Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon outo käyttäytyminen vuoteessa?

Vierailija
27.10.2017 |

5 vuoden liitto ja kovakouraisuus on uusi ilmiö suhteessamme. Muutaman kuukauden ajan vaimon otteet sängyssä on olleet nopeita ja kovakouraisia enkä miehenä pidä sellaisesta. Tämä ilmenee vain vuoteessa, ei muuten vaimon käyttäytymisessä ja lapsia meillä ei ole. Olen ktonut vaimolle etten pidä hänen uudesta tavasta "ottaa minut huomioon" ja kohdella vuoteessa, mutta hän vaan kääntää kylkeä ja alkaa mököttää kun itse "kohtaus on ohi". Minulle seksi on muuttunut pakkopullaksi, kun en voi ottaa vaimoa enää samalla tavalla huomioon mitä aiemmin tein, koska hän on nykyään niin dominoiva ja hyökkäävä. :( Mikä neuvoksi? Teettekö muutkin naiset näin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kertoisit hieman tarkemmin, että mitä se vaimo siellä sängyssä oikein tekee?

Vierailija
2/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että hän yrittää kertoa sinulle jotain. Ehkä hän haluaa sinulta itseltäsi kovempia otteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, vai ainoastaan moittinut?

Olisikohan taustalla seksuaalista turhautumista. Jos vaimo ei saa orgasmia, hän voi olla turhautunut ja haluta saada homman ohi nopeasti. Laukeatko liian nopeasti?

Tai olisikohan hän mieltynyt sm-meininkiin, muttei ole vaan aiemmin saanut sanottua. Kysy, ja siis niin, että korostat, että haluat seksin olevan vaimosta ihanaa, joten olet valmis kokeilemaan. Ei se vaimon kovakouraisuus välttämättä pitkään jatku, kokeile ja yrittäkää sitten löytää kompromissi.

Vierailija
4/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on raju rakastaja.

Vierailija
5/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nössö sängyssä? Pane sitä kunnolla. Se on selkeästi turhautunut

N26

Vierailija
6/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette naimisissa asti, mutta ette koskaan keskustelleet seksistä?

Vierailija
7/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua näistä avoimesti. Mielihalut muuttuu, toisen ajatuksia ei voi lukea. Pitkän parisuhteen takaa avoin keskustelu. Seksi ei välttämättä pysy samanlaisena vuodesta toiseen.

Vierailija
8/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelemme asiasta ja tästäkin olen sanonut asiallisesti, en ole moittinut tai nalkuttanut.

Vierailija
9/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaimoni ainoa rakastaja ja hellä sellainen. Voisin jopa sanoa, että järkytyin nopeasta muutoksesta mikä ei minulle ole mieluinen. :(

Vierailija
10/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelemme asiasta ja tästäkin olen sanonut asiallisesti, en ole moittinut tai nalkuttanut.

Hyvä niin, mutta asiallisesti sanomallakin - kun kielteinen kantasi on sanomisesi kärjessä - on helppo nujertaa toinen ja tukkia hänen suunsa. Mitäpä jos kokeilisit vielä uudelleen ja juurikin niin, että sanot olevasi valmis kokeilemaan, mitä hän vain haluaa.

Kun hän saa sanottua, mitä haluaa, voit tietysti tilanteen salliessa kysyä, onko hän aina ajatellut noin, muttei ole saanut sanotuksi.

3

Vierailija
11/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaimoni ainoa rakastaja ja hellä sellainen. Voisin jopa sanoa, että järkytyin nopeasta muutoksesta mikä ei minulle ole mieluinen. :(

Olisiko sulle ihan kauheaa saada vaimoltasi remmistä ennen kuin rakastelette? Vaikka takapuolesi olisi hellänä vielä aamukahvilla istuessanne niin nähdessäsi vaimosi tyytyväisempänä kuin pitkään aikaa tietäisit tehneesi epäitsekkäästi jotain mistä hän nauttii.

Vierailija
12/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku  kiihottuu kuulemma siitä kun niitä potkii oikein kunnolla perseelle.

Siis muutoinkin kuin henkisesti. 

Siis mieti mitä sekopäitä täälä juoksentelee kravatti kaulassa........

Vierailija
13/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nyt kertoisit hieman tarkemmin, että mitä se vaimo siellä sängyssä oikein tekee?

Vaimo tekee nopeita liikkeitä, dominoi ja satuttaa minua, joten seksi on pakkopullaa minulle. :( Ei lyö ja jos niin tekisi, olisi ero välittömästi edessä. Vaimo tekee nykyään aloitteen seksille ja se on ollut jo jonkin aikaa sitä, että seuraavana aamuna minuun sattuu niin henkisesti kuin fyysisesti. Olen pyytänyt vaimoa olemaan hellempi ja rauhallinen, mutta ei ota kuuleviin korviin, vaan käyttäytyy vuoteessa kuin pirun rievaama.

Vierailija
14/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaisin ensimmäisenä tuota rajua rakastajaa, jonka kanssa on mieltynyt erilaiseen seksiin kuin mitä teillä normaalisti on. Mutta jos olet varma, että olet ainoa, tulee mieleen toinen skenaario: Ehkä naisesi kokee olleensa kanssasi seksin aikana aina alakynnessä, jotenkin sinua miellyttämässä ja palvelemassa, ja on nyt turhautunut rooliinsa. Se voi olla hänen tapansa sanoa, että entinen tyyli ei miellytä, anna kun hän näyttää, mistä oikeasti kiihottuu.

Vierailija
15/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaisin mieheltäni välillä rajumpia otteita, mutta vaikka olen ilmaissut toiveeni, mitään ei tapahdu. Aina sitä samaa, kilttiä ja varovaista touhua. Tylsyyttä.

Vierailija
16/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 14 lisää: Voihan olla, että vaimosi on turhautunut sinuun tai toimintaasi jollakin muulla elämän saralla, mutta on huomannut voivansa alistaa sinua sängyssä. Ehkä hän on sinulle jostakin katkera, ja on huomannut sinun ahdistuvan hänen otteistaan vuoteessa, ja siksi hän pitää sinua huonosti, kostona jostakin. Tuntee voivansa hallita sinua edes vuoteessa, jos ei muuten.

Vierailija
17/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollet siitä oikeasti tykkää, niin sun täytyy sanoa napakasti LOPETA! Ketään ei satuteta seksissä. Mene pois tilanteesta. Keskustelkaa kun olette rauhoittuneet.

Vierailija
18/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nössö sängyssä? Pane sitä kunnolla. Se on selkeästi turhautunut

N26

En kuvailisi nössöksi, mutta makuja on yhtä monia kuin on ihmisiä. Yksityiskohtia en ala tässä kuvailemaan, mutta en pidä kovista otteista tai nopeista liikkeistä vuoteessa. Viimeksi kysyin vaimolta onko hänen makunsa muuttunut ja pitääkö hän nykyään ms-seksistä, mutta väitti ettei pidä. Päivisin halailemme ja olemme toisillemme lempeitä, mutta vuoteessa vaimolla on eri meno kuin aiemmin.

Vierailija
19/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä nössö ukko,yhyy toi löi mua hanurille,yhyy

Vierailija
20/51 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulle ihan kauheaa saada vaimoltasi remmistä ennen kuin rakastelette? Vaikka takapuolesi olisi hellänä vielä aamukahvilla istuessanne niin nähdessäsi vaimosi tyytyväisempänä kuin pitkään aikaa tietäisit tehneesi epäitsekkäästi jotain mistä hän nauttii.

En halua alistaa enkä tulla alistetuksi. Toivottavasti tämä on vain ohimenevä vaihe vaimolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi