Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäviä pieniä sattumuksia elämän varrella

Vierailija
27.10.2017 |

Kertokaa mitä pieniä paskamaisia/ärsyttäviä asioita teille on tapahtunut. En siis tarkoita mitään läheisen kuolemaa tai avioeroa tms. vaan ihan jotain suhteellisen pieniä juttuja.

Minä olin joskus vuosia sitten uimahallissa ja saunassa joku oli paskantanut lauteille, ja minä tietysti menin istumaan siihen (saunassa oli hämärää, joten en nähnyt sitä). Kyllä keljutti :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenellekään muulle sattunut tommoista. Olet ihan ainutlaatuinen!

Kerro tarkemmin tapahtuneesta. Mitä tunsit, ajattelit ja teit?

Vierailija
2/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli. Aloituksesta tuli mieleen miten kerran bussissa heti istuttuani alas käteni hipaisi istuimen reunaa ja naamani sattui kutisemaan samalla hetkellä, joten pyyhkäisin naamaani. Joku oli pyyhkinyt räkänsä istuimeen ja ne siirtyivät pyyhkäisyssä kiinni naamaani :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäisin tapahtuma on, kun olin varastolla töissä, ajoin jotain s*atanan pikku"trukkia", kyydissä 2 rullakkoa, täynnä tavaraa, tulen mutkaan, vauhtia on liikaa ja rullakot kaatuvat ja tavarat lentävät pitkin käytävää. Siis mua ärsytti niin paljon, ois tehnyt mieli jättää kaikki siihen levälleen, huutaa "V*TTU" ja kävellä ulos. No, ei ollut kutsumusammattini ja ei varmaan ole ihme, että mut irtisanottiin koeajan viimeisenä päivänä...

Vierailija
4/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon tuohon laajaan törmännyt. Bussissa tosin. Oli paikallisliikenteen bussi jonka keskiosa oli täysin paskassa. Ei asiasta kukaan puhunut, vaikka bussi oli melko täysi.

Tiedä sitä, oliko eläimestä vai ihmisestä lähtöisin.

Vierailija
5/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajaan=paskaan

Vierailija
6/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jonkun tuotteen ja vähän aikaa sen jälkeen näen sen saman tuotteen alennusmyynnissä.

Vierailija
7/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan jonkun tuotteen ja vähän aikaa sen jälkeen näen sen saman tuotteen alennusmyynnissä.

Odotan että joku tuote siirtyy alennusmyyntiin ja kun se vihdoin tapahtuu on tarjolla vain väärän kokoisia tms jotenkin muuten huonoja versioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi