Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin välillä, että onko suomalaisilla nuorilla naisilla ollenkaan omaa tahtoa tai mielipiteitä! Kulkevat vain muotien ja trendien mukaa

Vierailija
26.10.2017 |

Tiedän, että ei 100% 15-25 vuotiaista tytöistä täytä näitä kriteerejä, mutta suurinosa..

Kaikki puhuvat samalla typerällä pissistyylillä, meikkaavat samoin ja kulmakarvat ihan samanlaiset kaikilla.
Jokaisella on pitkät hiukset ja jakaus keskellä päätä. Hiusten väri on kaikilla joko maantien harmaa tai ruskea. Joku ehkä uskaltaa jopa pitää mustia tai punaisia mutta nämä ovat harvassa.

Kaikilla on mustat pillifarkut, bomberit ja nahkatakit..
Moni kulkee myös paljon mustissa juoksuhousuissa.

Syksyllä kaivetaan esiin todella varhain ensin kevyt untuvatakit ja pian siitä paksummat karvahupulliset pitkät talvitakit (värut joko valkoinen, musta tai punainen)

Kaikki näyttävät niin samoilta, että heitä on todella hankala tunnistaa tai erottaa toisistaan.

Jokaisella on kädessä iphone, koska muoti..
Kaikki harrastavat fittnestä ..

Ja jos joku kehtaa olla erillainen ja tekee niin kuin itse haluaa niin hän on outo ja häntä syrjitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. Kyllä tyyli niin miehillä kuin naisilla oli esim 1900 luvun alussakin hyvin yhdenmukaista.

Vierailija
22/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erillainen. OK.

Sehän kuuluu olla "erinlainen" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hämmästynyt miksi täälläpäin 25 - 30 vuotiailla naisilla on lähes kaikilla mustaksi värjätyt hiukset ja jollain mustalla rajauskynällä piirretyt kulmakarvat? Mikä niissä alkuperäisissä on vikana? Onko se ollut joskus jonkinlainen in juttu ja se on sitten jäänyt päälle?

Vierailija
24/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen voi lisätä aivan kaikkien naisten vielä harrastavan matkailua, salilla käyntiä ja lenkkeilyä sekä ravintolassa syömistä.

Nämä näyttävät olevan tällä hetkellä valtakunnan viralliset, sallitut ja pakolliset naisten vapaa-ajan viettotavat.

Vierailija
25/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hämmästynyt miksi täälläpäin 25 - 30 vuotiailla naisilla on lähes kaikilla mustaksi värjätyt hiukset ja jollain mustalla rajauskynällä piirretyt kulmakarvat? Mikä niissä alkuperäisissä on vikana? Onko se ollut joskus jonkinlainen in juttu ja se on sitten jäänyt päälle?

Asutko mahdollisesti Seinäjoella? :)

Vierailija
26/33 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäluokan nuoret naiset ovat sopuliklooneja siksi koska näkevät vain tiettyä perusmassatyyliä instagrameissa ja blogeissa. Pukeutuvat kuten muutkin koska pelkäävät että muuten heitä kiusataan somessa tms.

Ennen some tai media ei määritellyt ihmisten valtavirtatyyliä, kuten nyt. Kaikki haluaa olla jotain basic bitchejä vailla persoonallisuutta.

Vierailija
27/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKS NYT VAAAN mun omat kolme tytärtä aiemmista liitoista (oon siis nyt uudessa ja taas raskaana mut se on poika :(()  MUN TYTTÄRILLÄ ON OMAT TALOT MEIDÄN PIHAS JA IPHONE 11 PRO MAXIT EIKÄ SAATANA OLE MITÄÄN PISSIKSIÄ

Vierailija
28/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pojat onkin niin uniikkeja, hyi hyi tytöt. Todellakaan heillä ei ole samoja kännykköjä, samanmerkkisiä huppareita ja housuja ja jokainen on niin uniikki kampaustyyliltään.

Mutta mitä oikeasti väliä, jokainen pukeutukoon miten tykkää ja aikuiset ainakin vois pitää nenänsä pois niin kauan kun ei pystyyn jäädy tai lämpöhalvauksen kuukahda.

Lapset seuraavat paljon muiden esimerkkiä, se on vaan selviytymisvaisto. Jokainen meistä ehtii hioutua omanlaisiksi timanteiksi aikanaan.

Vierailija
29/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyhmä ja pinnalllinen aloitus.

Pitkä selostus ulkoisista asioista kuten hiustyylistä ja vaatekappaleista ja siitä sitten vedetään johtopäätökset että on massaa eikä ole ns. omia mielipiteitä. Onko tyhmempää kuultu. Mistä aloittaja tietää jokaisen tytön mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet.

Kuule, kaikille ei ole tärkeää erottua pukeutumisellaan. Ja vaikka erottuisi kuinka se ei saa aikaan automaattisesti kiinnostavia mielipiteitä. Moni alakulttuurikin on aika rajoittunut ja ihminen voi olla erilaisenakin laumasielu. Minäkin olen ulkoisesti tavallinen mutsi mutta kuuntelen mm. hardcorea ja doomia jos se nyt on ihmisarvon mitta.

Vierailija
30/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun mulla on luonnostaan maantienharmaat hiukset.

Vierailija
31/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinaiset roomalaiset seurasivat muotia ja nuoriso oli pilalla. Varmaan tämä on ollut ongelma kautta ihmiskunnan historian. Ihmiset hakevat suojaa laumasta ja koristautumalla esitellään omaa ryhmään kuulumista ja statusta. Tehdäänpä se sulilla, karhunhampailla tai muotivaatteilla.

Vierailija
32/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa tyhmä ja pinnalllinen aloitus.

Pitkä selostus ulkoisista asioista kuten hiustyylistä ja vaatekappaleista ja siitä sitten vedetään johtopäätökset että on massaa eikä ole ns. omia mielipiteitä. Onko tyhmempää kuultu. Mistä aloittaja tietää jokaisen tytön mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet.

Kuule, kaikille ei ole tärkeää erottua pukeutumisellaan. Ja vaikka erottuisi kuinka se ei saa aikaan automaattisesti kiinnostavia mielipiteitä. Moni alakulttuurikin on aika rajoittunut ja ihminen voi olla erilaisenakin laumasielu. Minäkin olen ulkoisesti tavallinen mutsi mutta kuuntelen mm. hardcorea ja doomia jos se nyt on ihmisarvon mitta.

Japanissa on sanonta, että törröttävä naula saa ensimmäisen iskun. Miksi siis ehdoin tahdoin erottua ja kerjätä sitä iskua.

Vierailija
33/33 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ulkoisesti tavallinen mutsi mutta kuuntelen mm. hardcorea ja doomia jos se nyt on ihmisarvon mitta.

Hienoa että meitä doomin ystäviä löytyy palstalta muitakin, stoner/doom/sludge ei ole tosiaankaan musiikin valtavirtaa tai soittolistojen vakiokamaa. Samat sanat toki hardcoresta  :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän