Mitä maksaa pienen keittiön kaapinovien uusinta
asennettuna? Suunnilleen... Minulla Ikean keittiö ja kaapinovien pinta kuoriutuu, saranat repsottaa jne. En kuitenkaan halua teettää kallista remonttia, koska asuntokaan ei ole kummoinen.
Kommentit (42)
Laskepa ihan itse Ikean nettisivuilla.
No en just halua Ikeasta, kun en osaa itse asentaa. Ap
Tai päällystä vanhat ovet DC Fix-kalvomuovilla. Netistä löytyy kokemuksia kaapinovien päällystämisestä.
Voi tulla mittojen kanssa ongelmia jos vaihtaa eri firman oviin.
Kysäisin paikalliselta yrittäjältä paljonko velottais meidän keittiön kaappien ovien (10 kpl + laatikostot) uusimisesta, vastas että 690e.
Kaverilla maksoi ovet ja laatikot noin 1000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovet voi teettää mittojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No en just halua Ikeasta, kun en osaa itse asentaa. Ap
Ostat ovet itse ikeasta ja palkkaat remppamiehen ruuvaamaan ne kiinni. Ammattimiehelle menee korkeintaan pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa enemmän teetettynä kuin ostaisi Ikeasta sopivan kokoiset ovet? Ketkä ovia tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kannattaakin teettää ovet mittojen mukaan eikä ostaa valmiiksi sopivia Ikeasta.
Toivottavasti ap:lla ei ole pikkurahasta puutetta...
Remppamies ja ikean ovet halvin ratkaisu.
On myös ollut firmoja joilla ovet voi päällystyttää kalvolla. Ihan siistiä jälkeä.
No mutta mistä hitosta semmosen parin tunnin remppamiehen saa? Baaristako? Ap
Kyllä me tullaan tilaamaan ja asentamaan ja varmaan me voidaan maksaakin sinulle avuttomalle :D (vitsi, mutta oikeasti!!!!)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kokeilisit googlea? Kätevä hakupalvelu just tällaisiin tapauksiin.
Sitten soittelet eri vaihtoehdoille ja kerrot mitä pitäisi tehdä (esim 10kpl Ikean ovia kiinnitettävänä) ja ne kertoo koska ehtisi ja mitä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tullaan tilaamaan ja asentamaan ja varmaan me voidaan maksaakin sinulle avuttomalle :D (vitsi, mutta oikeasti!!!!)
Kiitos äiti!
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Netistä tai kysymällä tutuilta ketä ovat käyttäneet. Kai googletit "kodin remontit" tai keittiöremontit. Rautakaupoilla voi olla jotain palvelua.
Ketään asiasta tietävää?