Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron..
..että "no joo, en mä mikään lentäjä oikeesti oo, vaan duunissa Keskon varastolla trukkikuskina"?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten terveisiä sille Hotelli Vantaan miehelle. Nähdään siellä. Vantaan helpoimmat miehet löytyy hotellilta.
helpoimmat miehet ja halukkaimmat naiset - kyllä vakka kantensa löytää
Naisia en tiedä, itse kun en ole halukas mihinkään baaripokaan.
Hotelli Vantaa. Eihän ne ihan Hessu Hopon tason keskustelijoita miehet siellä ole?
Jaksaa edes sen pari tuntia kuunnella?
Saattaisit pikemminkin olla ovesta ulos lentäjä ja valehteleminen on synti ei rikos.
Jos naisella on push up -liivit, ripsien pidennykset tai reilu meikki, niin sitten puntit on tasan.
Niinhän minäkin valehtelen naisena ammattini.
Useimmin olen opettaja tai sairaanhoitaja.
Toi lentäjä on niin kariketos-tasonen läppä.
"Jos huoneessa on parikymmen ihmistä mistä tietää kuka on lentäjä? Se kertoo sen itse." Hahhah...
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on push up -liivit, ripsien pidennykset tai reilu meikki, niin sitten puntit on tasan.
Ainoastaan jos valehtelee huonosti koska eihän kukaan aikuinen erehdy luulemaan mitään noista oikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”””” Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron.. ””””
Ei se rikos ole, mutta onnistuneesta höpsäytyksestäsi hupakko tarjoilee sulle välittömästi antimiaan, luullen löytäneensä hyvinvoinnilleen sponsorin.
Ei siinä sen kummempaa.Jos on yhden illan seksistä kyse niin miksi se hupakko ajattelisi mitään sponsoria? Siinä illan aikana pitää tarjota ne drinkit jos esittää rahamiestä.
Hupakko ei tuolloin varmasti ajattele yhden illan seksiä, vaan loppuelämän hyvinvoinnilleen maksajaa.
No kyllähän sinä tämän tiesitkin, yritit vaan leikkiä tekopyhää.En vaan minulla on aika paljon kokemusta miesten rahoilla juomisesta. Sitä se hupakko haluaa kun baarista etsii rahamiestä.
Olet siis alan ammattilainen?
Jos nyt koitat maksulliseksi haukkua niin menee pahasti pieleen. Ei myöskään ole rikos antaa ymmärtää ja olla antamatta. Sillä tavalla voi yhden illan aikana saada useamman maksajan.
Onko baari-iltasi tavoitteena juoda mahdollisimman halvat ja kovat kännit vai miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Itse ainakin olen kavereideni kanssa ja poikkean tuosta porukasta ainoastaan jos kohdalle tulee erityisen kiinnostava nainen. Toki voin jutella myös muuten hauskojen ihmisten, kanssa vaikka en olisikaan heistä kiinnostunut seksimielessä. En tosin erityisemmin välitä ottaa juomatarjouksia vastaan, koska en halua jäädä velkaa.
Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.
Enemmänkin tuo kertoo sen, että se sinun ulkonäkösi ja alapääsi on ainut asia, mikä on sinussa hyvää. Ei yksikään ihminen hengaile epäkiinnostavien tyyppien kanssa, jos ei ole aivan pakko. Sinulla ei siis ole edes varaa drikkeihin ja sitten h4432aat ne miehiltä. Tätä on 2017-vuonna vahva ja itsenäinen nainen :D
Hyviä johtopäätöksiä vedät. Nuo ovat ainut asia mikä juuri niitä miehiä minussa kiinnostaa. Kertoo enemmän niistä kuin minusta. Ovat helppoja.
Jos ainut asia, mikä sinussa miehiä kiinnostaa on se, voit miettiä sitten omaa "antiasi" maailmalle. Mitähän sinullekin käy, kun se ainut "kykysi", seksuaalinen vetovoima, häviää? Jotenkin surkuhupaisaa, että joku on ylpeä siitä, että kauneus ja seksi on ainut asia, mitä voi maailmalle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”””” Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron.. ””””
Ei se rikos ole, mutta onnistuneesta höpsäytyksestäsi hupakko tarjoilee sulle välittömästi antimiaan, luullen löytäneensä hyvinvoinnilleen sponsorin.
Ei siinä sen kummempaa.Jos on yhden illan seksistä kyse niin miksi se hupakko ajattelisi mitään sponsoria? Siinä illan aikana pitää tarjota ne drinkit jos esittää rahamiestä.
Hupakko ei tuolloin varmasti ajattele yhden illan seksiä, vaan loppuelämän hyvinvoinnilleen maksajaa.
No kyllähän sinä tämän tiesitkin, yritit vaan leikkiä tekopyhää.En vaan minulla on aika paljon kokemusta miesten rahoilla juomisesta. Sitä se hupakko haluaa kun baarista etsii rahamiestä.
Jos nyt koitat maksulliseksi haukkua niin menee pahasti pieleen. Ei myöskään ole rikos antaa ymmärtää ja olla antamatta. Sillä tavalla voi yhden illan aikana saada useamman maksajan.
Onko baari-iltasi tavoitteena juoda mahdollisimman halvat ja kovat kännit vai miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Itse ainakin olen kavereideni kanssa ja poikkean tuosta porukasta ainoastaan jos kohdalle tulee erityisen kiinnostava nainen. Toki voin jutella myös muuten hauskojen ihmisten, kanssa vaikka en olisikaan heistä kiinnostunut seksimielessä. En tosin erityisemmin välitä ottaa juomatarjouksia vastaan, koska en halua jäädä velkaa.
Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.
Enemmänkin tuo kertoo sen, että se sinun ulkonäkösi ja alapääsi on ainut asia, mikä on sinussa hyvää. Ei yksikään ihminen hengaile epäkiinnostavien tyyppien kanssa, jos ei ole aivan pakko. Sinulla ei siis ole edes varaa drikkeihin ja sitten h4432aat ne miehiltä. Tätä on 2017-vuonna vahva ja itsenäinen nainen :D
Hyviä johtopäätöksiä vedät. Nuo ovat ainut asia mikä juuri niitä miehiä minussa kiinnostaa. Kertoo enemmän niistä kuin minusta. Ovat helppoja.
Jos ainut asia, mikä sinussa miehiä kiinnostaa on se, voit miettiä sitten omaa "antiasi" maailmalle. Mitähän sinullekin käy, kun se ainut "kykysi", seksuaalinen vetovoima, häviää? Jotenkin surkuhupaisaa, että joku on ylpeä siitä, että kauneus ja seksi on ainut asia, mitä voi maailmalle antaa.
Ohiksena kerron sinulle että ei tätä nyt noin vakavasti kannata ottaa, lepo vaan. Läppäähän tässä vain heitetään.
Oikein rupeet filosofoimaan, hassu!
Miekin sanon olevani veturinkuljettaja vaikka oon vuan ratapihalla töissä, sillä suapi pilluu
Ei ne sua usko. Älä nyt kuvittele. Kyllä ne tietää.
Aina ne tietää. Te vaan pidätte niitä tyhminä.
Jos olet Keskon varastolla, niin sitten ei ole ongelmaa. Kuitenkin mikäli sattuisit olemaan S-Ryhmän varaston trukkikuski, niin tilanne olisi paljon vakavampi.
Minullapa on nätti naama, isot tissit ja (kuulema) Euroopan paras perse (miksi ei maailman 🤔) ja patukkaa on tarjolla niin paljon että riittää, mutta kun en huoli. Ilman on kivempaa!
Tuskin tuo valhe on jos jätkä lentelee kukasta kukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että jos joku haluaa tarjota, niin häntä ei erityisemmin tuohon mennyt raha hetkauta. Siten on jokseenkin huvittavaa nähdä itsensä jotenkin huijauksen tekijänä kun toinen tekee sitä mitä hän haluaa tehdä. Jos paljastut jossain vaiheessa kusipääksi, niin saamasi kohtelu johtuu kyllä ihan muista jutuista kuin siitä, että "huijasit" kyseistä henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on nätti naama, isot tissit ja (kuulema) Euroopan paras perse (miksi ei maailman 🤔) ja patukkaa on tarjolla niin paljon että riittää, mutta kun en huoli. Ilman on kivempaa!
Kuvauksen perusteella olet aika lihava. Siksi Euroopan paras perse, että kyseinen mies tykkää niistä Brasilian jättiperseistä, jotka ovat vielä omaakin persettäsi isompia.
Tuollaiset miehet ovat lentäjiä vain aamuisin, siis silloin, kun nainen heittää
valehtelijan asunnosta pihalle.
Aika nopeasti paljastuisit jos ruvetaan lentämisestä puhumaan... ellet oikeasti ole vaikka alan harrastaja, ja niin no, erottuisit silti ammattilaisesta. T: Nainen ja lentäjä
Oon mä kysynyt raksamieheltäkin miten kattotelineet rakennetaan. Jätkä alkoi nikottelemaan. Oli siis varmaan joku jääkiekkoilija tai työtön. Olin meinaan veljeni apuna, kun se niitä rakensi omaan taloonsa.
Siihen jäi pöytään yksin selittämään.
Ekonomi, Nainen 28v.