Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron..

Vierailija
26.10.2017 |

..että "no joo, en mä mikään lentäjä oikeesti oo, vaan duunissa Keskon varastolla trukkikuskina"?

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”””” Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron.. ””””

Ei se rikos ole, mutta onnistuneesta höpsäytyksestäsi hupakko tarjoilee sulle välittömästi antimiaan, luullen löytäneensä hyvinvoinnilleen sponsorin.

Ei siinä sen kummempaa.

Jos on yhden illan seksistä kyse niin miksi se hupakko ajattelisi mitään sponsoria? Siinä illan aikana pitää tarjota ne drinkit jos esittää rahamiestä.

Hupakko ei tuolloin varmasti ajattele yhden illan seksiä, vaan loppuelämän hyvinvoinnilleen maksajaa.

No kyllähän sinä tämän tiesitkin, yritit vaan leikkiä tekopyhää.

En vaan minulla on aika paljon kokemusta miesten rahoilla juomisesta. Sitä se hupakko haluaa kun baarista etsii rahamiestä.

Olet siis alan ammattilainen?

Jos nyt koitat maksulliseksi haukkua niin menee pahasti pieleen. Ei myöskään ole rikos antaa ymmärtää ja olla antamatta. Sillä tavalla voi yhden illan aikana saada useamman maksajan.

Onko baari-iltasi tavoitteena juoda mahdollisimman halvat ja kovat kännit vai miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Itse ainakin olen kavereideni kanssa ja poikkean tuosta porukasta ainoastaan jos kohdalle tulee erityisen kiinnostava nainen. Toki voin jutella myös muuten hauskojen ihmisten, kanssa vaikka en olisikaan heistä kiinnostunut seksimielessä. En tosin erityisemmin välitä ottaa juomatarjouksia vastaan, koska en halua jäädä velkaa. 

Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.

Uskoisin, että jos joku haluaa tarjota, niin häntä ei erityisemmin tuohon mennyt raha hetkauta. Siten on jokseenkin huvittavaa nähdä itsensä jotenkin huijauksen tekijänä kun toinen tekee sitä mitä hän haluaa tehdä. Jos paljastut jossain vaiheessa kusipääksi, niin saamasi kohtelu johtuu kyllä ihan muista jutuista kuin siitä, että "huijasit" kyseistä henkilöä. 

Niinpä. Olen hummannut kaverini kanssa rahaa naisiin esim. etelän lomilla joskus ihan huolella. Mutta kun lomabudjetti on laadittu, niin käytettäväksihän ne on otettu.

Olisin luultavasti hummannut ne kuitenkin.

Välillä on naiset tanssinut pöydillä yms. pikku hupia.

Sinkkumies

Vierailija
102/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ulkomaalaiset miehet tekee tuota, kirjoittavat koko historiansa uudestaan kun tapaavat naisen/tulevat maahan/hakevat työtä/eivät halua poistua/iskevät naisia yms tms

Ai mistäkö minä sen tiedän, koska olen oppinut tekemään ihan samaan kavereiltani...ulkomaalaisilta kavereiltani.

Unohda se lentäjä, parempi on että kerrot että sinulla on yliopistotausta ja olet oliskellut näyttelemistä ja näytellyt jossain jutuissa....toimii 100% varmasti, aina !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”””” Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron.. ””””

Ei se rikos ole, mutta onnistuneesta höpsäytyksestäsi hupakko tarjoilee sulle välittömästi antimiaan, luullen löytäneensä hyvinvoinnilleen sponsorin.

Ei siinä sen kummempaa.

Jos on yhden illan seksistä kyse niin miksi se hupakko ajattelisi mitään sponsoria? Siinä illan aikana pitää tarjota ne drinkit jos esittää rahamiestä.

Hupakko ei tuolloin varmasti ajattele yhden illan seksiä, vaan loppuelämän hyvinvoinnilleen maksajaa.

En vaan minulla on aika paljon kokemusta miesten rahoilla juomisesta. Sitä se hupakko haluaa kun baarista etsii rahamiestä.

Jos nyt koitat maksulliseksi haukkua niin menee pahasti pieleen. Ei myöskään ole rikos antaa ymmärtää ja olla antamatta. Sillä tavalla voi yhden illan aikana saada useamman maksajan.

Onko baari-iltasi tavoitteena juoda mahdollisimman halvat ja kovat kännit vai miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Itse ainakin olen kavereideni kanssa ja poikkean tuosta porukasta ainoastaan jos kohdalle tulee erityisen kiinnostava nainen. Toki voin jutella myös muuten hauskojen ihmisten, kanssa vaikka en olisikaan heistä kiinnostunut seksimielessä. En tosin erityisemmin välitä ottaa juomatarjouksia vastaan, koska en halua jäädä velkaa. 

Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.

Enemmänkin tuo kertoo sen, että se sinun ulkonäkösi ja alapääsi on ainut asia, mikä on sinussa hyvää. Ei yksikään ihminen hengaile epäkiinnostavien tyyppien kanssa, jos ei ole aivan pakko. Sinulla ei siis ole edes varaa drikkeihin ja sitten h4432aat ne miehiltä. Tätä on 2017-vuonna vahva ja itsenäinen nainen :D

Hyviä johtopäätöksiä vedät. Nuo ovat ainut asia mikä juuri niitä miehiä minussa kiinnostaa. Kertoo enemmän niistä kuin minusta. Ovat helppoja.

Jos ainut asia, mikä sinussa miehiä kiinnostaa on se, voit miettiä sitten omaa "antiasi" maailmalle. Mitähän sinullekin käy, kun se ainut "kykysi", seksuaalinen vetovoima, häviää? Jotenkin surkuhupaisaa, että joku on ylpeä siitä, että kauneus ja seksi on ainut asia, mitä voi maailmalle antaa.

Miksi luulet että ne on ainoita asioita? Monia miehiä kiinnostaa minussa myös muut asiat mutta noiden baarimiesten kohdalla en edes välitä näyttää niille muuta kun niitä ei muu kiinnosta. Sen sijaan osaan ottaa hyödyn irti niistä. Ei minua ollenkaa haittaa vanheneminen.

Vierailija
104/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sen kummempaa.

Uskoisin, että jos joku haluaa tarjota, niin häntä ei erityisemmin tuohon mennyt raha hetkauta. Siten on jokseenkin huvittavaa nähdä itsensä jotenkin huijauksen tekijänä kun toinen tekee sitä mitä hän haluaa tehdä. Jos paljastut jossain vaiheessa kusipääksi, niin saamasi kohtelu johtuu kyllä ihan muista jutuista kuin siitä, että "huijasit" kyseistä henkilöä. 

En minä ole sanonutkaan että ketään huijaan. Yllättäen ne miehet aina katoaa kun sanon olevani varattu. Sitten muutaman juoman jälkeen.

Vierailija
105/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki moraalisesti tuomittava ei ole rikoslain mukaan tuomittavaa, eikä kaikki laillinen moraalisesti hyväksyttävää.

Aviorikosta esim. ei rikoslaki tunne.

Ehkä se nainenkin kertoo vasta aamulla ovikellon soidessa, että aviomies tulee lomille vankilasta, tai että oikeastaan hän hankkiutui sinusta raskaaksi tai että hänellä on aids.

Patologinen valehtelu ja manipulointi viittaavat persoonallisuushäiriöön ja kysymyksesi syntymätyhmyyteen.

Vierailija
106/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..että "no joo, en mä mikään lentäjä oikeesti oo, vaan duunissa Keskon varastolla trukkikuskina"?

Ei tietenkään ole rikos.

Eihän valehtelu ole kiellettyä paria poikkeusta lukuunottamatta. Oikeudessa todistajana ei saa valehdella, eikä vissiin todistajana poliisin kuulustelussakaan. Virkamiehillä on myös tiedonantovelvotteita, eli ei saa antaa väärää tietoa.

Baarissa saat pillua saadaksesi valehdella niin paljon kuin sielu sietää, eikä se ole laitonta, ainoastaa moraali rajana.

Vierailija
107/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jutuista aika äkkiä huomaa, onko lentäjä vai trukkikuski.

Siinä vaiheessa, kun muutama drinkki alla ja jutut lähteneet lentoon niin ei sitä välttämättä siinä kohaan edes erottaisi lentokonetta trukista, saati että osaisi kyseenalaistaa jotain puheita.

Itse muistan joskus 20- vuotiaana baarissa nakit silmillä, kun päädyin jonkun miehen kanssa juttelemaan ja tämä selosti olevansa lentäjä. Olin ihan ihastuneena "Oo, onpa hurmaavaa."

Jälkeenpäin ja vanhempana naureskellut, että ehkä niiden lentäjätarinoiden piti olla oikotie jatkoille.

Vaika ei sillä, ettei lentäjä voisi oikeasti olla.

Vierailija
108/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oon tällaisen jampan käräyttänyt kerran baarissa. Liikennelentäjä oli. Kysyin hänen lentämäänsä konetyyppiä ja sen jäljeen tenttasin konetyypin teknisiä tietoja. Kiinni jäi. Ihan peruskysymyksiä siis tyyliin lentoonlähtönopeus, sakkausnopeus ja miten sakkauksesta selvitään. Selvisi että kaverilla sakkasi ja pahasti. (ennen kun joku pätee niin kyllä nopeuden suuruusluokan on oltava kysyttäessä oikein esim.lentoonlähtönopeudessa vaikka siihen ja sen laskemiseen vaikuttaakin monet asiat)

T. Dippa-inssi jolla lentokoneet kiinnostuksen kohteena :)

Vierailija
109/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten? Lentäjä on periaatteessa trukkikuski, jolla on hyvä näkö.

Kumpikin on kusekeja. Lentäjällä on vaan 10 kertaa parempi palkka kuin trukkikuskilla ja se on se syy, miksi lentäjä saa helposti pillua.

Vierailija
110/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon sanonut olevani sähköinsinööri vaikka oon vaan kapinen fyysikko. No en oo kyllä saanut pillua sittenkään.

Vierailija
111/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

124/110 Hyvä hei. Käy vissiin jonkun luonnon päälle.

Ainakin se mun juttu, missä mä kerron saaneeni pillua kun esitin saksalaista, on hävinnyt. Jos sä oot se tytsy niin voin lohduttaa, että olit kyllä aika villi pano.

Vierailija
112/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän valheesi paljastu jo ennen h-hetkeä. Tuppaa lentäjät olemaan korkeakoukutettuja, hyvin harva on pelkkä lentäjä. Ikävä kyllä sivistys näkyy ja trukkikuskit harvemmin on sivistyneitä.

Vierailija
113/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisin muuten ainoa tuntemani trukkikuski on todella fiksu ja lukee varmasti eniten koko tuttavapiirissäni.

Vierailija
114/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteuta mieluummin unelmasi, hanki lentajan koulutus

Vierailija
115/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rikoshan se on, siis uskoa kaikenlaisia satuja. Muijalle piiskaa vaan lisaa!

Vierailija
116/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden Finskin lentäjän ja on niin mulkvisti, että sais jäädä baarikärpäseksi lentelemään yksinään.

Vierailija
117/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentelee ne kimalaisetkin. Kukasta kukkaan...

Vierailija
118/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon sanonut olevani sähköinsinööri vaikka oon vaan kapinen fyysikko. No en oo kyllä saanut pillua sittenkään.

Se on se pillu joskus lujassa, mutta älä lakkaa yrittämästä. Välillä voisit totuudella yrittää... sitä väliä.

Vierailija
119/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

124/110 Hyvä hei. Käy vissiin jonkun luonnon päälle.

Ainakin se mun juttu, missä mä kerron saaneeni pillua kun esitin saksalaista, on hävinnyt. Jos sä oot se tytsy niin voin lohduttaa, että olit kyllä aika villi pano.

Oli villi mutta katkera! Kato kun jää itse ilman ja partnerille menee lujaa sitä tulee katkeraksi.

Vierailija
120/158 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeusturvan kannalta olisi syytä ihan virkamiestasolla määritellä eroavaisuus lentäjän ja trukkikuskin kullien välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä