Vaimon outo käyttäytyminen vuoteessa?
5 vuoden liitto ja kovakouraisuus on uusi ilmiö suhteessamme. Muutaman kuukauden ajan vaimon otteet sängyssä on olleet nopeita ja kovakouraisia enkä miehenä pidä sellaisesta. Tämä ilmenee vain vuoteessa, ei muuten vaimon käyttäytymisessä ja lapsia meillä ei ole. Olen ktonut vaimolle etten pidä hänen uudesta tavasta "ottaa minut huomioon" ja kohdella vuoteessa, mutta hän vaan kääntää kylkeä ja alkaa mököttää kun itse "kohtaus on ohi". Minulle seksi on muuttunut pakkopullaksi, kun en voi ottaa vaimoa enää samalla tavalla huomioon mitä aiemmin tein, koska hän on nykyään niin dominoiva ja hyökkäävä. :( Mikä neuvoksi? Teettekö muutkin naiset näin?
Kommentit (51)
Se on ihan totta että seksuaalisuus muuttuu ja itsestään löytää uusia puolia. Mä olin joskus nuorempana naisen kanssa joka oli sängyssä hallitseva. Seksi oli kyllä muuten hellää. Kun löysin myöhemmin alistuvan puoleni ja mietin asiaa jälkikäteen luulen että tuo nainen oli dominoiva.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta että seksuaalisuus muuttuu ja itsestään löytää uusia puolia. Mä olin joskus nuorempana naisen kanssa joka oli sängyssä hallitseva. Seksi oli kyllä muuten hellää. Kun löysin myöhemmin alistuvan puoleni ja mietin asiaa jälkikäteen luulen että tuo nainen oli dominoiva.
En ole koskaan ollut "vauhdikas tai pitänyt nopeasta tominnasta" vuoteessa, mutta minun kohdallani tuo kuvailemasi muutos on sellaista, että muutun vuosi vuodelta hitaammaksi ja suojelunhaluiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hänellä on raju rakastaja.
Olen vaimoni ainoa rakastaja ja hellä sellainen. Voisin jopa sanoa, että järkytyin nopeasta muutoksesta mikä ei minulle ole mieluinen. :(
Olisiko sulle ihan kauheaa saada vaimoltasi remmistä ennen kuin rakastelette? Vaikka takapuolesi olisi hellänä vielä aamukahvilla istuessanne niin nähdessäsi vaimosi tyytyväisempänä kuin pitkään aikaa tietäisit tehneesi epäitsekkäästi jotain mistä hän nauttii.
Mistä tuommoisen vaimon löytäisi?
Koeta tarjota vaimollesi aamupalaksi Äityliinin herkkukeittoa. Uskon, että seksielämännekin siitä paranee.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Päivänselvä juttu!
Vaimosi haluaisi kunnon kyytiä, eikä sun varovaista hipelöintiä. Ette vaan pysty puhumaan siitä.
Ei kyse ole pahoinpitelystä, mutta ota nyt mies ohjat käsiisi ja hoida homma.
Harmittaa, kun tiedän, mitä vaimosi on vailla... eikä sitä saa...
Itse nautin siitä kun näen että nainen nauttii seksistä sekä saan tyydyttää hänen tarpeitansa ja mielihaluja ja pidän uusien asioiden kokeilemisesta sängyssä ja taidan olla se halukkaampi osapuoli suhteessa. Harmi jos naisesi kääntää sinulle kylkeä heti seksin jälkeen, se vie siitä tunnelmasta paljon pois. Jokaisella tietysti makunsa, mutta pitäähän asioista kuitenkin keskustella naisen kanssa ihan avoimesti mistä tykkää ja mikä tuntuu itsestä hyvältä.
Pyydä vaimoa kertomaan, miksi on muuttanut käytöstään. Jos nainen ei pysty puhumaan, on ehkä aika erota. Ei se ole ihmisarvoista elämää, että seksin jälkeen ollaan kipeitä.
Itse nautin siitä kun näen että nainen nauttii seksistä ja saan tyydyttää hänen tarpeitansa ja mielihaluja. Pidän uusien asioiden kokeilemisestä sängyssä ja taidan olla se halukkaampi osapuoli suhteessa. Harmi jos nainen kääntää sinulle kylkensä seksin jälkeen, se vie paljon pois tunnelmasta. Mielihalunsa kullakin, mutta pitäähän asioista voida keskustella mistä itse pitää ja mitkä tuntuu hyvältä.
No niin. Meillä vaimo alkoi kesällä tekemään juttuja sängyssä, mitä ei ollut tehnyt sitten suhteen alun jälkeen silloin 15 vuotta sitten. Oikein tyrkytti itseään päivittäin, tilasi netistä kaikenlaisia verkkosukkabodyjä yms rättejä, alkoi ottamaan suihin (mitä ei ole kertaakaan tehnyt 15 vuoden aikana..) pyyti panemaan takaapäin (selitti ettei ikinä ole saanut orgasmia takaapäin pannessa) ja seksiä oli välillä 5 kertaa viikossa, kun "normaalisti" saattoi olla seksiä pari kertaa kuukaudessa ja se oli ihan "ok" kun asiasta aikaisemmin juteltiin.
No lopulta paljastui kuukausia jatkunut panosuhde exänsä kanssa. Se siitä sitten.
Onneksi oli avioehto ;)
Akka vei vaatteensa, kaikki muu oli minun maksamaa, autot, asunnot ja mökki.
ne pettää aina kirjoitti:
No niin. Meillä vaimo alkoi kesällä tekemään juttuja sängyssä, mitä ei ollut tehnyt sitten suhteen alun jälkeen silloin 15 vuotta sitten. Oikein tyrkytti itseään päivittäin, tilasi netistä kaikenlaisia verkkosukkabodyjä yms rättejä, alkoi ottamaan suihin (mitä ei ole kertaakaan tehnyt 15 vuoden aikana..) pyyti panemaan takaapäin (selitti ettei ikinä ole saanut orgasmia takaapäin pannessa) ja seksiä oli välillä 5 kertaa viikossa, kun "normaalisti" saattoi olla seksiä pari kertaa kuukaudessa ja se oli ihan "ok" kun asiasta aikaisemmin juteltiin.
No lopulta paljastui kuukausia jatkunut panosuhde exänsä kanssa. Se siitä sitten.
Onneksi oli avioehto ;)
Akka vei vaatteensa, kaikki muu oli minun maksamaa, autot, asunnot ja mökki.
Pitkässä suhteessa äkillinen positiivinen muutos seksissä tarkoittaa yleensä tätä. Jos onni matkassa niin pelkkä ihastus eikä oikeaa pettämistä.
Ihme, miten täällä puolustellaan naista ja suorastaan syyllistetään aloittajaa ettei täytä naisensa tarpeita.
Entä jos tämä olisi toisin päin, aloittaja olisi nainen jonka mies rupeasi riepottelemaan hänet mustelmille sängyssä?
Aloittajalke tsemppiä ja kehotan keskeyttämään heti kun nainen tekee jotain. Sitten vaadit jertomaan mistä on kyse etkä anna periksi. Sen jälkeen voitte miettiä mitä asialle on tehtävissä, mikä se sitten onkin.
T: Nainen
Vierailija kirjoitti:
Päivänselvä juttu!
Vaimosi haluaisi kunnon kyytiä, eikä sun varovaista hipelöintiä. Ette vaan pysty puhumaan siitä.
Ei kyse ole pahoinpitelystä, mutta ota nyt mies ohjat käsiisi ja hoida homma.
Harmittaa, kun tiedän, mitä vaimosi on vailla... eikä sitä saa...
Amen!
Oli pohjimmainen syy mikä hyvänsä, tuollainen toiminta ei ole hyväksyttävää.
Jos haluaa kovempaa käsittelyä, se pitää uskaltaa sanoa tai sitten olla ilman!
Vierailija kirjoitti:
Ihme, miten täällä puolustellaan naista ja suorastaan syyllistetään aloittajaa ettei täytä naisensa tarpeita.
Entä jos tämä olisi toisin päin, aloittaja olisi nainen jonka mies rupeasi riepottelemaan hänet mustelmille sängyssä?Aloittajalke tsemppiä ja kehotan keskeyttämään heti kun nainen tekee jotain. Sitten vaadit jertomaan mistä on kyse etkä anna periksi. Sen jälkeen voitte miettiä mitä asialle on tehtävissä, mikä se sitten onkin.
T: Nainen
Meillä on aina ollut tasa-arvoinen ja toisia kunnioittava liitto, joten tämä on ensimmäinen kerta kun vaimo on päässyt minun yläpuolelle vuoteessa. En ole täysin tossun alla enkä nössö mies, mutta tänään vaimo alkoi mököttää, kun kyyneleet silmissä pyysin lopettamaan kesken aktin. Vaimo on edelleen suuttunut, etten antanut hänen dominoida loppuun. :(
Just. Anna mököttää. Kyllä nyt aikuisen ihmisen, eli vaimosi, täytyy ymmärtää että tuollaisista täytyy keskustella.
Joltain ihmeelliseltä vallankäytöltä vaikuttaa, mutta miksi, sitä ei voi tietää.
No asiasta tarvii puhua. Ei kesken seksin. Kysy miksi toimii niin, mitä hän haluaisi, että teet sängyssä. Mitä hän tarvii. Sitten kerrot mitä itse tykkäät että tehdään. Ei voi tietää jos ei puhu.
Moni mies varmasti nauttii aloitteellisesta Naisesta ja jopa alistamisestakin, mutta mahtaako se tuntua hänestä liian suorituksenomaiselta, jos tempo on liian kova eikä hän osaa nauttia sen mukana. Tai haluaisi rauhallisempaa kenties pitkäkestoisempaa seksiä, jossa voisi keskittyä tuntemaan ja aistimaan Naista paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nössö sängyssä? Pane sitä kunnolla. Se on selkeästi turhautunut
N26
Oikeesti? Tämä saa yläpeukkuja? Mites kun sukupuolet on toisinpäin?
Yksi neuvo:
Asiasta keskustelu ja itse asia hoidetan eri aikaan.
Seksiongelmista ei kannata käydä keskustelua juuri seksiä ennen/sen aikana/juuri sen jälkeen. Kahvipöytä on paljon parempi paikka ja syyllistävää muotoa kannattaa välttää.
Hän haluaa vetää dildolla sinua suuhun ja sen jälkeen veljeskatras läpsii sinua poskille