Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mies joutui sairaalaan ja isokokoinen koira jäi minun lenkitettäväkseni, en pysy tuolla pystyssä kun se riehuu

Vierailija
26.10.2017 |

Koira on vielä pahimmassa uhmaiässä. Näin pienikokoisena ja koirista kokemattomana ihmisenä en ole aiemmin edes yrittänyt ulkoiluttaa sitä. Se sekosi kun näki lunta ja vouhkasi hihnassa ympäriinsä niin että jouduin taluttamaan sen pannasta kotiin kanan askelilla ja silloinkin kaaduin matkalla kaksi kertaa.

Mies joutuu olemaan sairaalassa ainakin viikon ja senkin jälkeen on 6 viikkoa kykenemätön kävelemään. Mitä ihmettä teen? Komentaminen ei auta mitään, enemminkin villitsee koiraa enemmän. Sellaisia kavereita tai sukulaisia ei ole jotka voisivat auttaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuonopanta

Vierailija
2/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paikkakunta? Laita vaikka paikalliseen faceryhmään ilmoitus että tarviit apua/kaveria tuohon hommaan. Kyllä avuliaita ihmisiä maailmassa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kerro missä asut niin me muut koiranulkoiluttajat tiedämme varoa siellä kulkiessamme. Mikään ei ole pelottavampaa kuin valtava käytöstavaton koira, taluttaja joka ei mahda sille mitään, ja vielä liukas keli siihen päälle.

Vierailija
4/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit tai muut nastakengät jalkaan niin pysyt talvella tiellä.

Lyhyt ja tukeva hihna, älä lähde flexillä liikenteeseem.

Pystyykö teillä kulkemaan metsissä? Asutko kaukana ihan oikeasta metsästä? Jos ajaisit jonnekin kauas ja antaisit juosta vapaana, varsinkin lumihangessa juokseminen väsyttää koiran kuin koiran. Mukaan paketti raakaa naudan jauhelihaa niin saat koiran takaisin autoon.

Vierailija
5/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki

Vierailija
6/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa oli hyvä rotuvalinta teille. Kannattaako ottaa sellainen koira jonka kanssa ei pärjää?

Vierailija
7/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä koiraa ole koulutettu?

Vierailija
8/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pentu sekosi lumesta. Onneksi on piha, missä se vie mua kun litran mittaa. Kävelyteille en nyt uskalla sen kanssa lähteä.

Vierailija
9/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen liekanaruun hiekkasäkki tai joku muu lisäpaino mitä koirasi saa vetää, nopeasti se väsyy ja sitten onkin helppo taluttaa koira kotiin, varaa sille hiekkasäkille vaikka lastenvaunut, jolla saat lisäpainon kuljetettua kun koirasi ei sitä jaksa enää vetää.

Vierailija
10/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses taas! Miksi ihmeessä te ootte ottanu semmosen koiran, jonka kanssa et pärjää?? Kyllä mä olisin jo harjoitellut tuota lenkittämistä heti alusta asti, koska koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Nastat jalkaan ja jämpti ote lenkille.

Vierailija
11/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ei olisi kannattanut ottaa ylipäätään. Arvaamattomia petoja moiset. Oma juttunsa on sitten vielä nämä mammojen räksyttävät pikku mupsit. Suomeen pitäisi tulla laki ettei kaupunki alueilla asuvat saisi omistaa koiraa lainkaan.

P.S. Ennen kuin joku wuhwuh oi että murmurin lutunen alkaa räksyttää niin tämä viesti oli sitten osittain vitsillä kirjoitettu.

Vierailija
12/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jösses taas! Miksi ihmeessä te ootte ottanu semmosen koiran, jonka kanssa et pärjää?? Kyllä mä olisin jo harjoitellut tuota lenkittämistä heti alusta asti, koska koskaan ei voi tietää mitä elämässä tapahtuu. Nastat jalkaan ja jämpti ote lenkille.

No voihan koira olla vaikka miehen joka on hankkinut sen ennen naisen tapaamista?

Vierailija
13/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan koira olla vaikka miehen joka on hankkinut sen ennen naisen tapaamista?

Sain aloituksesta käsityksen, että aloittaja asuu miehensä kanssa yhdessä, joten tuosta ei voi olla kysymys, tai sitten on todella nopeasti edennyt suhde.

Vierailija
14/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se muuttaa asian? Miksi mies ei ole kouluttanut koiraa? Suurin osa koiranomistajista tuntuu ajattelevan ettei mun mupsi mitään tee. - Se käyttäytyy aina hienosti ja ei pure yms.

Vierailija
15/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentu hankitaan yleensä n. 2 kk ikäisenä ja uhmaikä on puolen vuoden ja vuoden välillä. Onhan siinä välissä monta kuukautta.

Vierailija
16/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herrajeesus. Koira viedään koirahoitolaan ja koiran omistaja maksaa. Se sairaalassa makaava mies, siis.

Koira kyllä oppisi parissa tunnissa kävelemään nätisti mutta se lienee ap:lle liian haastavaa homma se kouluttaminen.

Sinä hankit itsellesi vähän selkärankaa ja voimia. Mikään normikokoinen koira ei kaada ja retuuta aikuista naista vaikka olisi kuinka uhmaikä päällä.

En oikeasti käsitä miten jotkut naiset sallii itsensä olla noin uskomattoman avuttomia ja sekä henkisesti että fyysisesti heikkoja. Itse kun on teininä pelannut sekä hevosten että lehmien kanssa on kerrassaan koominen ajatus että yksikään koira voisi minulle yhtään mitään. Ja kyllä, itselläni on koira ja niistä muutenkin kokemusta.

Vierailija
17/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentu hankitaan yleensä n. 2 kk ikäisenä ja uhmaikä on puolen vuoden ja vuoden välillä. Onhan siinä välissä monta kuukautta.

No kyllä minusta on nopeaa muuttaa yhteen puolen vuoden tai vuodenkin sisällä tapaamisesta.

Vierailija
18/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonestopanta ensiapuun, sitten yhteys koirakouluttajaan.

Vierailija
19/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt hihna ja kuonokoppa.

Säälittää ja ärsyttää alakerran 45-kiloinen mummo, jota porokoira raahaa aamuin illoin ulkona. Ei ole mietitty mitään, kun on söpö pentu kerrostaloon hankittu.

Vierailija
20/41 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikki

Miten jollain voi olla niin tylsä elämä, että pitää avata sellainen ketju, joka ei itseä oikeasti kiinnosta millään tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän