Mikä on pienin tuppukylä missä olet asunut
Kommentit (384)
Eräjärvi! Muuten aivan mahtava paikka asua esim kaunis paikka ym, mutta ihmiset täällä on tosi sisäänlämpiäviä (ja uteliaita/ihmisten asiat siellä tuntee kaikki) ja täällä on yksi perhe jotka tyyliin luulee omistavansa koko kylän
Kihniö. Asuin lapsena, sen jälkeen en ole käynytkään. Enkä mene. Lapsuusaika oli toki ihanaa korvessa, mutta aikuiselle ei ole mitään minkä takia muuttaa sinne. Lähin kaupunki on Parkano. On paljon houkuttavampia paikkoja ympäri Suomea. Maaseudulla asun nytkin, lähes yhtä pienellä paikkakunnalla, mutta täällä on meri ja ystävällisiä ihmisiä naapureina.
Ai kauhee.. varkaus.. hyi yök. Ei enää ikinä. Vuosi siellä oli elämäni hirveintä.
Parinkymmenen asukkaan kylä pääkaupunkiseudulla
Uurainen. Lapsena oli kiva asua!
Vierailija kirjoitti:
Kihniö. Asuin lapsena, sen jälkeen en ole käynytkään. Enkä mene. Lapsuusaika oli toki ihanaa korvessa, mutta aikuiselle ei ole mitään minkä takia muuttaa sinne. Lähin kaupunki on Parkano. On paljon houkuttavampia paikkoja ympäri Suomea. Maaseudulla asun nytkin, lähes yhtä pienellä paikkakunnalla, mutta täällä on meri ja ystävällisiä ihmisiä naapureina.
Täällä kurulainen :D Kuntien väliset urheilukisat oli kova👍
Vierailija kirjoitti:
Kuivanto. Ihmisten reaktio on aina se "niin mikä? Missä se on?"
Kuivanto, Orimattilan helmi. Teillähän on siellä varsin tasokas Murula vai onko se VanhaMurula ja mutkaiset tiet. Siellä olen nuoruuteni viettänyt ja kyllä voisin takaisin tulla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannonkoski, ei enää ikinä takaisin.
Mikä mätti? Itse olen aikeissa muuttaa sinne.
Kaupoista ei saa edes kaikkia peruselintarvikkeita, ihmisiä ei missään ja koko kylä on täysin hiljainen. Naapuripaikkakunnilla kaikki asukkaat hengaavat vapaa-ajallaan. Pitkä matka kaikkialle, tiet huonossa kunnossa eikä nuorille edes yhden yhtä opiskelupaikkaa peruskoulun jälkeen.
Kivijärvi, Suomen surkeimmaksi kunnaksi uutisoitu :D pohjalta on vaan tie ylöspäin.
Suomissalmi. Jäätävä paikkakunta omituisine ihmisineen. Työttömiä peräkammarin poikia ja tyttöjä koko paikka täynnä.
Kuorevesi, sielläkin taajama-alueen ulkopuolella. Korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Puumala ja palaisin heti takaisin, jos vain olisi töitä 💖
Minä olen myös asunut Puumalassa. Olisi ihana palata, mutta mies ei innostu.
Mikkeli. Pienemmällä paikkakunnalla en ole asunut. Mikkelin ahdistavaa aikaa lukuun ottamatta olen aina asunut pk-seudulla.