Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinderissä kaikki pelimiehiä?

Eikkuli
26.10.2017 |

Ainakin pohjanmaan alueella tuntuisi olevan kaikki paremman näköiset miehet. Loput on sitten pöhöttyneitä, kaljuja.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

a man of average attractiveness can only expect to be liked by slightly less than 1% of females (0.87%)

Mä en nyt ihan ymmärrä tätä. Kun eihän miehen viehättävyys naisen silmässä ole mikään vakio.

Mulla on kaksi hyvää ystävätärtä, meillä kaikilla kolmella on ihan erilainen miesmaku. Mun mielestä vetävän näköinen kaveri on heidän mielestä mitäänsanomaton tai jopa ruma. Mies jota kaverini pitää komeana, on minusta typerän näköinen.

Kyselyissä joita täältä on tehty, juuri kukaan ei pidä kaverinsa miestä yhtään vetävänä.

Eli tottakai naiset hakee omasta mielestään keskimääräistä viehättävämpää miestä, muutenhan homma jäisi kädestäpitämisen asteelle. Mutta eri naiset hakeekin erilaista miestä. melkein kaikille miehille on joku jonka mielestä hänessä on sitä jotain.

Vierailija
62/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

a man of average attractiveness can only expect to be liked by slightly less than 1% of females (0.87%)

Kautta aikaen on todettu että jos olet 7/10 mies se ei riitä tinderissä. Tai et menesty.

Mutta kun tästä turha hölöttää koska kukaan nainen ei tätä usko.

Olin viime uutena vuotena illanistujaisissa ja ihan käsittämäröntä että naiset sanoivat että miksi en ole tinderissä.

Vaikka kuinka sanoin heille että en menesty sielä ja naiset jotka siellä on löytäisivät muutenkin miehiä niin ei ne uskonut.

Se oli hetki kun menetin viimeisenkin uskon hyviin naisiin. Näköjään naisilla ei ole mitään käsitystä tinderistä 7/10 miehenä

Miksi joku luulee että hänen haluttavuutensa olisi mitattavissa yhdellä sovelluksella.

Jos ihmisestä esitetään vain tarkasti harkittuja valokuvia, tottakai homma vääristyy ja alkaa pyöriä niiden kuvien ympärillä.

Kautta aikain on ollut seurapiirien kuningattaria, joista otetut kuvat esittävät jälkipolvien mielestä aika tavanomaisen näköistä naista.

Kun ihmisen karisma on niin paljon monimutkaisempi asia kuin muokattu kuva.

Jos sun karisma ei tule sun kuvista esille, hanki parempia kuvia, tai vähemmän kuvia korostava tapa deittailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla