Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen halut, naisen halut

Vierailija
21.01.2008 |

kulunut aihe... Tuli vain mieleen sellainen asia että kun olen tätä miettinyt niin tuntuu että naiset haluavat sitä tunnetta että tuntevat itsensä halutuksi (jos saavat sen tunteen mieheltä niin haluavat seksiä)

Miehet taas haluavat itse seksiä ja naista...

Mies voi jopa maksaa saadakseen seksiä(tällöin tietää että kyseinen nainen on hänen kanssaan vain rahasta ja silti mies nauttii)

Nainen taas ei varmastikkaan nauttisi seksistä maksetun miehen kanssa joka tekisi sen naiselle vain rahasta, koska nainen nauttii juuri siitä tunteesta että on haluttu.

Olisko moni parissuhde onnellisempi jos mies osoittaisi naiselle haluavansa juuri tätä (sanoin ja teoin) eikä vain haluavansa seksiä(ihan sama keneltä) tällöin nainen antaisi sitä seksiä miehelle.

Tosin miehet tarvitsevat siihe vaihtelua joten nainen koristautuu asuilla ym.. tuodakseen miehelle vaihtelua.

Monesti seksi loppuu kun nainen ei tunne itseään halutuksi (eli toisin sanoen pihtaa) Väittäisin että jos nainen tuntee itsesä halutuksi on hän myös halukas.

Naiset menee vieraisiin saadakseen tuntea jälleen että joku himoitsee heitä. Miehet siksi koska eivät saa seksiä kotoa kun eivät saa vaimojaan enää tuntemaan itseään haluttaviksi.

Miehille helpompi ottaa uusi jota luonnostaa himoitsee (puhdasta biologiaa...)

Jos asia näin yksinkertainen niin elämähän olisi helppoa:)

Eli mies vaikka esittää että juuri oma vaimo se jota haluaa yli kaiken (eikä vain siksi halua vain omaa vaimoa koska pettää ei voi vaikka muitakin himottaisi kokeilla ja tyytyy vaimoonsa koska tämä se kenen kanssa seksiä kuuluu harrastaa) Ja vaimo taas esittäisi välillä vieraampaa pukeutumalla tms.. jotta mies haluaisi häntä ja vaimo saisi tuntea miehen himoitsevan ja se sytyttäisi taas vaimon halut, lopputulos molemmat tyytyväisiä???

olenko ihan hakoteillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ois se oma " jännityksensä" . Tosin saattaa olla että kerta riittäisi.

Vierailija
2/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin on ihan sairaan kiihottavaa kun mä näen kuinka lujaa mun mies haluaa mua ja kuinka paljon se nauttii musta. Tuskin haluaisin seksiä sen kans jos se makais kuin lahna ja alote olis aina mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannalta siinä on huonotkin puolensa:

Seksielämä muuttuu helposti sellaiseksi, että vaatimuksia kohdistetaan pelkästään mieheen. Eli mies on se, jonka PITÄÄ tehdä tiettyjä asioita jotta nainen haluaisi. Tämä johtaa siihen, että seksi on miehelle vaivan palkka ja palkinto.

Mun mielestä tärkein yksittäinen asia seksissä on se, että on valmis tekemään toiselle hyvää saamatta itse samalla mitalla. Toisin sanoen, jos nauttii toisen orgasmista yhtä paljon kuin omastaan, menee hyvin.

M33

Vierailija
4/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka mies haluaa just tätä naista?

Tarvitaan lisää aktiivisia naisia!

Vierailija
5/5 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

eli mist tietää että suurin osa naisista vain makaa:)

Joo olen myös sitä mieltä että naisella vastuu myös että ei vain miehen pidä tehdä ja naisen maata, nainen voi myös miestä vietellä (myös vaimo voi olla viettelijä)

jos molemmat näin tekee niin seksi hyvää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme