Onko Tinderissä kaikki pelimiehiä?
Ainakin pohjanmaan alueella tuntuisi olevan kaikki paremman näköiset miehet. Loput on sitten pöhöttyneitä, kaljuja.
Kommentit (62)
Onko pakko antaa heti ensimmäisillä treffeillä😂 Yleensä mies, jonka puheet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta..Eivät sellaisia olekaan. Keskustelin miehen kanssa, joka korkeasti kouluttautunut, uusi, hieno asunto jne. Vaikutti hirmu hyvälle keskustelijalle. Ja puhui avoimesti. Sain vain mutkan kautta kuulla, ettei puhunut ihan totta. Vaihdoimme numeroita ja keskustelimme Whats appissa. Ja huomasin, että mies viettää siellä suurimman osan vapaa-ajastaan. Ja kuten kuulin ja huomasin- en ollut ainoa. Oli muillekin naisille puhunut samoja asioita. Ja päässyt puheillaan vällyjen väliin. Myönsi kyllä osaksi nämä asiat. Ja että keskustelee muittenkin kanssa. Mutta olisi siitä huolimatta halunnut jatkaa keskustelua myös minun kanssa (vaikka tapaili muitakin). Minun ymmärrykseeni tämä ei mahdu.
Niin, mutta jos miehellä on apaattinen katse ja huonot kuvat, niin ei sellaisista kiinnostukaan. Ja puhun nyt miehistä +-40
Karvanoppa kirjoitti:
Onko pakko antaa heti ensimmäisillä treffeillä😂 Yleensä mies, jonka puheet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta..Eivät sellaisia olekaan.
Heh,
Itse koitan puhua asioista alakanttiin, silti muijat innostuu antamaan rasiaa JA olen pelimies. Joskus mun ei tarvi edes sanoo mitään.
Vai että vain komeat varattuja! Kaikki ne on. Ja ellei ole varattu, on vaan muuten epätoivoinen. Eikä vaan pohojalaaset, ihan kaikki. Ja ne kuvat...
Toisaalta, naisista löytyy pelureita. Joten turha miesten ylpeillä panemisillaan.
Valitettavasti ne rehelliset, aitoa suhdetta etsivät, harvemmin kohtaavat tinderissä tai muissa deitti-sovelluksissa. Sääli.
nanananannananannannaaa kirjoitti:
Karvanoppa kirjoitti:
Onko pakko antaa heti ensimmäisillä treffeillä😂 Yleensä mies, jonka puheet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta..Eivät sellaisia olekaan.
Heh,
Itse koitan puhua asioista alakanttiin, silti muijat innostuu antamaan rasiaa JA olen pelimies. Joskus mun ei tarvi edes sanoo mitään.
Puhua alakanttiin? Mutta eikö se rasian saanti sinulla sitten ole tarkoituskin? Vai enemmän?
No nämä jotka tapaavat muitakin, ovat vain sitoutumiskammoisia ja nauttivat naisten huomiosta. Ja ainakin yksi, jonka tapasin kerran, sanoi, että keskustelee muidenkin kanssa (ja myös tapaili), mutta kuulemma ei ollut mitään "vakavaa". Näin kai pystyy pitämään useaa naista hyppysissään?
Vierailija kirjoitti:
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
a man of average attractiveness can only expect to be liked by slightly less than 1% of females (0.87%)
Karuja lukuja miehelle.
Hei eikös se nyt ole ihan sallittua tapailla useampaa, niin kauan kunnes löytyy se, joka kolahtaa kunnolla. Niin itse ainakin teen, eikä mua todellakaan haittaa jos miehet tekee samaa. Kyllä sen huomaa sitten, jos kemiat oikeasti kolahtaa ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan, silloin unohtuu automaattisesti muut säädöt. T. Sinkkunainen
Minun ymmärrykseen ei mene, miten tuollaiseen pelaajaan joku ihastuu? Etenkin, jos homma selviää? Ajatus muuttaa miestä? Palo "pahoihin poikiin"?
Vierailija kirjoitti:
Hei eikös se nyt ole ihan sallittua tapailla useampaa, niin kauan kunnes löytyy se, joka kolahtaa kunnolla. Niin itse ainakin teen, eikä mua todellakaan haittaa jos miehet tekee samaa. Kyllä sen huomaa sitten, jos kemiat oikeasti kolahtaa ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan, silloin unohtuu automaattisesti muut säädöt. T. Sinkkunainen
No ymmärtäähän sen, jos tapailee muita, mutta tapailla säännöllisesti jotain/joitain? Kyllä minusta jo ensimmäisillä treffeillä huomaa, onko se mies kiinnostava. Ei siihen tarvita useita kertoja "että olisko tää Tapio sittenkin parempi, kun toi Jukka"?
T. Toinen sinkkunainen
Eikkuli kirjoitti:
Ainakin pohjanmaan alueella tuntuisi olevan kaikki paremman näköiset miehet. Loput on sitten pöhöttyneitä, kaljuja.
Ei ole kaikki, koska minäkin olen siellä. Tosin olen kalju, mutta en pöhöttynyt. Paremmassa kunnossa kuin sinä, veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärtäähän sen, jos tapailee muita, mutta tapailla säännöllisesti jotain/joitain? Kyllä minusta jo ensimmäisillä treffeillä huomaa, onko se mies kiinnostava. Ei siihen tarvita useita kertoja "että olisko tää Tapio sittenkin parempi, kun toi Jukka"?
T. Toinen sinkkunainen
Samaa mieltä! Jos joku on intensiivisesti yhteydessä johonkin/joihinkin muihin ja on perjantaina ollut se yksi hänen luona yötä, niin ei kovin hehkeätä mennä lauantaina samoihin lakanoihin ja seuraavana viikonloppuna sama kuvio😂
Vierailija kirjoitti:
Ennustatko tässä tulevaa, vai onko joskus käynyt niin? Silti olet vielä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Eikkuli kirjoitti:
Ei ole kaikki, koska minäkin olen siellä. Tosin olen kalju, mutta en pöhöttynyt. Paremmassa kunnossa kuin sinä, veikkaisin.
Ikävää tuottaa pettymys, koska en ole luulemasi kaltainen. Treffiseuraa kyllä olisi tarjolla, mutta koska en jaksa pelaajia, niin treffit ovat aika vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen sinkkunainen
No kukin tyylillään, sinkkuna on vapaa tekemään mitä haluaa ja etsiä sopivaa kumppania parhaaksi katsomallaan tavalla. T. Se eka sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustatko tässä tulevaa, vai onko joskus käynyt niin? Silti olet vielä sinkku.
😂
Itä-suomalaiset miehet ovat miellyttävämpiä ja empaattisempia kuin pohjalaiset, hyviä lähisuhteissa. Samoin naiset.
https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…
a man of average attractiveness can only expect to be liked by slightly less than 1% of females (0.87%)