Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuten täydellinen mutta...

Vierailija
26.10.2017 |

Miehen kasvot eivät ole ollenkaan viehättävät. Vaikea sanoa edes yhtä hyvää piirrettä hänen kasvoistaan. Hän on itsekin sanonut että olen niin sanotusti out of his league. Pitääkö tälle antaa ollenkaan painoarvoa? Muuten mies hyvä paitsi ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, se oli toinen miinus. En ole yleensä ollut nirso miesteni suhteen ja ollut kusipäätä toisensa jälkeen mutta nyt löytyi ihminen jolla samanlaiset arvot yms joten pitäskö vaan ignoorata koko ulkonäkö ja keskittyä ihmiseen vaikka ei pidä viehättävänä. Pelkään myös vähän että mitä läheiset sanoo kun he haukkuvat aina kaikkien ulkonäön pienetkin virheet ja itseä pelottaa että arvostelisivat tämän miehen myös.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyttele vaan niissä jännämiehissä, kunnes kasvat ulos pinnallisuudestasi.

Vierailija
2/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt jo ymmärtää, että täydellistä miestä tai naista ei ole olemassa eikä tulossa. Kaikkea ei voi valitettavasti saada. Jos vaihtaisit miehesi komeampaan niin varmasti kohta harmittaisi kun ette kohtaa henkisellä tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina tutustunut ihmisiin olo ulkonäkö millainen tahansa, enkä pidä mistään adoniksista yleisesti, niillä on liikaa kusta päässä. Mutta olis hyvä että ihmisessä olisi edes pari piirrettä mitkä viehättää? Eikö?

Onko täällä ihmisiä jotka eivät aluksi pitäneet kumppaniaan ollenkaa ulkoisesti viehättävänä?

Ap

Vierailija
4/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sukulaiset seukkaa sen miehen kanssa. Miksi pidät niin tärkeänä miellyttää heitä?

Vierailija
5/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja kun ihmiset provosoitu tästä.

Kuinka monella täällä on kumppani joka oikesti on aivan eri luokkaa ulkonäöltään?

Vierailija
6/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja kun ihmiset provosoitu tästä.

Kuinka monella täällä on kumppani joka oikesti on aivan eri luokkaa ulkonäöltään?

ei ole olemassa mitään tasoja.

Vierailija
7/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma tai epäviehättävä voi hetkessä muutta viehättäväksi, kun/jos toiseen kiintyy tai ihastuu. Tuo että koet miehen ulkomuodon kokonaan kauheana kertoo mielestäni lähinnä siitä, että et ole ihastunut ko. tyyppiin. Montako kertaa olette tavanneet? Jos yksi tai pari, niin ok. Jos 5 kk, niin tuskin muutosta enää tulee.

Vierailija
8/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyyhän sitä koreankin katseluun, sanoi akka jolla oli kauhian ruma mies.

Vierailija
9/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautunut mies kirjoitti:

Yrittäkää nyt jo ymmärtää, että täydellistä miestä tai naista ei ole olemassa eikä tulossa. Kaikkea ei voi valitettavasti saada. Jos vaihtaisit miehesi komeampaan niin varmasti kohta harmittaisi kun ette kohtaa henkisellä tasolla.

Tiedätko miten mun turhautuminen naisiin loppu? Lopetin kaiken kontaktin naisiin, ihan kaiken. Ensiksi ajattelin, että en avaa naisille edes ovia, mutta ei se onnistu, se on koodattu mun kilttiin herrasmies kavaljeeri luonteeseen. Pidän ja avaan ovia edelleen naisille, mutta se on ainoa kontakti naisiin, katsos kun minunlaisesta kiltistä ihmisestä ei ole naisille muuhun kuin ovia avaamaan.

Vierailija
10/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa jatka miehen kanssa jonka kasvot ei miellytä. Kuka viitsii katsoa rumaa henkilöä joka aamu ja päivä? Miehiä kyllä riittää, ei kannata epämiellyttävään tyytyä.

Vierailija
11/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma tai epäviehättävä voi hetkessä muutta viehättäväksi, kun/jos toiseen kiintyy tai ihastuu. Tuo että koet miehen ulkomuodon kokonaan kauheana kertoo mielestäni lähinnä siitä, että et ole ihastunut ko. tyyppiin. Montako kertaa olette tavanneet? Jos yksi tai pari, niin ok. Jos 5 kk, niin tuskin muutosta enää tulee.

Tämä oli asiaa. Et tosiaan ole mieheen ihastunut, jos nyt arvuuttelet sellaisia aivoituksia, että mitä jotkut muut ihmiset saattavat sanoa ja ajatella miehen ulkonäöstä. Tuollainen ajatusmaailma kuulostaa lähinnä joltain yläkoulun apuluokkalaisen mentaliteetilta, ei kypsän aikuisen ajatusmaailmalta.

Jos et ole ihastunut mieheen, niin jätä homma sikseen. Myös mies on loppupeleissä onnellisempi niin, että hänellä on mahdollisuus löytää kumppani, joka hyväksyy ja rakastaa häntä kokonaisuutena, eikä arvota parisuhteen tulevaisuutta ulkopuolisten tahojen mielipiteiden mukaan.

Vierailija
12/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, tämä unohtui: "Pelkään myös vähän että mitä läheiset sanoo kun he haukkuvat aina kaikkien ulkonäön pienetkin virheet ja itseä pelottaa että arvostelisivat tämän miehen myös."

-> hanki itsellesi fiksumpaa seuraa, läheisesi kuulostavat yksiselitteisesti joukolta kusipäitä.

T. nro. 12

Vierailija
13/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein valittaa että mies kohtelee huonosti, nyt sulla on tilaisuus osoittaa että nainen painottaa enemmän luonnetta kuin ulkonäköä.

Vierailija
14/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ajattelet että on jotain tasoja niin pysy sinkkuna niin kauan kunnes olet aikuinen. Se että toisen ulkonäkö ei vastaa täydellisesti sun Päiväunia ja sen takia jarruttelet kertoo susta ihan tarpeeks ihmisenä.

Ja toisekseen tottakai miehet sanoo naiselle että olet out of my league. Jokainen oikeesti aikuinen tietää että oikeassa tosielämässä ei mitään tasoja ole ja jos olisikin niin vaikuttaa niihin aivan muut asiat kuin ulkonäkö. Ja sähän mietit enemmän mitä sukulaiset sanoo. Se kertoo sen ettei sun kannata olla suhteessa. Ei ne kumppanit ole mitään näyttelykappaleita. Mutta sähän olet selkeästi niin miehen kipeä että ilmeisesti on.

Kannattaa vaan nirsoilla jatkossakin niin saat just sitä mitä sulla on ollukki eli huonoja suhteita koska nenän muoto ei miellytä ni vaihetaan äijää. Vilkaiseppa peiliin.

Vierailija
15/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu lopulta nimenomaan susta itsestäsi. Läheisten mielipiteitä ei tarvitse tai kannata murehtia.

Itse ajattelen ja koen, että psyykkiset ominaisuudet ja yhteenkuuluvuus yleisesti ottaen ylittävät fyysiset seikat. Mutta jos susta tuntuu, että asia todella häiritsee, kannattaa ennemmin päättää suhde, kuin olla ihmisen kanssa, joka ei vain viehätä. 

Itse tuossa tilanteessa varmaan yrittäisin ohittaa asian ja yrittää suhdetta, mutta jos muutamien kuukausien päästä edelleen tuntuu, että se haittaa (esim. kun katsot miestä, tunnetko lähinnä rakkautta, vai onko tunne enemmänkin "oot tosi kiva, mutta..."), kannattaa ennemmin lopettaa suhde kuin jäädä siihen roikkumaan, jolloin kummankin aikaa menee hukkaan. Ja jos syy on vain tässä, sitä ei kannata turhan loukkaamisen takia sanoa, koska mies ei kuitenkaan asialle mitään voi.

Vierailija
16/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäisen kerran tapasin minun mieheni, se oli minun mielestä tosi ärsyttävän näköinen ja ruma. Toisella kerralla keskusteltiin vähän pidempään, mutta en vieläkään syttynyt. Pikku hiljaa aloin kiinnostumaan koska hän oli loppujen lopuksi tosi mukava ja kiltti. Meillä oli hauskaa yhdessä. Nyt ollaan oltu naimisissa 20 vuotta ja tuosta ärsyttävän näköisestä ja rumasta miehestä on tullut aika komea mies. Paino pysynyt ja hiusten leikkaus on muuttunut, kasvattanut siistin parran jne. 

Vierailija
17/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätko miten mun turhautuminen naisiin loppu? Lopetin kaiken kontaktin naisiin, ihan kaiken. Ensiksi ajattelin, että en avaa naisille edes ovia, mutta ei se onnistu, se on koodattu mun kilttiin herrasmies kavaljeeri luonteeseen. Pidän ja avaan ovia edelleen naisille, mutta se on ainoa kontakti naisiin, katsos kun minunlaisesta kiltistä ihmisestä ei ole naisille muuhun kuin ovia avaamaan.

Tää kertoo yksinomaan sun omista ongelmista. Ei miehet sen helpompia ihmisiä ole...

Mutta jos tuo auttoi, niin hyvä

Vierailija
18/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kasvot eivät ole ollenkaan viehättävät. Vaikea sanoa edes yhtä hyvää piirrettä hänen kasvoistaan. Hän on itsekin sanonut että olen niin sanotusti out of his league. Pitääkö tälle antaa ollenkaan painoarvoa? Muuten mies hyvä paitsi ei ole koskaan ollut vakavassa suhteessa, se oli toinen miinus. En ole yleensä ollut nirso miesteni suhteen ja ollut kusipäätä toisensa jälkeen mutta nyt löytyi ihminen jolla samanlaiset arvot yms joten pitäskö vaan ignoorata koko ulkonäkö ja keskittyä ihmiseen vaikka ei pidä viehättävänä. Pelkään myös vähän että mitä läheiset sanoo kun he haukkuvat aina kaikkien ulkonäön pienetkin virheet ja itseä pelottaa että arvostelisivat tämän miehen myös.

Kaikki klassiset lassukkakliseet: ruma ja kokematon mies, itse on juostu juoksuja jännien kanssa ja kavereiden mielipide pelottaa.

Palstamiehen keksimä provo.

Vierailija
19/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina tutustunut ihmisiin olo ulkonäkö millainen tahansa, enkä pidä mistään adoniksista yleisesti, niillä on liikaa kusta päässä. Mutta olis hyvä että ihmisessä olisi edes pari piirrettä mitkä viehättää? Eikö?

Onko täällä ihmisiä jotka eivät aluksi pitäneet kumppaniaan ollenkaa ulkoisesti viehättävänä?

Ap

Mies muuten täydellinen, mutta hänessä ei ole edes paria piirrettä joka viehättää.

Vierailija
20/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kertoo yksinomaan sun omista ongelmista. Ei miehet sen helpompia ihmisiä ole...

Mutta jos tuo auttoi, niin hyvä

Mun ongelmat loppu kun lopetin naiset elämästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi