Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaikkien aikojen paras roolipeli (videopeli)?

Vierailija
24.10.2017 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tlou

Vierailija
62/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sw-kotor

mass effect 1-3 kokonaisuutena, jos action-rpg hyväksytään

Dragon aget jossain järjestyksessä, pidän eri osa-alueista joten ei niitä voi asettaa yksikäsitteiseen järjestykseen

fallout 1 ja/tai 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final Fantasyt on mun lemppareita ja niisä rakkain on ekana pelaamani FF VIII. Muita hyviä vanhempia, joita ei taida olla vielä mainottu, oli Grandia ja Alundra.

Monia täällä mainittuja on tulliut pelattua ja hyviä on niissäkin. Mulle parhaimpia on kuitenkin olleet Finsl Fantasyt.

Vierailija
64/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Final Fantasyt on mun lemppareita ja niisä rakkain on ekana pelaamani FF VIII. Muita hyviä vanhempia, joita ei taida olla vielä mainottu, oli Grandia ja Alundra.

Monia täällä mainittuja on tulliut pelattua ja hyviä on niissäkin. Mulle parhaimpia on kuitenkin olleet Finsl Fantasyt.

FF ovat hyvä fantasia ja roolipelisarja. FF7 löytyy nykyään iPhonelle.

Hahmojen kehitys toimi osassa FF peleistä todella hyvin ja juonetkin ovat mukaansa tempaavia. Musiikkiin on myös panostettu, löytyy jopa oma soundtrack-levyt.

Vierailija
65/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dragon age origins on ainakin helmi, ei kauhean moni tupreempi pärjää.

Witcher kolmosesta tosin uskon hyvää, harmi että kakkonen on minulle huonolle kontrollioppijalle vaikea ja kolmonen ei toimi koneellani. Ekä joskus sitten.

Se kolmonen on muuten vaikeampi kontrollillisesti... Itse olen myös aina ollut superhuono kaikissa tuollaisissa. Witcher 2:ssa en päässyt siitä tutoriaalista edes läpi, mutta onneksi siinä pystyi hyppäämään sen ohi, ja pelissä pärjäsi pelkkää hyökkäysnäppäintä hakkaamallakin kunhan osasi vaihtaa hopea- tai teräsmiekan sen mukaan oliko vastassa hirviöitä vai ihmisiä tai luonnollisia eläimiä.

Kolmosen ostettuani olin jo ostanut PC:seeni Xbox controller ohjaimen mikä helpotti asioita PALJON verrattuna näppäimistöohjaukseen. Olen controllerin ansiosta pystynyt pelaamaan läpi pelejä, joita en koskaan ennen pystynyt, mm. assassins creedejä. Mutta silti kun Witcher 3:n alussa tuli pikavauhtia valtavia kasoja uusia ohjainkomentoja monimutkaisille liikesarjoille, magiikkaan liittyville toiminnoille jne niin paniikki meinasi iskeä. Jos peli ei olisi ollut niin tolkuttoman kaunis niin olisin luovuttanut. Mutta halusin ihan tosissaan päästä pelaamaan joten tahkosin ja tahkosin. Ja W3:sta tuli ensimmäinen peli jossa olen opetellut muitakin taisteluliikkeitä kuin painaa hyökkäysnäppäintä nopeasti kunnes örkki on kuollut :D 

Oon toi witcher kakkosen vaikudesta valittaja. Hassua, itse koen assassin'screedit kaikkien aikojen helpoimpina peleinä, kun niissä on vaan ajoiyus näppöilyä. Eli pääosin hakataan samaa näppäintä paitsi jos joku toinen hyökkäö jolloin vastaisku näppäin. Vähän vaikeampaa kuin skyrimin näppäimet, mutta vain vähän :D

Witcher 2:ssa en oo päässyt sitä ekaa kunnon bossii eli sitä lonkerohirviöö läpi, kun pitäisikäyttää magiaa ja väistellä ja sit iskeä lonkerot irti. Ärsyttää, sen pitäisi olla helppoo mut olen ihan noob.

Mä en oo päässy W2:ssa sitä alun linnaketta kauemmas, koska peli kaatuu totaalisesti aina jossain kohtaan. Siinä (steam versiossa) on ilmeisesti jokin melko yleinen ongelma. Jurppii. Ratkaisua ei ole vielä löytynyt,

Sen koko tutorial-osan eli linnakkeen muuten voi skipata ohi. Itse skippasin, koska se oli mulle liian vaikea :D Yritin ja yritin jotain heittoveitsellä tyyppeihin osumista tai pommeja, mutta ei onnistu, ei. Lopulta skippasin.

PC pelissä onnistui ainakin niin, että kun otti uuden pelin, niin se kysyi haluatko aloittaa tutoriaalin. Valitsin että en (no, cancel tms), ja sitten sai itse valita vaikeustason ja aloittaa pelin suoraan.

Vierailija
66/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

grand theft auto? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä