Lue keskustelun säännöt.
Siis voiko parikymppisenä vielä tulla ns. kasvukipuja??!!
13.04.2006 |
Särkenyt pohkeita ja nilkkoja jo monta tuntia, ihan kuin silloin pienempänä kun jalat kasvoi :/
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla