Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka tekee keittoa tuoreesta keittojuurespaketista?

Vierailija
25.10.2017 |

Siis kelmutetusta paketista, jossa porkkanaa, purjoa, selleriä (pitää itse pilkkoa). Eikä käytä kasvisliemikuutiota.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sinkku, koska tekee aika pieniä keittoannoksia. Tai ei kovinkaan tottunut katselemaan juuresten kilohintoja.

No totta puhuen en ajattele mitään.

Vierailija
2/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan ykköstä, mutta jos jotain kuitenkin ajattelen, niin parempi noin, kuin jotain rasvaista tilalle.

Vierailija
4/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumalauta jos siitä paketista tekee keittoa niin voi tulla vähän ruoansulatuksen kanssa ongelmia. Ei oo ne muovit nimittäin syötäviä.

Vierailija
5/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentuneestako paketista se pitäisi tehdä?

Vierailija
6/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko se keittojuurespaketti pahvia vai styroksia.

Vierailija
7/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen: "Kas, hän tekee keittoa tuoreesta keittojuurespaketista."

Vierailija
8/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mitään muuta ruokaisaa soppaan laita?

Vierailija
9/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että ajattelisin lähtisikö tuo nainen kanssa sänkyyn. Eli hyvin paljon samaa kuin kaikista muistakin naisista.

Vierailija
10/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin heti kaikkea rivoa. ;D

Vierailija
11/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen, kolmehenkiselle perheelle, viiden litran keittoon niitä paketteja menee 2, kustannus hiukan alle 4 euroa. Ei syödä kovin usein perinteisiä keittoja, joten en nuukaile näissä. En ajattele mitään erityistä, jos näen jonkun muun mitä ostavan.

Vierailija
12/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
13/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelisit ihmisestä, joka kyttää kaupassa toisten ostoksia tehdäkseen niistä vauva-aloituksia?

Vierailija
14/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin: "Pitäisikö vinkata, että peruna-keittojuurespakasteesta keitto tulee vielä helpommin ja vitamiinitkin säilyvät pakasteissa hyvin."

Vierailija
15/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä keitossa tuo on ihan järkevää. Siitä saa tosi näppärästi sellaisen kahden hengen sopan, kun hiukan heittää vaan lihaa joukkoon.

Jos niitä paketteja rupeaa ostamaan viisi kappaletta kerralla niin sitten ihmettelen.

Vierailija
16/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
17/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Korkeintaan ajattelen hänen aikovan ostaa sen paketin. En tuhlaa ajatuksiani siihen valmistako hän itse niistä mitää, valmistako joku niistä keittoa vai käyttääkö johonkin muuhun.

Vierailija
18/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin käytin, koska siinä oli juuri sopivan kokoiset palat purjoa ja selleriä. Itse kuorin ja pilkkosin keittoon lisää porkkanoita ja perunoita ja keitosta riippuen kalaa, lihaa tai kanaa.

Nykyään käytän Apetit juureskuutioita pakastealtaasta. Nopea tapa tehdä keittoa.

Vierailija
19/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä oikeesti mitä kukaan tuosta miettii. Sen kun teet soppas vaikka kävyistä.

Vierailija
20/25 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääääähhh itse olen juurikin tuollainen nainen eli ostan toisinaan noita valmispakkauksia. Joudun laittamaan aika paljon ruokaa itselleni, työpaikkani lähellä ei ole paljonkaan kivoja ja edullisia lounasravintoloita. 

ASK ME ANYTHING!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi