Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?

YstäviäVaan...
24.10.2017 |

Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.

Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?

Kommentit (277)

Vierailija
81/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että vaimot huomaavat mutta salarakkaat uskovat sinisilmäisen vilpittömästi.

Kirjoitin kerran aiemmin miten huijaat itsellesi salarakkaan ja se viestiketju poistettiin. Tarkoitus oli kertoa omakohtaisin kokemuksin höystettynä kaikki kikat ja se ymmärrettiin varmaan väärin. Se oli tarkoitettu herkässä ja rikkinäisessä tilassa oleville naisille välttää tällaisen pelimiehen hyväksikäyttö.

Tekisi mieli kirjoittaa se uudestaan koska minua niin harmittaa oma aikaisempi käytökseni ja se kuinka paljon mielipahaa ja surua olen tuottanut naisille jotka jo valmiiksi olivat kovia kokeneet ja luottivat minuun. Jotenkin asiasta kirjoittaminen tuntuisi oikealta

Eronnut tai jätetty nainen ei ajattele järkevästi vaan kaipaa läheisyyttä ja tekee virhearviointeja ja sitä pelimiehet käyttävät hyväkseen sen muutaman kuukauden

Sivullisen on turha neuvoa ja toisaalta yleensä tällainen suhde pysyy salassa muiltakin. Pahaltahan se tuntuu ja moni kakkosnainen ei edes tajua että on pelkkä pelinappula miehen tyydyttämisessä

Tätä en ymmärrä. Miksi naisesta tehdään uhri? Eiköhän se kakkosnainen voi saada ihan yhtä lailla tyydytystä jutusta ja olla myös valmis dumppaamaan miehen koska vain.

Jos joku mies ei halua minua ykköseksi en minäkään häntä ykkössijalle nosta vaan ihan tasaveroisessa hauskanpitoasetelmassa ollaan molemmat.

Ykkösen kanssa leikitään kotia ja omistetaan asioita. Kakkosien kanssa harrastetaan vain seksiä ja palataan vaimon luo. Siinä on melkoinen ero. Ei kakkosen tarvitse olla vaimoainesta

Edellisen pointti taisi olla siinä, ettei se (kakkos)nainenkaan välttämättä kaipaa suhteesta mitään seksiä kummempaa. Parisuhde ei ole kaikkien naisten(kaan) tähtäimessä. Lisäksi on myös niitä, joka ovat yhtä aikaa sekä ykkösiä että kakkosia, kuten itse olin. Stereotypia höynäytettävästä, prinssiään omakseen ikuisesti odottavasta naisesta voitaisiinkin jo hiljalleen unohtaa, kaikilla aikuisilla kun on oma tahto. On myös melkoista aliarviointia kuvitella, että kaikki kakkoset sukupuolesta riippumatta uskoisivat "seksitön avioliitto" tai "puoliso ei ymmärrä" -lirkutteluun, vaikka sujuvasti nyökyttelisivätkin.

Vierailija
82/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meinasin jäädä kiinni. Kortsun pakkausmuovi oli tarttunut mun vaatteisiin ja irtosi illalla vaatteita riisuessa. Vaimo oli onneksi selkä minuun päin. Muuten ole onnistunut salaamaan kaikki suhteeni. On työromanssia ja ex muijia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sulle kuuluu,kyylä.

Vierailija
84/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YstäviäVaan... kirjoitti:

Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin.

Et selvästikään tunne vaimoani. :D En tiedä miten teillä, mutta meillä ainakin molemmat hoitaa oman osansa. Myös pettämisissä valitettavasti.

Ai ku ihana kommentti. Juuri tälläistä huumoria viljelevät ihmiset on parhaita.

Vierailija
85/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä enkä itseäni sellaisena pidä, mutta mulla päättyi 20 vuoden liitto miehen pettämiseen joka oli jatkunut jo lähes 10 vuotta. Itse asiassa mies oli rakentanut vähitellen kokonaan uuden elämän meidän liiton ja perhe-elämän sivussa tyttöystävänsä kanssa. Vaikea uskoa, että en sitä huomannut mutta todellakaan en huomannut enkä tiennyt ja muutenkin siitä tiesi hyvin harva ihminen. Tyttöystävä on silloista miestä ja siis nykyistä eksääni 20 vuotta nuorempi ja suhteen alussa opiskeli ja vietti vapaata elämää eikä hänellä ollut mitään vaateita eksälle joten eksä sai järjestää elämänsä kuitenkin aika pitkälle perheen ehdoilla. Ihan sama uskotteko vai ette mutta ei meillä ollut perhe- ja avioelämässä mitään havaittavia muutoksia.

Miten asia sitten paljastui oli ihan perinteinen tapa: mies jäi rysän päältä kiinni eli oli muka työpaikan koulutuksessa Helsingissä mutta olikin oikeasti Ruotsinlaivalla tyttöystävänsä kanssa ja paikalle sattui 50-vuotispäiväänsä samalla paatilla juhlimassa ollut sukulainen joka otti miehestä ja tyttöystävästä kuvan ja lähetti sen mulle ihmeisssään. Siitä lähti vyyhti purkautumaan. Se oli mulle kauhea shokki varsinkin kun kävi ilmi sekin että mies oli vuosien ajan salannut mm. osan tuloistaan, perustanut firman ja ostanut kaksi sijoitusasuntoa ja meillä oli kuitenkin ollut vaikeita taloudellisia aikoja, jossa elettiin ihan kaurapuurolla työttömyyden vuoksi.

Pahinta oli kuitenkin tunnepuolen pettäminen ja se ajatus, josta en vieläkään ole päässyt vaikka erosta on kohta kolme vuotta eli miten vähäarvoisena pitää elämänsä lähimpiä ihmisiä eli lapsiaan ja puolisoa, kun päättää toimia noin koska selkeästihän tuossa on tehty jossain kohtaa tietoinen päätös "varjoelämän" aloittamisesta. Eksä muutti saman tien tyttöystävänsä eli nykyisen puolisonsa luokse, jätti kaikki jälkisotkut mun siivottaviksi asunnon myyntiä myöten ja katkaisi kaikki välinsä minuun ja osin myös lapsiinsa. Minulle ei ole puhunut sanaakaan sen jälkeen kun kamansa otti ja lähti eikä tullut perheterapiaankaan vaikka nuorimman lapsen psyykkinen oireilu olisi sitä vaatinut.

Aivan järkyttävä tarina,kenellekään ei tuollaista saisi tapahtua.Minulla kuoli rakastava mieheni ja tuo mitä olet joutunut kokemaan tuntuu vielä pahemmalta kuin oma kokemukseni.Jaksamista ja voimia!

Olisi kiva kuulla miehen versio asiasta. Annoitko tarpeeksi ja mitä. Mulle tuli ainakin heti mieleen että oli jotain vailla parisuhteessa

Tämä kommentti kertoo palstan tasosta kaiken: ”Annoitko tarpeeksi...”. Ei jösses sentään!

Ei kai se mies ilman syytä pettänyt. Aina on joku syy

Useimmiten syy on joko luonnevika tai se että ei osaa valita tai erota.

Vierailija
86/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran meinasin jäädä kiinni. Kortsun pakkausmuovi oli tarttunut mun vaatteisiin ja irtosi illalla vaatteita riisuessa. Vaimo oli onneksi selkä minuun päin. Muuten ole onnistunut salaamaan kaikki suhteeni. On työromanssia ja ex muijia jne.

Järkyttävää lukea kuinka tunnevaurioiset ihmiset retostelevat omalla rikkinäisellä psyykellään ja luulevat olevansa suuriakin sankareita.

Vierailija
87/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä enkä itseäni sellaisena pidä, mutta mulla päättyi 20 vuoden liitto miehen pettämiseen joka oli jatkunut jo lähes 10 vuotta. Itse asiassa mies oli rakentanut vähitellen kokonaan uuden elämän meidän liiton ja perhe-elämän sivussa tyttöystävänsä kanssa. Vaikea uskoa, että en sitä huomannut mutta todellakaan en huomannut enkä tiennyt ja muutenkin siitä tiesi hyvin harva ihminen. Tyttöystävä on silloista miestä ja siis nykyistä eksääni 20 vuotta nuorempi ja suhteen alussa opiskeli ja vietti vapaata elämää eikä hänellä ollut mitään vaateita eksälle joten eksä sai järjestää elämänsä kuitenkin aika pitkälle perheen ehdoilla. Ihan sama uskotteko vai ette mutta ei meillä ollut perhe- ja avioelämässä mitään havaittavia muutoksia.

Miten asia sitten paljastui oli ihan perinteinen tapa: mies jäi rysän päältä kiinni eli oli muka työpaikan koulutuksessa Helsingissä mutta olikin oikeasti Ruotsinlaivalla tyttöystävänsä kanssa ja paikalle sattui 50-vuotispäiväänsä samalla paatilla juhlimassa ollut sukulainen joka otti miehestä ja tyttöystävästä kuvan ja lähetti sen mulle ihmeisssään. Siitä lähti vyyhti purkautumaan. Se oli mulle kauhea shokki varsinkin kun kävi ilmi sekin että mies oli vuosien ajan salannut mm. osan tuloistaan, perustanut firman ja ostanut kaksi sijoitusasuntoa ja meillä oli kuitenkin ollut vaikeita taloudellisia aikoja, jossa elettiin ihan kaurapuurolla työttömyyden vuoksi.

Pahinta oli kuitenkin tunnepuolen pettäminen ja se ajatus, josta en vieläkään ole päässyt vaikka erosta on kohta kolme vuotta eli miten vähäarvoisena pitää elämänsä lähimpiä ihmisiä eli lapsiaan ja puolisoa, kun päättää toimia noin koska selkeästihän tuossa on tehty jossain kohtaa tietoinen päätös "varjoelämän" aloittamisesta. Eksä muutti saman tien tyttöystävänsä eli nykyisen puolisonsa luokse, jätti kaikki jälkisotkut mun siivottaviksi asunnon myyntiä myöten ja katkaisi kaikki välinsä minuun ja osin myös lapsiinsa. Minulle ei ole puhunut sanaakaan sen jälkeen kun kamansa otti ja lähti eikä tullut perheterapiaankaan vaikka nuorimman lapsen psyykkinen oireilu olisi sitä vaatinut.

Aivan järkyttävä tarina,kenellekään ei tuollaista saisi tapahtua.Minulla kuoli rakastava mieheni ja tuo mitä olet joutunut kokemaan tuntuu vielä pahemmalta kuin oma kokemukseni.Jaksamista ja voimia!

Olisi kiva kuulla miehen versio asiasta. Annoitko tarpeeksi ja mitä. Mulle tuli ainakin heti mieleen että oli jotain vailla parisuhteessa

Tämä kommentti kertoo palstan tasosta kaiken: ”Annoitko tarpeeksi...”. Ei jösses sentään!

Useimmiten syy on joko luonnevika tai se että ei osaa valita tai erota.

Tai sitte syy on vaan yksinkertasesti se, että naiminen on kivaa ja se tuntuu erinlaiselta erinlaisten ihmisten kanssa. Elämä ja läheisyys löytyy seukkakumppanin kanssa.

Vierailija
88/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastentahtoisesti ei kai kukaan seksiä halua harrastaa joten kyllä siihen syy jostakin löytyy miksi sitä tekee. Syyt pettämisen taustalla kyllä vaihtelee hyvinkin paljon.

Vierailija
89/277 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa naiset ja herrat yksi kunnon seksivideo. Siinä kaikki kietoutuu kolmen reiän ympärille. Väittäisin että siihen kun taivutte niin ei tarvitse vieraissa juosta niitä hakemassa

Vierailija
90/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutaman varatun miehen kanssa ollut ja jälkikäteen kavereina, kun ollaan juteltu ihan vaan kavereina mm heidän parisuhteen tilasta, niin kyllä jossain vaiheessa jokainen mies on jäänyt puuhistaan kiinni jollain tavalla, mutta miesten käsitysten mukaan vaimot olisivat uskoneet miestensä ontuvat selitykset tapahtumille. Kukaan siis ei ole jäänyt kiinni rysän päältä, mutta esim jos vaimolle on joku kertonut nähneensä miehen jonkin toisen naisen kanssa jossain, niin mies on toki selittänyt olleensa ravintolassa isommassa porukassa tai auttaneensa naispuolista työkaveriaan esim muuttopuuhissa jne. Nuo kaikki miehet siis ns paperilla kunnon miehiä, koulutettuja, hyväkäytöksisiä, hyvännäköisiä ja perhe on heille jokaiselle kaikista tärkein. Välillä on vaan kuulemma hauska pitää hauskaa ja sitten taas jalat vie toisten naisten sänkyihin...

Onneksi itse olen päässyt eroon noista seikkailuistani varattujen miesten kanssa, eihän se hyvää tehnyt itsellenikään pidemmän päälle. Miehistä jäi kuitenkin hyvät muistot ja ovat hyviä kavereitani edelleen. Mulle heidän helpompaa puhua suoraan, kun olen tavallaan "rikoskumppani" enkä odota heiltä mitään suhdetta ja nykyisin vältämme keskinäistä flirttailuakin, pysyttelemme hyvinä, toisillemme luotettavina kavereina.

En usko siis ainakaan kaikkien vaimojen olevan sinisilmäisiä. Uskon heidän epäilevän tai jopa tietävän, mutta eivät halua ottaa ns härkää sarvista ja käsitellä asiaa, jotta keskinäinen luottamus palautuisi.

Vierailija
91/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kairasin päivällä uutta tyttöystävääni. Nyt katsellaan oman eukon kanssa telkkaria ja kohta voisinkin siirtyä autotalliin kaljottelemaan ja tekstailee. Ei epäile mitään

Vierailija
92/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tarkka hajuaisti eli kiinni jää jos touhuilee muuvalla

Vierailija
93/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin jälkeen vaimo ihmetteli sperman vähäisyyttä vaikka oli muutaman päivän tauko. Tauko taisi vain olla yksipuolinen sillä olin harrastanut kuitenkin seksiä työkaverini kanssa pitkin viikkoa. Selityksenä meni läpi masturbaatio kaunista vaimoani mielessä ajatellen, heh heh

Vierailija
94/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässä on muutakin kuin seksi. Parisuhde voi edelleen olla hyvä, kaikki tyytyväisiä ja voida hyvin vaikka toinen pettäisikin. Seksi on vain seksiä. Tunteet on itselle tärkeimpiä. Joskus seksi ei vain toimi, voidaan haluta siltä eri asioita tai esim sairauden vuoksi se ei onnistu.

Itselle ehjä koti lapsille on tärkeintä sen aikaa kun kotona asuvat.

Vierailija
95/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elämässä on muutakin kuin seksi. Parisuhde voi edelleen olla hyvä, kaikki tyytyväisiä ja voida hyvin vaikka toinen pettäisikin. Seksi on vain seksiä. Tunteet on itselle tärkeimpiä. Joskus seksi ei vain toimi, voidaan haluta siltä eri asioita tai esim sairauden vuoksi se ei onnistu.

Itselle ehjä koti lapsille on tärkeintä sen aikaa kun kotona asuvat.

Allekirjoitan edellisen. Lapset, koti ja avioliitto on asiat jotka minua estää eroamasta. Haen lohtua riitaisaan parisuhteeseen vieraasta sängystä.

Avioeron otan kun lapset muuttaa pois ja talo on velaton

Vierailija
96/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta huomaako se mun sivusuhteet. Ehkä jopa toivon että saisimme hyvän syyn eroon

Vierailija
97/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta huomaako se mun sivusuhteet. Ehkä jopa toivon että saisimme hyvän syyn eroon

Kai sinussa on miestä eroamaan itsekin? Vai etkö olekaan mitään ilman vaimoasi, ainoastaan pettävä ukko.

Vierailija
98/277 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinussa on miestä eroamaan itsekin? Vai etkö olekaan mitään ilman vaimoasi, ainoastaan pettävä ukko.

Nälkä mulla tulisi ja pitäisi opetella pyykinpesukoneen käyttö.

Vierailija
99/277 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni vähintään epäilee, mutta ei se uskalla ottaa asiaa kunnolla puheeksi ja mä en ota asiaa myöskään puheeksi, koska eroan vasta kun lapsi vähän vanhempi.

Meillä ei oo seksiä ollut raskausajan viimeisten kuukausien jälkeen ja lapsi kuitenkin jo 1v 3kk. Ei seksiä ollut ennen raskauttakaan juuri koskaan ja suhde ollut huono jo vuosia. Mutta varsinkin mun toiveissa oli saada lapsi ja pojastani olen ikionnellinen. Eroan, kun poika vähän vielä kasvaa ja saataisiin järjestelyt toimimaan.

Aikoinaan jo ehdotin vaimolleni avointa suhdetta, mutta hän ei halunnut. Nyt hän ei ole halunnut seksiä 1,5 vuoteen, joten olen sitten oma-aloitteisesti vapaassa suhteessa. En halua pettää, mutta olen tämän jo sallinut itselleni.

Löytyykö muita miehiä, jotka päättäneet erota, mutta eivät sitä vielä vaan tee lasten takia?

Vierailija
100/277 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo huomannut varmasti jotain, kun nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että hän vaatii muakin välillä postaamaan parisuhde- ja perhekuvia meistä someen. Luulee kai niiden kuvien karkottavan mun rakkaan toisen naiseni kauemmas. Mä pysyn vaimon luona vielä hetken, koska lapsi on liian pieni vielä sujuvan eron saamiseksi. Parisuhde on jo kuollut, kämppiksiä enää ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme