Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron..
..että "no joo, en mä mikään lentäjä oikeesti oo, vaan duunissa Keskon varastolla trukkikuskina"?
Kommentit (152)
En lähtisi lentäjän matkaan joka tapauksessa, häntäheikkejä kaikki. Samallalailla kuin baarimikotkin.
Sen sijaan, jos mies kertoisi olevansa trukkikuski, meillä olisi ainakin jutunaihetta. Itsekin olen ajanut trukkia varastolla useamman vuoden.
Ei kannata etukäteen päättää mitä naiset ovat ja mistä tykkäävät.
Olen akateeminen mies, mutta en lääkäri tai juristi. Vieraassa kaupungissa noilla "meriiteillä" saa kuitenkin paremmin pesää kuin maisterina esiintyminen. Kyllä naisia on helppo vedättää, mikä toisaalta on sääli meidän maisterien puolesta. Olen kuitenkin tyytyväinen - lääkäreihin ja juristeihin hurahtavat helpoiten semmoiset naiset, joiden kanssa en pysyvämpään parisuhteeseen ryhtyisi kuitenkaan. Ekonomit ja dippainssit on sitten ihan bimbojen heiniä.
Ei tarvitse pilata toisen nautintoa kertomalla totuus. Jätä hyvät muistot kiihkeästä yöstä lentäjän kanssa ja ghostaa.
Täytyy sanoa, että kun itse olen ollut baarissa hakemassa yhden yön seuraa, niin kyllä siinä on pelkästään ulkonäkö ja miehen käytös ratkaisseet. En ole ammattia edes kysellyt. Parisuhde on sitten saattanut kehittyä pitemmän tutustumisen myötä tai (useimmiten) ei.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi lentäjän matkaan joka tapauksessa, häntäheikkejä kaikki. Samallalailla kuin baarimikotkin.
Sen sijaan, jos mies kertoisi olevansa trukkikuski, meillä olisi ainakin jutunaihetta. Itsekin olen ajanut trukkia varastolla useamman vuoden.
Ei kannata etukäteen päättää mitä naiset ovat ja mistä tykkäävät.
En huolisi sinua matkaani ahdasmielisyydestäsi johtuen. Lyttäätkö ihmiset yleensäkin pelkän ammatin perusteella?
t. lentäjä
Lentäjät on vähän kuin AMK-tyypit, mutta osaa ajaa lentokonetta. Ei mitään järjen jättiläisiä. Ja trukkikuskitkin kurottaa korkeuksiin. Jatka vaan, ap, valitsemallasi linjalla ja onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies, mutta en lääkäri tai juristi. Vieraassa kaupungissa noilla "meriiteillä" saa kuitenkin paremmin pesää kuin maisterina esiintyminen. Kyllä naisia on helppo vedättää, mikä toisaalta on sääli meidän maisterien puolesta. Olen kuitenkin tyytyväinen - lääkäreihin ja juristeihin hurahtavat helpoiten semmoiset naiset, joiden kanssa en pysyvämpään parisuhteeseen ryhtyisi kuitenkaan. Ekonomit ja dippainssit on sitten ihan bimbojen heiniä.
Niinhän sä luulet. Kun tehdään punktuo, niin minkä nikaman väliin se tehdään?
Kerroppa se lääkäri, ilman googlea.
Ekonomi, Nainen 28v.
Eeivvv. Luuleeko miehet että ammatilla on mitää väliä?
En ois uskonu että äijät on noin tyhmiä.
Tästä lähin avaan sakset vain maajusseille.
Ja tämä oli siis ironiaa.
Latina sulla on tietenkin hallussa. Tuleppa esittämään lääkäriä, niin nauran sinut suohon.
Ekonomi, Nainen 28v.
Ei se rikos ole, tietenkään. Valehtelemalla varmistat kuitenkin sen, että jos satutkin tykkäämään naisesta, seuraavia treffejä ei tule, kun valehtelusi paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Se on pahin rikos mitä ihmiselle voi tehdä.
Toivottavasti nämä mätänee vankilassa koko loppuelämänsä.
Nämä on loistavia :D
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa ensin nähdä sen naisen joka ihastuu sinuun pelkän (fiktiivisen) ammatin takia. Keskustellaan siitä mahdollisesta moraalisesta valehteluun liittyvästä ongelmasta sitten, kun näin tosielämässä tapahtuu, mitä erittäin vahvasti kyllä epäilen.
Uskon että näet vastaavan naisen katsomalla peiliin
Kyllä lentäjät on järjen jättiläisiä, se työ vaatii ihan älyttömän paineensietokyvyn. Ja toinen juttu: Olin ilmavoimien varuskunnassa sotilaskodissa töissä. Myimme ilmavoimien logolla varustettuja sytkäreitä, niin eräs siviili osti niitä ja kertoi, että kun hänellä on tämmöinen, niin naiset luulee häntä lentäjäksi ja flaksi käy. Tällöin sai siis ravintoloissa vielä polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole petos. Ihan omaa tyhmyyttään saa nainen syyttää, jos jonkun kanssa menee sänkyyn siksi, että kuvittelee tämän olevan lentäjä.
Kaikki naiset menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”””” Onko se rikos, jos baarissa kerron olevani lentäjä, nainen ihastuu, pääsen sänkyyn ja vasta aamulla kerron.. ””””
Ei se rikos ole, mutta onnistuneesta höpsäytyksestäsi hupakko tarjoilee sulle välittömästi antimiaan, luullen löytäneensä hyvinvoinnilleen sponsorin.
Ei siinä sen kummempaa.Jos on yhden illan seksistä kyse niin miksi se hupakko ajattelisi mitään sponsoria? Siinä illan aikana pitää tarjota ne drinkit jos esittää rahamiestä.
Hupakko ei tuolloin varmasti ajattele yhden illan seksiä, vaan loppuelämän hyvinvoinnilleen maksajaa.
No kyllähän sinä tämän tiesitkin, yritit vaan leikkiä tekopyhää.En vaan minulla on aika paljon kokemusta miesten rahoilla juomisesta. Sitä se hupakko haluaa kun baarista etsii rahamiestä.
Olet siis alan ammattilainen?
Jos nyt koitat maksulliseksi haukkua niin menee pahasti pieleen. Ei myöskään ole rikos antaa ymmärtää ja olla antamatta. Sillä tavalla voi yhden illan aikana saada useamman maksajan.
Onko baari-iltasi tavoitteena juoda mahdollisimman halvat ja kovat kännit vai miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Itse ainakin olen kavereideni kanssa ja poikkean tuosta porukasta ainoastaan jos kohdalle tulee erityisen kiinnostava nainen. Toki voin jutella myös muuten hauskojen ihmisten, kanssa vaikka en olisikaan heistä kiinnostunut seksimielessä. En tosin erityisemmin välitä ottaa juomatarjouksia vastaan, koska en halua jäädä velkaa.
Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.
Niin muuten terveisiä sille Hotelli Vantaan miehelle. Nähdään siellä. Vantaan helpoimmat miehet löytyy hotellilta.
Ei ole. Jos nainen on niin typerä että menee sänkyyn tyypin kanssa vain koska tämä on lentäjä niin ihan oikein sille.
t. nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Kun tehdään punktuo, niin minkä nikaman väliin se tehdään?
Kerroppa se lääkäri, ilman googlea.
Ekonomi, Nainen 28v.
Kuule, ei ne noita ryhdy tenttaamaan. Valehtelun ensimmäinen sääntö on, että pitää olla uskottava. En yritä selittää, että olisin joku maailmankuulu aivo- tai sydänkirurgi vaan ihan tavallinen terveyskeskus- tai sairaalalääkäri. Noita pystyy esittämään. Keskusteluaiheet on ihan muuta kuin päivän praktiikan läpikäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten terveisiä sille Hotelli Vantaan miehelle. Nähdään siellä. Vantaan helpoimmat miehet löytyy hotellilta.
helpoimmat miehet ja halukkaimmat naiset - kyllä vakka kantensa löytää
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinpa ensin nähdä sen naisen joka ihastuu sinuun pelkän (fiktiivisen) ammatin takia. Keskustellaan siitä mahdollisesta moraalisesta valehteluun liittyvästä ongelmasta sitten, kun näin tosielämässä tapahtuu, mitä erittäin vahvasti kyllä epäilen.
Nopein tapa päästä eroon naisesta kuin naisesta baarissa:
nainen: mitä sää teet työksesi?
mies: mä olen työtön!
Ei petä ikinä!
Käytän vain hyväkseni tilaisuuden kun se annetaan. Ammatin esittäjillä tai rahalla leveilijöillä ei yleensä järki paljon päätä pakota niin se on naurettavan helppoa.