.

Vierailija
44/51 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt vieraissa.

Ei ole käynyt vieraissa, mutta halusi alistaa minua väärällä tavalla, koska tiesi etten pitänyt siitä mitä vaimo teki. Puhuimme tästä ja sanoi tarvitsevansa tilaa parisuhteessa.

Vierailija
45/51 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käynyt vieraissa.

Ei ole käynyt vieraissa, mutta halusi alistaa minua väärällä tavalla, koska tiesi etten pitänyt siitä mitä vaimo teki. Puhuimme tästä ja sanoi tarvitsevansa tilaa parisuhteessa.

Vaikuttaa kyllä tosi omituiselta käytökseltä.

Olen nainen enkä ymmärrä vaimosi ajatuksia ollenkaan.

Vähän tulee mieleen, että jos ei olekaan käynyt vieraissa niin olisiko ihastuksen tunteita johonkin toiseen? Tai on jokin muu asia mistä ei puhu sinulle.

Vierailija
46/51 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette naimisissa asti, mutta ette koskaan keskustelleet seksistä?

Keskustelemme asiasta ja tästäkin olen sanonut asiallisesti, en ole moittinut tai nalkuttanut.

Siis olet sanonut, mitä itse haluat. Mutta oletko KYSYNYT mitä vaimo haluaisi ja miksi tekee noin? Ehkä hän tykkää ihan erilaisesta seksistä kuin sinä.

Sanominen ei ole Keskustelua.

Vierailija
47/51 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivänselvä juttu!

Vaimosi haluaisi kunnon kyytiä, eikä sun varovaista hipelöintiä. Ette vaan pysty puhumaan siitä.

Ei kyse ole pahoinpitelystä, mutta ota nyt mies ohjat käsiisi ja hoida homma.

Harmittaa, kun tiedän, mitä vaimosi on vailla... eikä sitä saa...

Outo tulkinta. Todennäköisemminhän vaimo tykkää itse dominoida, kun kerran sitä tekee!

Kaikki naiset eivät ole subeja vaan osa on domeja. Eivät ehkä itsekään tietoisia. Naurettavaa väittää, että ihminen oikeasti käyttäytyisi päinvastoin kuin haluaa. Harvoin ihminen Oma-aloitteisesti tekee seksissä sellaista, mistä ei yhtään pidä. Ehkä vaimo on alkanut löytää itsestään uusia puolia seksuaslisesti iän myötä. Parille ystävälleni on käynyt noin. Heistä tuli belikymppisenä dominoivempua ja kiinnostuivat nuorista miehistä siksi. Itse taas tajusin olevani sub. Seksuaalisuus muuttuu koko ajan iän myötä.

Vierailija
48/51 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänellä on raju rakastaja.

Olen vaimoni ainoa rakastaja ja hellä sellainen. Voisin jopa sanoa, että järkytyin nopeasta muutoksesta mikä ei minulle ole mieluinen. :(

No ei sitä hellyyttä aina jaksa. Välillä pitää saada kunnolla melaa mekkoon niin että verhot heiluu!

Vierailija
49/51 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt nainen yrittää vihjata, että ei ole tyytyväinen tilanteeseen. Oletko kenties hieman passiivinen tai aina kaavan mukaan menevä?

Itse normaalisti ärähdän, jos naiseni alkaa liikaa ottamaan roolia ja otan tilanteen haltuun tarvittavin ottein. Ja tiedätkö - sitä se varmaan haluaa alunperinkin... Ja olen silti myös hellä ja huomioiva. Ei ne ole ristiriidassa, että eri piirteitä tulee eri kerroilla esiin.

Vierailija
50/51 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaimosi tekee noin ja dominoi se on ok. Mutta jos mies läiskii vaimoaan se on väkivaltaa miksi???????????. M

Vierailija
51/51 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läiski vaimoasi vaikka remmillä, sithän sen tiiät haluaako se jatkossakin kovia otteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi