Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku sitä ja tätä... tavismies on sen naisen kanssa jonka saa, ei niinkään sellaisen jonka haluaisi!

Vierailija
24.10.2017 |

Oikein/väärin?

Kommentit (309)

Vierailija
181/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tavismies toivoo naiselta?

Useimmiten ainakin romanttista kumppanuutta. Ihmistä, jonka kanssa jakaa elämän hyvät ja huonot hetket.

Feministin vastaus.

Oikeasti Mies haluaa naisilta ensisijaisesti sitä haarojen välissä olevaa. Hyvässä parisuhteessa sitä saa ilman että tarvitsee aina nähdä naisen iskemisen vaiva.

Et taida kovin montaa miestä tuntea hyvin? Ei ne kummajaiset, mystiset miehet niin erilaisia naisista ole, usea haluaa ihan samoja asioita. Rakkautta, kodin, perheen. Toki koulutus ja yleinen sivistystaso saattaa hieman vaikuttaa asiaan. Voihan se olla että kouluja käymätön, ääooltaan matalamman tason edustaja jostain kaukaisesta metsämökistä saattaa ajatella noin.

Vierailija
182/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä keskimäärin ei ole juurikaan kriteerejä naisen suhteen. Tavarahan on periaatteessa samaa, esillepano voi hieman vaihdella. Ja kunhan ei ole liian paha suustaan, eikä ole ihan pomminpurkajan näköinen, niin suurimmalle osalle kelpaa.

Naisilla on tuo mahdollisuus valita, jota taas miehillä ei ole.

Sivu-pari sitten luin viimeksi, että esimerkiksi yksinhuoltaja tai työtön nainen ei sovi tavallisen naisen kriteereihin eli ei kelpaa tavalliselle miehelle. Mukava kuulla, ettei kumpikaan noista asioista oikeasti ole kriteeri. Entä kouvolatukka, tatuoinnit, matkustusharrastus, koiraharrastus, "juoksut juostu" -menneisyys tai esimerkiksi menneisyys, johon kuuluu myös ulkomaalainen ex/exiä?

Kyllä ne sitten rumalle kilttimiehelle kelpaa kun on tarpeeksi puutteessa. Jos voisi paremman saada niin valitsisi toisen. Mutta kun ei, niin kyllä se sielu murennettuna ottaa hymysuin vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näenköhän koskaan päivää jolloin tämän palstan käyttäjät eivät käytä koko päiväänsä miesten haukkumiseen ja itsensä ylentämiseen ja ylistämiseen?

Helppoahan tällaisella palstalla jossa 99,9% käyttäjistä on naisia on saada kannatusta naisia ylistävälle ja kehuvalle kommentille vaikka siinä ei olisi asiaa lainkaan.

Miesten haukkumiseen? 

Luitko sinä ollenkaan aloitusta?

Luitko sinä ollenkaan ketjun vastauksia?

Vierailija
184/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan tavismies. Tienaan ihan hyvin IT-alalla, harrastan säännöllisesti liikuntaa ja syön terveellisesti mikä näkyykin kropassa, pukeudun hyvin, olen jo lapsesta asti kunnioittanut muita ihmisiä ja käyttäytynyt hyvin, en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, olen lojaali ja luonteeltani rauhallinen. Silti en kelpaa tavalliselle suomalaiselle naiselle. Minulta kai puuttuu jännittävyys, salaperäisyys tai muu tavoiteltava ominaisuus. 

Mahdatko olla ihan hemmetin tylsä? Perässävedettävä? 

Eli sellainen kuin suomalaiset naiset?

Ei kannata verrata vain omaan lähipiiriin. 

Meitä on onneksi muitakin.

Vierailija
185/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihan tavismies. Tienaan ihan hyvin IT-alalla, harrastan säännöllisesti liikuntaa ja syön terveellisesti mikä näkyykin kropassa, pukeudun hyvin, olen jo lapsesta asti kunnioittanut muita ihmisiä ja käyttäytynyt hyvin, en käytä alkoholia tai muitakaan päihteitä, olen lojaali ja luonteeltani rauhallinen. Silti en kelpaa tavalliselle suomalaiselle naiselle. Minulta kai puuttuu jännittävyys, salaperäisyys tai muu tavoiteltava ominaisuus. 

Mahdatko olla ihan hemmetin tylsä? Perässävedettävä? 

Eli sellainen kuin suomalaiset naiset?

Oman viestin peukuttaminen on noloa... :D

Vierailija
186/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää toisen, ja ottaa paremman. Fantasiaa se on. Toiseen kiintyy syvästi, se on se tuttu ja turvallinen. Jos se on vähän aikaa pois, niin on ikävä. On kauniimpia (paljon), on fiksumpi, on kaikkee enemmän ja paremmin. Mutta ei ole toista, sitä mun rakasta ja ylipainosta 'mussukkaa". Jos sen jätän, niin tulen takuulla katumaan. Kannattaa kuunnella Reijo Kallion biisi, YKSINÄINEN. Vaikka ei kyseisestä musiikista tykkäiskään.

Vierailija
187/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä miehiltä puuttuu vaan itseluottamus. Jos nyt kerrankin vaivautuisitte pyytämään kaunista naista ulos kanssanne, ettekä vaan omissa oloissanne miettisi sitä, että tasonne ei ehkä ole riittävä. Mua naisena ärsyttää se, että te normaalit, kunnolliset miehet oletatte, että kaikki kauniit ja älykkäät naiset ovat kiinnostuneita vain varakkaista miehistä. Mulle ainakin kelpaisi normaali mies ammatista riippumatta. Miehen ei tarvitse olla lääkäri tai ulkonäöltään Tom Cruisen veroinen kunhan on kunnollinen ja normaalin miehennäköinen. Itsellä on sama ongelma kuin aiemmin kirjoittaneella kauniilla naisella: olen ujo ja epäsosiaalinen. Vain känniääliöt ja ulkomaalaiset yrittävät iskeä. Näistä kumpikaan ryhmä ei minua kiinnosta. Kunnolliset miehet eivät pyydä ulos, katselevat vain.

Vierailija
188/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se meillä naisillakin on, tyydytään siihen kenet saadaan. Haaveiden unelmamies on sitten juttu ihan erikseen. Ja se onko sen saamisen mitään realistisia mahdollisuuksia.

Joo jossain määrin varmaan on noin, mutta eipä se lätkäharrastajan tai lääkärin/lakimiehen/liikemiehen iskeminen naiselle nyt kovin vaikeaa ole. Toisin kuin perusjampalle vaikkapa missin/mallin saaminen.

Vierailija
189/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näenköhän koskaan päivää jolloin tämän palstan käyttäjät eivät käytä koko päiväänsä miesten haukkumiseen ja itsensä ylentämiseen ja ylistämiseen?

Helppoahan tällaisella palstalla jossa 99,9% käyttäjistä on naisia on saada kannatusta naisia ylistävälle ja kehuvalle kommentille vaikka siinä ei olisi asiaa lainkaan.

Miesten haukkumiseen? 

Luitko sinä ollenkaan aloitusta?

Luitko sinä ollenkaan ketjun vastauksia?

Luin. Lähes kaikki vastanneet miehet herjasivat ja vähättelivät naisia - ja ihmettelivät yksinäisyyttään. 

Vierailija
190/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä keskimäärin ei ole juurikaan kriteerejä naisen suhteen. Tavarahan on periaatteessa samaa, esillepano voi hieman vaihdella. Ja kunhan ei ole liian paha suustaan, eikä ole ihan pomminpurkajan näköinen, niin suurimmalle osalle kelpaa.

Naisilla on tuo mahdollisuus valita, jota taas miehillä ei ole.

Sivu-pari sitten luin viimeksi, että esimerkiksi yksinhuoltaja tai työtön nainen ei sovi tavallisen naisen kriteereihin eli ei kelpaa tavalliselle miehelle. Mukava kuulla, ettei kumpikaan noista asioista oikeasti ole kriteeri. Entä kouvolatukka, tatuoinnit, matkustusharrastus, koiraharrastus, "juoksut juostu" -menneisyys tai esimerkiksi menneisyys, johon kuuluu myös ulkomaalainen ex/exiä?

Kyllä ne sitten rumalle kilttimiehelle kelpaa kun on tarpeeksi puutteessa. Jos voisi paremman saada niin valitsisi toisen. Mutta kun ei, niin kyllä se sielu murennettuna ottaa hymysuin vastaan.

Mutta kilttimies ei kelpaa niille. Se on kilttimiehen haave vain että joku muka haluaisi.

Vierailija
191/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se meillä naisillakin on, tyydytään siihen kenet saadaan. Haaveiden unelmamies on sitten juttu ihan erikseen. Ja se onko sen saamisen mitään realistisia mahdollisuuksia.

Joo jossain määrin varmaan on noin, mutta eipä se lätkäharrastajan tai lääkärin/lakimiehen/liikemiehen iskeminen naiselle nyt kovin vaikeaa ole. Toisin kuin perusjampalle vaikkapa missin/mallin saaminen.

Nyt on pakko kysyä miksi tavallinen nimen haluaisi lätkäharrastajan tai lääkärin/lakimiehen/liikemiehen?

On muuten paljon helpompi alkaa harrastaa lätkää kuin alkaa missiksi tai malliksi. Kuten nuo muutkin voi hoitaa lähinnä opiskelemalla.

Vierailija
192/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teiltä miehiltä puuttuu vaan itseluottamus. Jos nyt kerrankin vaivautuisitte pyytämään kaunista naista ulos kanssanne, ettekä vaan omissa oloissanne miettisi sitä, että tasonne ei ehkä ole riittävä. Mua naisena ärsyttää se, että te normaalit, kunnolliset miehet oletatte, että kaikki kauniit ja älykkäät naiset ovat kiinnostuneita vain varakkaista miehistä. Mulle ainakin kelpaisi normaali mies ammatista riippumatta. Miehen ei tarvitse olla lääkäri tai ulkonäöltään Tom Cruisen veroinen kunhan on kunnollinen ja normaalin miehennäköinen. Itsellä on sama ongelma kuin aiemmin kirjoittaneella kauniilla naisella: olen ujo ja epäsosiaalinen. Vain känniääliöt ja ulkomaalaiset yrittävät iskeä. Näistä kumpikaan ryhmä ei minua kiinnosta. Kunnolliset miehet eivät pyydä ulos, katselevat vain.

Tottahan tuo taitaa olla mutta sitä on vain niin vaikea ymmärtää, koska tavisnaiset ovat usein niin tylyjä ja nirsoja ja jopa ilkeitä. Kauneimmat tapaamani naiset ovat olleet aina myös mukavimpia ja sivistyneimpiä, vaikka en ole heitä koskaan saanutkaan.

Vierailija
193/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo taitaa olla mutta sitä on vain niin vaikea ymmärtää, koska tavisnaiset ovat usein niin tylyjä ja nirsoja ja jopa ilkeitä. Kauneimmat tapaamani naiset ovat olleet aina myös mukavimpia ja sivistyneimpiä, vaikka en ole heitä koskaan saanutkaan.

Mukavaa, että suhtaudut noin ystävällisesti "tavisnaisiin", jotka ovat tylyjä, nirsoja ja jopa ilkeitä.

Eivät edes ole yhtä sivistyneitä, kuin kauniimmat naiset. :(

Olisi erittäin mielenkiintoista tavata - ja nähdä - näitä palstalla kirjoittavia miehiä. :D

Vierailija
194/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt miksi miehiltä puuttuu itseluottamus naisten iskemisessä, mutta itseluottamusta löytyy kaikkeen muuhun? Voisiko syynä olla mahdollisesti huonot kokemukset ja lähestymistä seurannut lyttäävä kommentti naiselta? En mä ainakaan halua kuulla vapaailtanani naiselta jotain hobittiläppää tai naamantreenauskehotuksia, kun vaihtoehtona on pitää hauskaa kavereiden kanssa 

Vierailija
195/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat miehet, aina on se mahdollisuus, että ette ryhdy parisuhteeseen naisen kanssa joka ei vastaa omia toiveitanne vaan olette reippaasti yksin! Niin monet naisetkin tekevät ja ovat ihan tyytyväisiä elämäänsä. Aina parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa :)

Aivan samalla tavalla tekevät monet miehetkin. Aina on ollut niin vanhojapoikia kuin vanhojapiikojakin, eikä mikään mittari osoita, että naiset olisivat yhtään sen tyytyväisempiä sinkkuelämäänsä kuin miehet. Mielialalääke- ja masennustilastot kertovat jopa päinvastaisesta. :)

Mielialalääkkeet ja masennustilastot kertovat ainoastaan siitä että naiset menevät paljon herkemmin lääkäriin hakemaan apua.

Tai sitten naiset saavat helpommin apua? Masennus ilmenee eri ihmisillä eri tavoin ja erityisesti miesten ja naisten välillä on merkittäviä tilastollisia eroja. Lääkäri ei siis välttämättä ymmärrä miehen olevan masentunut ja/tai arvioi tilanteen vakavuuden väärin. Hysteerisenä ja silmin nähden ahdistuneena voi päästä sairaalahoitoon, mutta kylmän rauhallisesti itsemurhasuunnitelmistaan kertova saa seuraavan käynnin ehkä kahden kuukauden päähän

eri

Vierailija
196/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko miettinyt miksi miehiltä puuttuu itseluottamus naisten iskemisessä, mutta itseluottamusta löytyy kaikkeen muuhun? Voisiko syynä olla mahdollisesti huonot kokemukset ja lähestymistä seurannut lyttäävä kommentti naiselta? En mä ainakaan halua kuulla vapaailtanani naiselta jotain hobittiläppää tai naamantreenauskehotuksia, kun vaihtoehtona on pitää hauskaa kavereiden kanssa 

Minua ei kiinnosta kuulla läppää intiimialueista tai tulla kourituksi kun olen kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Ehkä kerran vuodessa joku lähestyy muissa aikeissa joten helpommalla pääsee vain sanomalla suoraan häivy.

Vierailija
197/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää näissä palstamiehissä se kun valitetaan kuinka ei saa sitä jota haluaa ja seuraavaksi sanotaan ettei edes uneksi lähestyä näitä. Jos vikaq ei ole muussa kuin "tavallisessa" ulkonäössä niin vittu lähestykää vain niitä kaunottaria, kyllä jonkun suodattimesta pääsette läpi yhtälailla kuin tavisnaisenkin. Ihmetyttää vain onko se ulkonäkö tosiaan se ainoa tärkeä tekijä. aluksi voidaan tyytyä tapailemaan jotain ok tyyppiä mutta yleensä siihen luonteeseen vasta rakastutaan ja jos joutuu silti tyytymään johonkuhun niin kertoo ettei se luonteeltaankaan ole ihanteellinen. Eikö muka tavismies osaa löytää sieltä tavisnaisista sitä hyvä luonteista tapausta vai pilaako ulonäkö kaiken? Koska turha sanoa etteikö tavisnaisille kelpaa tavismies. jos et ole tavisnaista saanut niin sinussa itsessäsi on jotain vikaa miksi et kelpaa.

Vierailija
198/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta kuulla läppää intiimialueista tai tulla kourituksi kun olen kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Ehkä kerran vuodessa joku lähestyy muissa aikeissa joten helpommalla pääsee vain sanomalla suoraan häivy.

Kannattaisi ehkä hakeutua sivistyksen pariin, jos tuo on sulle normaalia iskemistä/lähestymistä

Vierailija
199/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta, osittain ei.

Exä ei varmaankaan ollut kanssasi tyylillä "im the one for him", vaan koska oli yksinäinen ja satuinn tulemaan hänen elämään oikeaan aikaan.

Nykyinen ei kyllä lähde kulumallaan. Olen vanhempi, minulla on lapsia (hänellä ei), ja olisi voinut saada vaikka kenet. Viettää mielellään viikonloput minun ja lapsien kanssa, eikä ole näyttänyt mitään merkkejä etten olisi se kenet hän on valinnut.

Vierailija
200/309 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää näissä palstamiehissä se kun valitetaan kuinka ei saa sitä jota haluaa ja seuraavaksi sanotaan ettei edes uneksi lähestyä näitä. Jos vikaq ei ole muussa kuin "tavallisessa" ulkonäössä niin vittu lähestykää vain niitä kaunottaria, kyllä jonkun suodattimesta pääsette läpi yhtälailla kuin tavisnaisenkin. Ihmetyttää vain onko se ulkonäkö tosiaan se ainoa tärkeä tekijä. aluksi voidaan tyytyä tapailemaan jotain ok tyyppiä mutta yleensä siihen luonteeseen vasta rakastutaan ja jos joutuu silti tyytymään johonkuhun niin kertoo ettei se luonteeltaankaan ole ihanteellinen. Eikö muka tavismies osaa löytää sieltä tavisnaisista sitä hyvä luonteista tapausta vai pilaako ulonäkö kaiken? Koska turha sanoa etteikö tavisnaisille kelpaa tavismies. jos et ole tavisnaista saanut niin sinussa itsessäsi on jotain vikaa miksi et kelpaa.

En saa tavisnaista ja en ihan oikeasti keksi itsessäni muita merkittäviä vikoja kuin keskiarvoa huonomman ulkonäön ja hitaana kuskina olemisen. Mulle ulkonäkö ei ole tärkeä tekijä ja likimain kaikki ihastumiset ovat tapahtuneet vasta kun oon tutustunut naiseen.

Itse ymmärrän kyllä miksei tavisnaiselle kelpaa tavismies x. Ei kukaan, ei edes tavisnainen, halua kumppania, joka ei herätä suuria tunteita ja on tasoa "ihan kiva". Miettikää vaikka omaa tuttavapiiriä ja miespuolisia tuttuja, joiden kanssa ette voisi seurustella. Varmaan keksitte miehen, jossa ei ole suurempia vikoja, mutta ei vain sytytä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi