Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 30kg/2v! OV

Vierailija
08.04.2006 |

Tämä on ihan oikeasti tosi juttu,tasan kaksi vuotta sitten painoin 30 kg enemmän kuin tänään..enkä siis ollut enää raskaana silloin,ihan puhdasta ihraa oli kaikki ylimääräinen.

On mielettömän ihana ja keventynyt olo nyt jaa saa shoppailla kaikkea kaunista:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun yltäisin tuohon.. Ihan nyt ei 30 kg ylimääräistä, mutta kymmenen on.. Yritys on nyt päällä, pari kiloa jo lähtenyt.

Vierailija
2/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on liikakiloja 30 ja viikko sitten tein päätöksen että NYT RIITTI!! Toivotaan että minäkin 2vuoden päästä olen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entäs tää: tuttava laihdutti kolmessa viikossa 17 kiloo. Juu ja ihan kuulemma tosi juttu. :D

Vierailija
4/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko painonpudotus pysyvää?

Mitä nopeemmin tiputat, sen varmemmin tulee takaisin...

Kokemusta on :(

Vierailija
5/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äitisylomalta töihin,siinä varmaan suurin syy-kotona tuli naposteltua tylsyyteen enemmän kuin tarpeeksi kaikenlaista:)

Aloitin kovan aerobisen liikunnana,rapakuntoisena aloin käydä 5 kertaa viikossa jumpassa (step,aerobic,muokkaus..)ja nopeasti alkoi tapahtua!Ruokavaliota en kummemmin rukannut,sokeri on kokonaan poissa (hermesetas ja canderel tilalle),ja työn ja kuntoilun lomassa en ehtinyt syödäkään kovin paljoa vuorokauden aikana.

Uskokaa että pari vuotta on mennyt tosi nopsaan,aina yhtäkkiä vaan huomasin että taas on muutama kilo lähtenyt.

Jännä,että vieläkin minulla on sellainen lihavan itsetunto,järjestään ostan liian isoja vaatteita ja tarkkailen syömisiä vaikka enää ei tarvisikaan,olen normaalipainon alarajoilla.

Nyt olen hieman vähentanyt aerobista liikuntaa ja lisännyt kuntosaliharjoittelua.

Vierailija
6/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse suosittelen nimenomaan tuolla liikunnan lisäämisellä pudottamista,eivät tule niin helposti takaisin ja vartalo on kauniimpi kuin vain ruokavaliolla laihdutettaessa.

Ensimmäset kaksi kuukautta oli ihan tappoa siellä liikuntakeskusessa!Luulin kuolevani sinne jumppasaliin joka kerta,mutta sitkeästi vaan menin seuraavana päivänä uudelleen..ja pikkuhiljaa ne tunnit alkoi tuntuakin ihan kivoilta.

Vierailija
7/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on ihan sama toi " lihavan itsetunto" . Kokoajan järjetön häpeä päällä omista " läskeistä" ja peilissä tuntuu ettei mikään ole niistä ajoista muuttunu, kun painoin 90kg.. Milloinkohan tämä vaihe menee ohi ja " ymmärtää" olevansa ihan normaalimitoissa nyt..? t:173cm/64kg

Vierailija
8/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samoissa mitoissa:))))Kaippa sitä aina tuntee vaan olevansa " iso tyttö" vaikka ei enää olekaan..kirjoitukseni ei muuten ole mikään itsekehukirjoitus,haluaisin vain tsempata muita joilla urakka edessä,että se on oikeasti mahdollista.

Vierailija
9/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää laihduttaja en siis ollut minä. (olisinkin ollut!) vaan yks tuttu, jos nyt ihan tutukskaan voi sanoo. Ja toi " tosijuttu" ei kyllä varmana ollut totta vaikka kovasti niin väittikin. Muutenkin tää tapaus on aikas kova keksimään mitä kummallisimpia juttuja saadakseen osakseen huomioo.

Vierailija
10/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla paineita takasinlihomisesta? Mulla on joskus paniikki, että jos heräänkin jonain päivänä taas 90kiloisena..koska vaati kuitenkin niin paljon laihtua että jännittää jos yhtäkkiä menettääkin sen itsehillinnän, jonka vaivoin sai kokoon silloin vuosi sitte.

Joudutko muuten käyttämään vaatteissa mitä kokoa? Kun itse en mahdu millään esim. S kokoon vaan joudun ostamaan aina M:ää tai joskus jopa L:ää.. Sekin " masentaa" , kun urakan jälkeen joutuukin vielä käyttämään nykymaailman mitoituksen mukaan isoja vaatteita.

Mutta ONNEA sulle saavutuksesta:)

Vierailija
11/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sulla on aikaa käydä 5krt/vko salilla ja vielä töissä ja lisäksi pieni lapsi? Mä olen nyt hoitovapaalla ja käyn 2-3 kertaa viikossa salilla. Mut olen miettinyt, että miten harrastuksen käy, kun menen töihin. Kun haluaisin pitkien työpäivien jälkeen viettää aikaa lapsenkin kanssa.. Käytkö iltamyöhällä tai aamuaikasella? Vai ihan normaaliin aikaan töiden jälkeen? Musta tuntuu, että sitten jäisi tosi vähän aikaa lapselle, kun illat on muutenkin lyhyet.

Vierailija
12/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkiä. Eli ei liikkumiseen välttämättä pitkää aikaa mene. En katso juuri koskaan telkkua, joten en käytä samaa aikaa vaikka Salkkareiden tai Kaunareiden katsomiseen...Salilla käymistä en harrasta ja siihen menisikin minulla matkoineen pidempi aika.

Vierailija:

Kuinka sulla on aikaa käydä 5krt/vko salilla ja vielä töissä ja lisäksi pieni lapsi? Mä olen nyt hoitovapaalla ja käyn 2-3 kertaa viikossa salilla. Mut olen miettinyt, että miten harrastuksen käy, kun menen töihin. Kun haluaisin pitkien työpäivien jälkeen viettää aikaa lapsenkin kanssa.. Käytkö iltamyöhällä tai aamuaikasella? Vai ihan normaaliin aikaan töiden jälkeen? Musta tuntuu, että sitten jäisi tosi vähän aikaa lapselle, kun illat on muutenkin lyhyet.

Vierailija
13/13 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pudottanut painoa reilu 11kk ja -37.2kg :) Tavoitteena on saada 50kg pois. Myös minulla on " ongelmana" se, että kun katson peiliin, niin näen vaan sen saman ison tytön kuin vajaa vuosi sitten. Tutut kyllä väittävät, että olen kuin eri ihminen...