Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tinderissä kaikki pelimiehiä?

Eikkuli
26.10.2017 |

Ainakin pohjanmaan alueella tuntuisi olevan kaikki paremman näköiset miehet. Loput on sitten pöhöttyneitä, kaljuja.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikkuli kirjoitti:

Ainakin pohjanmaan alueella tuntuisi olevan kaikki paremman näköiset miehet. Loput on sitten pöhöttyneitä, kaljuja.

Ei ole kaikki, koska minäkin olen siellä. Tosin olen kalju, mutta en pöhöttynyt. Paremmassa kunnossa kuin sinä, veikkaisin.

Ikävää tuottaa pettymys, koska en ole luulemasi kaltainen. Treffiseuraa kyllä olisi tarjolla, mutta koska en jaksa pelaajia, niin treffit ovat aika vähissä.

Anteeksi kuinka? Sinä kysyit kysymyksen, minä vastasin. En ole tarjonnut tai ehdottanut mitään. Koska en ole peluri, kuten taisin jo ilmaista.

Sanoit että olet luultavasti paremmassa kunnossa. Siihen vastasin.

Ymmärrän. Sanoin niin koska epäilit että olisin joko peluri tai pöhöttönyt. 

Vierailija
42/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teillä menee raja treffailun ja seurustelun raja? Se on ehkä tässä keskustelussa hämärtynyt. Jos tapailee jotakuta useamman kerran. Niin se mielestäni hipoo jo seurustelun rajaa. Jos esim miehen kanssa on viettänyt muutamat treffit jomman kumman luona viettäen, tiivis yhteyden pito yms ja mies harrastaa samaa muidenkin kanssa, niin se ei minusta ole reilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin pitkästä suhteesta ja varmaankin jään sinkuksi, jos täytyy alkaa tuolla tavalla tapailemaan useaa miestä yhtä aikaa, jotka vastaavasti tapailevat useaa naista yhtä aikaa...

Valitse sellainen hyvä mies, joka ei ole yleisesti naisten mieleen

Se onkin vaikeaa. Koska nämä ovat yleensä juuri niitä, jotka eivät pidä itsestään huolta.

Vierailija
44/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teillä menee raja treffailun ja seurustelun raja? Se on ehkä tässä keskustelussa hämärtynyt. Jos tapailee jotakuta useamman kerran. Niin se mielestäni hipoo jo seurustelun rajaa. Jos esim miehen kanssa on viettänyt muutamat treffit jomman kumman luona viettäen, tiivis yhteyden pito yms ja mies harrastaa samaa muidenkin kanssa, niin se ei minusta ole reilua.

Treffaillaan = voi tapailla muitakin

Seurustellaan = kun yhdessä sovitaan ettei tapailla muita

Vierailija
45/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin pitkästä suhteesta ja varmaankin jään sinkuksi, jos täytyy alkaa tuolla tavalla tapailemaan useaa miestä yhtä aikaa, jotka vastaavasti tapailevat useaa naista yhtä aikaa...

Se onkin vaikeaa. Koska nämä ovat yleensä juuri niitä, jotka eivät pidä itsestään huolta.

Ei siis mitään työtöntä narkkaria vaan joku ruma ja lyhyt fiksua elämää viettävä mies. Niitä löytyy sinkkuna paljon

Vierailija
46/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis mitään työtöntä narkkaria vaan joku ruma ja lyhyt fiksua elämää viettävä mies. Niitä löytyy sinkkuna paljon

Ennemmin pysyn sinkkuna🙈

Vierailija
47/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailussa ei siis rajoja? Voi viettää vaikka parisuhteen omaista aikaa useamman kanssa?

Vierailija
48/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

a man of average attractiveness can only expect to be liked by slightly less than 1% of females (0.87%)

Kautta aikaen on todettu että jos olet 7/10 mies se ei riitä tinderissä. Tai et menesty.

Mutta kun tästä turha hölöttää koska kukaan nainen ei tätä usko.

Olin viime uutena vuotena illanistujaisissa ja ihan käsittämäröntä että naiset sanoivat että miksi en ole tinderissä.

Vaikka kuinka sanoin heille että en menesty sielä ja naiset jotka siellä on löytäisivät muutenkin miehiä niin ei ne uskonut.

Se oli hetki kun menetin viimeisenkin uskon hyviin naisiin. Näköjään naisilla ei ole mitään käsitystä tinderistä 7/10 miehenä

Vierailija
49/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei eikös se nyt ole ihan sallittua tapailla useampaa, niin kauan kunnes löytyy se, joka kolahtaa kunnolla. Niin itse ainakin teen, eikä mua todellakaan haittaa jos miehet tekee samaa. Kyllä sen huomaa sitten, jos kemiat oikeasti kolahtaa ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan, silloin unohtuu automaattisesti muut säädöt. T. Sinkkunainen

Ennustatko tässä tulevaa, vai onko joskus käynyt niin? Silti olet vielä sinkku.

En ole tuo jolle kommentoit. Miten ihmeessä minä olisin tällä hetkellä yhtään sen todennäköisemmin parisuhteessa, jos olisin tapaillut vain yhtä kerrallaan. Todennäköisesti olisin tavannut täsmälleen samat tyypit kuin nytkin ja kukaan heistä ei ole tarpeeksi kolahtanut. Tai olisin oikeastaan tavannut vain pari ihmistä. 

Ja olen eronnut 12 vuotta kestäneestä parisuhteesta, joten juu, olen tällä hetkellä sinkku, mutta olen kyllä joskus löytänyt kumppanin ihan samalla taktiikalla. 

♪ Ei voi rakastaa, jos pitää ovee aina raollaan ♫

Vierailija
50/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffailussa ei siis rajoja? Voi viettää vaikka parisuhteen omaista aikaa useamman kanssa?

No kannattaa ehkä jutella asioista suoraan siinä vaiheessa kun tuntuu, ettei halua tapailla muita ja haluaisi, ettei toinenkaan tee niin.

Vierailija
51/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei eikös se nyt ole ihan sallittua tapailla useampaa, niin kauan kunnes löytyy se, joka kolahtaa kunnolla. Niin itse ainakin teen, eikä mua todellakaan haittaa jos miehet tekee samaa. Kyllä sen huomaa sitten, jos kemiat oikeasti kolahtaa ja molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan, silloin unohtuu automaattisesti muut säädöt. T. Sinkkunainen

Ennustatko tässä tulevaa, vai onko joskus käynyt niin? Silti olet vielä sinkku.

En ole tuo jolle kommentoit. Miten ihmeessä minä olisin tällä hetkellä yhtään sen todennäköisemmin parisuhteessa, jos olisin tapaillut vain yhtä kerrallaan. Todennäköisesti olisin tavannut täsmälleen samat tyypit kuin nytkin ja kukaan heistä ei ole tarpeeksi kolahtanut. Tai olisin oikeastaan tavannut vain pari ihmistä. 

Ja olen eronnut 12 vuotta kestäneestä parisuhteesta, joten juu, olen tällä hetkellä sinkku, mutta olen kyllä joskus löytänyt kumppanin ihan samalla taktiikalla. 

♪ Ei voi rakastaa, jos pitää ovee aina raollaan ♫

So true😂

Vierailija
52/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kannattaa ehkä jutella asioista suoraan siinä vaiheessa kun tuntuu, ettei halua tapailla muita ja haluaisi, ettei toinenkaan tee niin.

En ole varmaan käyttänyt tinderiä tarpeeksi pitkään vielä, sillä minusta jotenkin tuntuu, että jos tapaamani henkilö tapailee muita silloinkin kun näemme toisen tai kolmannen kerran, niin en kyllä halua sitoutua semmoiseen henkilöön. Itse tapailen yhtä kerralla, enkä juttele muiden kanssa sinä aikana. Jos nainen on varteenotettava kumppani, jos oikeasti etsii elämänkumppania, niin tekee samoin. "Rinnakkaistapailijat" jätän suosiolla pelimiehille, heidän vastineelle. 

Voi olla että tämä on huono "strategia", volyymi jää ainakin pienemmäksi. Nyt tapaan pari naista kuukaudessa. En minäkään ole hampaat irvessä kahvittelemassa, mutta ihan niin kevyesti en osaa suhtautua seurusteluun.

Vierailija
53/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan käyttänyt tinderiä tarpeeksi pitkään vielä, sillä minusta jotenkin tuntuu, että jos tapaamani henkilö tapailee muita silloinkin kun näemme toisen tai kolmannen kerran, niin en kyllä halua sitoutua semmoiseen henkilöön. Itse tapailen yhtä kerralla, enkä juttele muiden kanssa sinä aikana. Jos nainen on varteenotettava kumppani, jos oikeasti etsii elämänkumppania, niin tekee samoin. "Rinnakkaistapailijat" jätän suosiolla pelimiehille, heidän vastineelle. 

Voi olla että tämä on huono "strategia", volyymi jää ainakin pienemmäksi. Nyt tapaan pari naista kuukaudessa. En minäkään ole hampaat irvessä kahvittelemassa, mutta ihan niin kevyesti en osaa suhtautua seurusteluun.

Minä olen vetänyt rajan siihen, että saatan jutella useamman kanssa yhtä aikaa. Olen saanut Tinderistä monta miespuolista ystävää, joiden kanssa pidän yhteyttä, vaikka kummallakaan ei toista kohtaan olekaan muuta kuin toverillisia fiiliksiä. Mutta saatan kysyä vaikka it-osaajalta apua konepulmassa.

Mutta jos käyn treffeillä siten, että se vaikka johtaa yhteiseen yöhän (siis muutakin kuin kahvittelua) ja sovitaan jatkoista ja pidetään tiiviisti yhteyttä, niin pidän tavallaan "pettämisenä", jos harrastaisin samaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
54/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanoppa kirjoitti:

Onko pakko antaa heti ensimmäisillä treffeillä😂 Yleensä mies, jonka puheet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta..Eivät sellaisia olekaan. Keskustelin miehen kanssa, joka korkeasti kouluttautunut, uusi, hieno asunto jne. Vaikutti hirmu hyvälle keskustelijalle. Ja puhui avoimesti. Sain vain mutkan kautta kuulla, ettei puhunut ihan totta. Vaihdoimme numeroita ja keskustelimme Whats appissa. Ja huomasin, että mies viettää siellä suurimman osan vapaa-ajastaan. Ja kuten kuulin ja huomasin- en ollut ainoa. Oli muillekin naisille puhunut samoja asioita. Ja päässyt puheillaan vällyjen väliin. Myönsi kyllä osaksi nämä asiat. Ja että keskustelee muittenkin kanssa. Mutta olisi siitä huolimatta halunnut jatkaa keskustelua myös minun kanssa (vaikka tapaili muitakin). Minun ymmärrykseeni tämä ei mahdu.

Perusjuttuja että ihmiset tinderissä juttelee muillekin kuin yhdelle henkilölle.

Vierailija
55/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvanoppa kirjoitti:

Onko pakko antaa heti ensimmäisillä treffeillä😂 Yleensä mies, jonka puheet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta..Eivät sellaisia olekaan. Keskustelin miehen kanssa, joka korkeasti kouluttautunut, uusi, hieno asunto jne. Vaikutti hirmu hyvälle keskustelijalle. Ja puhui avoimesti. Sain vain mutkan kautta kuulla, ettei puhunut ihan totta. Vaihdoimme numeroita ja keskustelimme Whats appissa. Ja huomasin, että mies viettää siellä suurimman osan vapaa-ajastaan. Ja kuten kuulin ja huomasin- en ollut ainoa. Oli muillekin naisille puhunut samoja asioita. Ja päässyt puheillaan vällyjen väliin. Myönsi kyllä osaksi nämä asiat. Ja että keskustelee muittenkin kanssa. Mutta olisi siitä huolimatta halunnut jatkaa keskustelua myös minun kanssa (vaikka tapaili muitakin). Minun ymmärrykseeni tämä ei mahdu.

Perusjuttuja että ihmiset tinderissä juttelee muillekin kuin yhdelle henkilölle.

Tietenkin on. Mutta sitä seuraava muu yhteydenpito/tapailu

Vierailija
56/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki tinder-miehet vaativat joko seksi- tai parisuhdetta. Pelkkä kaveruus ei riittänyt sille ujoimmallekaan tyypille. Vaikea uskoa, että joku löytäisi sieltä kavereita.

Vierailija
57/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaikki tinder-miehet vaativat joko seksi- tai parisuhdetta. Pelkkä kaveruus ei riittänyt sille ujoimmallekaan tyypille. Vaikea uskoa, että joku löytäisi sieltä kavereita.

Vähän sama kokemus. Ja juuri tuon kaveruuden kautta musta olis kiva alkaa jotain. Ei suoraan hirveen vakavaa, muttei kiinnosta sellainen, joka on pillun perään.

Vierailija
58/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvanoppa kirjoitti:

Ei aina.

Vierailija
59/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvanoppa kirjoitti:

Ei aina.

Joo, mutta jos siitä jotain seuraa. Niin mihin vetää raja, mikä reilua toista kohtaan

Vierailija
60/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tarkoitettu seksiseuraa etsiville. Pinnallinen.