Kuinka vaikeaa naisen on pysytellä hoikkana tai edes melkein hoikkana yli 27-vuotiaana?
Tuntuu välillä, ettei naiset paljon muusta puhukaan kuin laihduttamisesta, niin mietin vain, että miksi se ei sitten onnistu? Kun naiset eivät kerran juo tai herkuttele tai löhöile (aina ovat palstamammatkin kuulemma liikkumassa sen minkä kotitöiltä ja museoiden kiertelyiltä ehtivät), niin kyllä tämä kuvio hieman kummastuttaa.
Kommentit (165)
Aivokirurgeja on kuulemma pilvin pimein vokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikeaa johtuen hormoneista. Tosin sama juttu miehilläkin.
Onko sulla jo vaihdevuodet?
Vai mikä hormonaalinen juttu selittää se että toinen yli 27-v ei liho yhtään helpommin kuin 26-vuotiaanakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella vaikeaa johtuen hormoneista. Tosin sama juttu miehilläkin.
Onko sulla jo vaihdevuodet?
Vai mikä hormonaalinen juttu selittää se että toinen yli 27-v ei liho yhtään helpommin kuin 26-vuotiaanakaan?
En ole se, jolle vastasit mutta mulle laitettiin hormonikierukka kun täytin 27 ja nyt vuoden sisällä vyötäröön on tullut 5cm lisää vaikka kilot ovat samat.
Joko se on ikä tai hormonit, en tiedä. Ruokavaliossa ja liikunnassa ei pysyviä muutoksia, tosin pari liikunnallisuus "spurttia" olen noiden senttien vuoksi ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Mielestäni naisten pitäisi ottaa mallia miehistä, joista vain 66 prosenttia on ylipainoisia.
Miehet eivät paljon laihduttamisesta höpisekään. Ja tuo jatkuva painoindeksiin vetoaminen taitaa olla ainoa mieltäsi rauhoittava keino. Laihduttaminen olisi tehokkaampaa, usko pois.
Eipä niiden siitä laihduttamisesta tarvitse höpistä kun ei niiltä hoikkuutta vaaditakaan.
Ja normimiesten ylipaino ja hyllyvät kaljamahat kyllä ihan näkyvät katukuvassa, ei siihen painoindeksin mittausta tarvita, usko pois.
Terveisin luiseva keski-ikäinen nainen jonka vartaloa et siltikään pitäisi riittävänä koska se ei ole enää nuori eikä näytä nuorelta vaikka laiha onkin.
Mä haluan sen aivokirurgin, min se jäi?