Kumpi on sinulle tärkeämpi? Lapset vai mies?
Tuossa yhdessä ketjussa joku lapseton vaan ihmetteli kovasti, että onko jollain lapsi / lapset tärkeämpiä kuin mies.
Minulle on LAPSET ehdottomasti, miljoonasti ja triljoonasti tärkeämpiä kuin minun mies.
Ja kyllä, valitsisin aina ennemmin lapset kuin mieheni. Lapset menevät kaiken edelle minun arvoasteikollani.
Ja rakastan miestäni. Mutta silti, hän on se joka joutuisi väistymään jos jostain syystä joutuisin valitsemaan hänen ja lasteni väliltä.
Kommentit (26)
Jos sitä palavaa taloa mietin, niin toivon myös mieheni pelastavan lapsemme ensin.
Rakkauden määrä on varmaan ihan yhtä suuri miestä ja lapsia kohtaan, mutta kun olen lapset tänne maailmaan tehnyt, niin kaikkeni teen heidän eteensä. Jos tulee tilanne, että pitää valita mies tai lapset, niin lapset valitsen.
Voiko joku todellakin olla tosissaan?
" Ryöstäjä" osoittaa asetta lapseen ja mieheen ja sanoo kumman ampuu niin te sanoisitte että ammu lapsi?? Miettikääpä oikeesti jos tuollainen tilanne tulisi eteen?
Saitte minut voimaan pahoin kyllä.. Mikään ei ole yhtä puhdasta ja pyyteetöntä kuin lapsen rakkaus, miten joku voi edes verrata sitä kahden aikuisen rakkauteen. Pitää kyllä äiti-lapsi suhteessa olla vikaa pahasti jos mies on lapsia tärkeämpi. Hui!
Lapsenne kysyy kuka sinulle maailman tärkein asia niin te vastaatte että mies??? Olkaa sit rehellisiä lapsillenne kun ne sitä tiedustelee.
Ei aikuisen ihmisarvo ole vähäisempi, kuin lapsen, mutta lapsistani ja heidän hyvinvoinnistaan olen vastuussa, aikuinen on vastuussa itse itsestään ja pystyy huolehtimaan itsestään yksinkin. Pienet lapset eivät.
Siksi laittaisin lapseni miehen edelle, jos pitäisi valita, vaikken miestä yhtään vähempää rakasta.
Ei kai omaa miestään ja omaa lastaan voi asettaa kummankaan edelle, on kuitenkin kyse niin eri asioista. Minä en ainakaan pysty.
Eikö se ole itsestään selvää, että kyse on kahdesta ihan erilaisesta kiintymyksestä. Suhde lapsen ja äidin välillä on täysin erilainen kuin suhde miehen ja naisen välillä. Ei niitä voi arvottaa kun kyse on kahdesta eri asiasta.