Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko emättimeen tulla kramppi?

Vierailija
08.04.2006 |

Olen tässä viime viikot harrastanut tosi ahkeraan lantionpohjanlihasten jumppaa ja mielestäni jopa huomannut eron, varsinkin rakastellessa.

Nyt eilen tapahtui kummia, ihan yhtäkkiä, kesken rakastelun kun vaihdoimme asentoa, emättimeen alkoi sattua (ikään kuin kiristää) sivuilta. Ei siis joka paikkaan vaan sivuille. Tämä meni muutaman työnnön jälkeen ohi enkä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.

Kunnes viime yönä heräsin keskellä yötä aivan jumalattomaan tuskaan emättimessä. Yritin rentoutua ja yritin tehdä jopa muutaman jumppa-liikkeen, mutta ei auttanut. Sitten lopulta kokeilin sormella, se emättimen oikeanpuoleinen seinämä oli ihan kivikova. Siis ekana mulle tuli mieleen, että se oli jonkin sortin kramppi. Painoin sormella sitä kovaa kohtaa ja hetken kuluttua kipu lakkasi ja se kohta alkoi pehmenemään. Siis ihan kuin kramppi olisi lauennut.

Siis voiko emättimeen tulla kramppi, sitäkö se oli? Mahtoikohan johtua jumppailusta vai mistä? Onko kellään muulla tapahtunut näin? Eka kerta oli ainakin minulla vaikka jo 28 vuotta elämää takana päin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu hyvältä kun nainen puristelee kyrpää " sisuskaluillansa"

lihaksillansa

JULLE69

tiukempi tavara?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän